וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "נגד סכנין הלכתם לבד. שחקו יחד"

נשיא מכבי חיפה דירבן את שחקניו לקראת הפועל ר"ג (19:00, 5+ לייב): "אסור לקלקל את העונה". דבאלישווילי בהרכב

שחקני מכבי חיפה הגיעו היום (רביעי) מוקדם למלון שרתון בתל אביב, על מנת לנוח לפני המשחק מול הפועל רמת גן במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. בניגוד למשחק בסכנין, בו הנשיא יענקל'ה שחר לא נכח, הפעם הוא החליט לקיים אסיפה. "המשחק נגד סכנין הייתה תקלה חד פעמית ואסור שתחזור עוד פעם", פתח הנשיא את דבריו. "עשינו עונה כזאת יפה, שאסור לקלקל אותה עכשיו. נגד סכנין כל שחקן ניסה ללכת לבד, זה מה שגרם להפסד. עכשיו נצטרך לשחק ביחד".

עוד לפני האסיפה התבשרו שלומי ארבייטמן וולידימיר דבאלישווילי כי שניהם יעלו בחוד. גוסטבו בוקולי יחליף את בירם כיאל וג'ון קולמה ישחק לצדו בקישור האחורי. רפאלוב וקטן ישלימו את חוליית הקישור וזה אומר שסאדאת בוקרי ומוחמד גדיר יפתחו על הספסל, זאת בשינוי מסוים ביחס להרכב שתרגל המאמן באימון המסכם.

אמש (שלישי) עסקו בקבוצה בעיקר בביקורות שנבעו מההפסד לבני סכנין. המאמן אלישע לוי בחר להתבטא בנוגע ליחסה של התקשורת למועדון מאז ההפסד וטען כי הן מוגזמות. "הביקורות נגדנו לאחר ההפסד יצאו מפרופורציות, יש ביקורת עניינית ואין לי בעיה איתה אם היא ביקורת בונה", אמר לוי. "כאשר הביקורת אינה עניינית או בעילום אני לא מתרשם מזה. ההפסד הזה לא שונה משני ההפסדים הקודמים. אם נלך אחורנית, אז תמיד היו ביקורות אחרי הפסדים, צריך לקחת אותם בפרופורציה מתאימה. למדתי להתמודד עם זה".

"אני לא אומר לתקשורת כיצד לנהוג", המשיך לוי. "אני מלמד את השחקנים לשמור על שקט". לוי רמז בעיקר לביקורות של שחקנים בעילום שם ולדברים שאמר יניב קטן במחצית ולאחר המשחק מול סכנין כנגד ליאור רפאלוב (ביקש מהשחקנים: "אל תמסרו לרפאלוב", רגע לפני שהקשר הוחלף) והיכולת של הקבוצה בכלל ("יש כאן שחקנים שבאים עם פוזה"). לוי טען כי הוא לא שמע את קטן אומר את הדברים, אך אתמול העידו שחקנים כי קטן לא השמיע את הדברים הקשים שאמר בנוכחות המאמן.

בהמשך דיבר המאמן גם על כדורגל: "שיחקנו חלש מאוד בכל פרמטר, משחק ההגנה לא היה טוב וכך גם ההתקפה. מאיר כהן כמעט לא התאמץ. אנחנו בני אדם וזה קורה בכדורגל. קורה שלא הולך. אין שחקן שלא רצה לנצח, פשוט תפסנו יום לא טוב. אנחנו לא משחקים טוב כבר שלושה משחקים ולא מגיעים למספיק הזדמנויות. מול אשדוד ניצחנו, מה שעשה את הרעש הפעם זאת העובדה שהפסדנו. תפקידי הוא לזהות את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב כדי להחזיר את הקבוצה בחזרה למסלול. נגד הפועל רמת גן נגיע עם הרכב רעב שיביא ניצחון. נעשה הכל כדי שלא תהיינה הפתעות".

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, שי מימון, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, יניב קטן, ליאור רפאלוב; ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן.

עדכון ראשון: 23/3/10, 18:03

נעים: "מאמינים שאפשר לעשות את זה"

הפועל רמת גן סיימה היום את הכנותיה לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה בו תארח את מכבי חיפה, מחר בוינטר. במהלך השבוע הוסר הספק שהיה תחת קיומו של המשחק בוינטר וזאת לאחר שהמשטרה אישרה את עניין מצלמות האבטחה שתוקנו באיצטדיון.

הרמת גנים מודעים לעובדה שהם מגיעים כאנדרדוג מובהק למשחק הזה אבל כל מי שקשור למועדון זוכר שבשלוש השנים האחרונות, זימנה הגרלת הגביע כבר פעמיים מפגש מול הירוקים, כאשר לפני שלוש שנים היה זה קובי חסן שבשער נצחון במכתש הביא נצחון לרמת גן ובעונה שעברה הצליח יניב קטן להכריע את ההתמודדות בשער נצחון דרמטי בהארכה, במשחק שנערך אף הוא במכתש. כזכור, כרמת גנים כבר הוכיחו את כוחם בגביע כאשר זכו בו בעונת 2003 בתום מסע מופלא שהסתיים בהנפה של הקפטן דאז, שחר כדורי.

המאמן יובל נעים והבעלים ירון קוריס מודעים לחשיבות המשחק אולם הם דאגו להזכיר לשחקנים שהמשימה הבאמת חשובה שלהם היא דווקא בליגה בשבת, כאשר הם יארחו את הפועל רעננה בוינטר. נעים יחסר מחר את קרלוס צ'קאנה המורחק וכן את אלי לוי שמושעה עד הודעה חדשה בשל התחצפות למאמן. המגן בני חדד סובל מפציעה ברגלו ויפתח על הספסל כאשר תמיר בן עמי, שהיה שותף לזכייה ב-2003, יפתח מחר כמגן שמאלי. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב האדומים הוא הבלם הצ'כי פאבל פרגל, שהחלים מפציעה בברכו וישחק לצידו של גולן חרמון במרכז ההגנה. החלוץ סרג' איילי החלים מפציעה וישוב להרכב.

"אנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה וננסה להפתיע את חיפה", אמר המאמן נעים לוואלה! ספורט. "ברור לנו שזה יהיה קשה מאוד כי חיפה עדיפה עלינו אבל אנחנו נבוא לשחק רגוע ומשוחרר בלי הדאגות של הליגה כך שאולי נצליח להפיק מעצמנו הרבה יותר". נעים נזכר במשחק בו העיפה רמת גן את חיפה מהגביע לפני שלוש עונות אבל הוא מציין את הפרט הכי חשוב אותו תחסר מחר הקבוצה: "צריך לזכור שאז עשינו את הסנסציה במכתש, כי כשהמגרש לא טוב זו התחלה טובה, וכך אפשר לשבש לחיפה את המשחק. הפעם אנחנו משחקים בוינטר כך שלא יהיה לנו את יתרון המשטח המשובש שהיה לנו במכתש. בכל מקרה נבוא לעשות כמיטב יכולתנו"
.
הרכב משוער: רפי כהן, קובי מוסא, פאבל פרגל, גולן חרמון, תמיר בן עמי, אנדראה קלדיירה, שי חדד, עומר בוקסנבוים, מור גולן, סרג' איילי, עמית אוחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully