וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "הליגה יותר חשובה לנו מהצ'מפיונס"

מאמן ברצלונה על סדר העדיפויות של קבוצתו: "אם לא נצליח בליגה, נתקשה גם באירופה". אלבס כועס: "במדריד כבר חוגגים"

המאבק בצמרת הליגה הספרדית ממשיך להתחמם, וכשברצלונה וריאל מדריד רוקדות צמוד בפסגה, כל משחק הוא קריטי. מחר (רביעי) ברצלונה תשחק ב-21:00 בבית מול אוסאסונה, ומאמנה פפ גווארדיולה יודע שאיבוד נקודות לא בא בחשבון. לטענתו, הליגה המקומית יותר חשובה מליגת האלופות.

"המטרה העיקרית שלנו העונה היא לא לזכות בצ'מפיונס ליג, אלא להגן על תואר האליפות", אמר מאמן הבלאוגרנה, "אני לא נוהג לוותר על אתגרים, אבל ברור לי שאם לא נצליח בליגה, יהיה לנו קשה גם באירופה. הליגה היא המטרה הראשית, כי אני דורש את המקסימום מהשחקנים שלי בכל משחק ומשחק. אם לא נצליח לשמור על רמה גבוהה לאורך כל העונה, הדברים יסתבכו לנו".

בינתיים דני אלבס נשמע עצבני על הספקולציות שלפתע מציבות את ריאל כפייבוריטית לזכייה בתואר. "הם תמיד מחפשים תירוץ לתמוך במדריד", אמר הברזילאי, וכשנשאל למי הוא מתכוון כשהוא אומר "הם", הגיב אלבס: "מדריד, כל האווירה שם... הם מקנאים בנו".

"למרות שריאל מוליכה כרגע את הטבלה, מבחינתי היא לא", המשיך אלבס, "מכעיס אותי שעוד לא שיחקנו בברנבאו, אבל נראה כאילו הם כבר חוגגים את האליפות. אנחנו יודעים שכולם במדריד נגדנו".

ובינתיים, במדריד

חורחה ולדאנו, מנגד, המנהל הטכני של ריאל, מסרב להתרגש מהכושר המטורף של לאונל מסי. "מסי הוא לא בעיה, הוא תמריץ", אמר הארגנטינאי על בן ארצו, "היכולת הנפלאה של מסי רק תהפוך את האליפות הזאת למוערכת יותר עבור האוהדים שלנו, אם נזכה".

בינתיים התקשורת הצרפתית מדווחת כי זינאדין זידאן, שמשמש כיועץ לנשיא פלורנטינו פרז, מנסה לדחוף למשרת המאמן בעונה הבאה את לורן בלאן, שכרגע מצליח עם בורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully