וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן: "סוף הרבע השני הרג אותנו"

גארד בוסטון מצא את הסיבה להפסד 110:97. כריס פול חזר אחרי 25 משחקים: "רק רציתי להרגיש מחדש את הכדורסל"

התקופה הטובה של הסלטיקס נגמרה הלילה (בין שני לשלישי) כשאחרי ארבעה ניצחונות רצופים, הפסידו הסלטיקס 110:97 ליוטה ג'אז. בוסטון הובילה כבר ב-12 לקראת המחצית, אך ריצה של 0:14 הפכה את התוצאה בדרך לניצחון ביתי של הג'אז. "הדרך בה סיימנו את הרבע השני נתנה לנו ביטחון וזה מה שסחב אותנו במחצית השנייה", הסביר דרון וויליאמס שקלע 22 נקודות והוסיף 11 אסיסטים, את הקאמבק הגדול.

מהצד השני, נשמעו השחקנים בירוק מאוכזבים מאוד. "רצינו לסיים את הרבע השני הרבה יותר טוב וזה שבר אותנו", אמר ריי אלן, שקלע 15 נקודות, "הם תקפו ולא השגנו עצירות. פשוט הגבנו לכל מה שהם עשו ולא הצלחנו לכפות עליהם את סגנון המשחק שלנו. כשהתעוררנו כבר היה מאוחר מדי".

גם קווין גארנט הבין מה הוביל להפסד: "הם התחילו את הרבע השלישי בצורה מחשמלת. היינו צריכים לצפות לזה מפני שאם יש משהו שלמדתי מכל הפעמים ששיחקתי פה זה שיוטה תמיד יכולה לחזור".

"אני מאושר לחזור"

משחק החזרה של כריס פול אחרי 25 משחקים, מהם נעדר עקב פציעה, הסתיים הלילה (בין שני לשלישי) באחד הניצחונות היותר מרשימים של ניו אורלינס העונה, 99:115 על דאלאס בניו אורלינס ארינה. ההורנטס נהנו ממשחק מצוין של מרקוס ת'ורנטון שקלע 28 נקודות, דייויד ווסט הוסיף 25 ועשרה אסיסטים בדרך לניצחון השלישי בלבד ב-13 המשחקים האחרונים שלהם.

פול נכנס לא טוב למשחק ואחרי שלושה רבעים היה ללא נקודות כשהוא עם אפס משלוש מהשדה, ברבע האחרון קלע ארבע מתוך שש, בדרך ל-11 נקודות ושלושה אסיסטים ב-21 דקות.

"ניצחנו ואני מאושר שחזרתי לשחק כדורסל", אמר פול בסיום, "לא הייתי מודאג שלא אקלע או משהו כזה, רק רציתי להרגיש מחדש את הכדורסל שלי". הרכז בן ה-24 סיפר כי המאמן ג'ף בוואר הגביל אותו ל-21 דקות בלבד: "שאלתי אם אני יכול לשחק עוד, אבל אמרו לא שאין שום סיכוי לזה", ציין פול, "זה היה כאילו אני טלפון סלולרי, במחצית אמרתי לחברים שלי: 'נותרו לי עוד 12 דקות'. זה מה שנשאר לי במסגרת הזמן שהוקצב לי".

ת'ורנטון שהצטיין התייחס גם הוא לחזרתו של פול: "זה נפלא שהוא חזר, למרות שהוא לא שיחק הרבה. רק העובדה שהוא היה על הפרקט והנהיג עזרה לנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully