וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הגדילה את הפער

הנראזורי נהנו ממפגש עם ליבורנו החלשה, ניצחו 0:3 וניצלו את ההפסד של מילאן 1:0 לפארמה. בולוניה - רומא 2:0

מי שקבע שסיפור האליפות באיטליה גמור ואפשר להכתיר את אינטר כבר אחרי עשרה מחזורים, קיבל בשבועות האחרונים הוכחה שהדברים רחוקים מלהיות נכונים. אינטר פישלה, מילאן ורומא צימקו את הפער, אבל הערב המגמה דווקא הייתה הפוכה.

הנראזורי של ז'וזה מוריניו נהנו ממפגש עם ליבורנו החלשה כדי לשוב למסלול עם ניצחון 0:3 ומי ששוב לא ידעה לעמוד במבחן היא מילאן, שהפסידה 1:0 לפארמה ולא רק שהתרחקה מאינטר, אלא גם איבדה את הפער במקום השני אחרי שרומא נצמדה אליה בזכות 0:2 בבולוניה.

אינטר - ליבורנו 0:3

בסוף השבוע היו חייבים הנראזורי את העובדה שהם נמצאים במקום הראשון לנאפולי, שסיימה בתיקו 1:1 מול מילאן ומנעה ממנה לעקוף את היריבה העירונית בטבלה. היום היא שמרה על מקומה בפסגה בזכות עצמה בלבד.

אינטר הגיעה אחרי ניצחון אחד בשבעת המשחקים האחרונים וחסרה את ווסלי סניידר הפצוע ודז'אן סטנקוביץ' המושעה, אבל מי שהגיעה בדיוק בזמן הייתה הקבוצה שמדורגת במקום האחרון בטבלה.

סמואל אטו, שחוזר אט אט לכושר הבקעה טוב, קיבל את המושכות בחלק הקדמי בזמן שדייגו מיליטו פתח על הספסל, וכבש צמד בדקות 36 ו-41 שלמעשה עשו את עיקר העבודה עבור מוריניו ושחקניו. מייקון חתם בדקה ה-61.

פארמה - מילאן 0:1

הרוסונרי הגיעו למפגש מול פארמה בתחושת החמצה גדולה, אחרי שלא הצליחו לנצח את נאפולי במחזור האחרון ובפעם המי-יודע-כמה העונה לא הצליחו להוכיח שיש להם עמוד שדרה. פארמה, שהגיעה למשחק אחרי שלא הפסידה בארבעת המחזורים הקודמים, הגדילה את הרצף לחמישה ולא חששה מיריבתה בשום שלב.

הרנן קרספו הצמיד כדור לקורה של כריסטיאן אביאטי כבר בדקה הראשונה והרוסונרי מנגד, איימו בעיקר מחוץ לרחבה וללא פאטו הפצוע פשוט חסרו את העוקץ ברחבה של המארחים. אם הייתה קבוצה שהגיעה לה לנצח זו הייתה םארמה ובדקה ה-90 היא עשתה את זה בגדול כשג'ונתן ביאביאני, המושאל דווקא מאינטר, בעט כדור שטוח, אלכסוני וחזק מתוך הרחבה, אביאטי הדף למרכז רחבת החמש ו-ואלרי בוז'ינוב המחליף דחק פנימה. 0:1 יפה לפארמה.

בולוניה - רומא 2:0

"מאבק האליפות הוא בין אינטר למילאן", אמר מאמן הג'אלורוסי, קלאודיו ראניירי, ערב המחזור, אבל בפועל ניסיון ההרדמה הזה נתקל בהתנגדות דווקא של השחקנים מהבירה, שניצחו ונצמדו למילאן במקום השני.

המשחק התנהל תחת שליטה של האורחת העדיפה וניסיונות של לוקה טוני וז'רמי מנז הלכו החוצה או נבלמו על ידי אמיליאנו ויויאנו, אבל בדקה ה-48 ג'ון ארנה ריסה, שמקבל כל כך הרבה חופש התקפי תחת ראניירי, שוב הגיע לתוך הרחבה והבעיטה שלו נעצרה רק ברשת. ז'וליו בפטיסטה הבטיח את הניצחון בדקה ה-82.

משחקים נוספים:


גנואה - פאלרמו 2:2
לגנואה: סלבטורה בוקטי (75), חוסיין חרג'ה (90). לפאלרמו: אבל הרננדז (34), חאבייר פאסטורה (78).


אטאלנטה - קליארי 1:3
לאטאלנטה: סימונה טיריבוקי (53), חיימה ואלדס (64, פנדל, 72). לקליארי: דניאלה קונטי (90).

בארי- סמפדוריה 1:2
לבארי: ריקרדו מג'יוריני (58), בארטו (86). לסמפדוריה: אנטוניו קסאנו (19).

לאציו - סיינה 0:2
ללאציו: סטפן ליכשטיינר (6), חוליו קרוז (72).

אודינזה - קייבו 0:0

קטאניה - פיורנטינה 0:1
לקטאניה: ג'וזפה מסקארה (2).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully