וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארק: "אנו לא מודאגים מצ'לסי וארסנל"

קשר היונייטד מחמם מנועים לקראת ההכרעה במאבק האליפות. האנגלים לחוצים מהברך של רוני, הראפר ג'יי זי מגשש עם ארסנל

המאבק באנגליה מתקרב כבר לישורת האחרונה ועשוי להימשך עד השנייה האחרונה של העונה. לאמירה הזו הסכים גם מנג'ר מנצ'סטר יונייטד סר אלכס פרגוסון אחרי הניצחון של 1:2 של הקבוצה שלו על ליברפול ביום ראשון האחרון. בניגוד למנג'ר הסקוטי, יש במועדון שלו אנשים שנשמעים הרבה יותר נחרצים. "אנחנו לא צריכים לדאוג מצ'לסי או ארסנל, מפני שאם ננצח את המשחקים שלנו נזכה באליפות", כך קבע ג'י סונג פארק כשנשאל על מאבק האליפות.

הקשר הדרום קוריאני, שכבש את שער הניצחון מול ליברפול והעלה את השדים האדומים למקום הראשון מרחק שתי נקודות מארסנל השנייה, התייחס גם לניצחון על היריבה השנואה ממרסיסייד. "זה היה מאוד חשוב בשבילנו לנצח את ליברפול. עשינו את זה וזו דחיפה גדולה עבורנו לקראת המאבקים עד סוף העונה. זו הייתה תחושה נפלאה לכבוש את שער הניצחון מול ליברפול, במיוחד שזה היה שער ניצחון ועוד מול הקהל הביתי שלנו. אבל אני רוצה לכבוש יותר שערים ולא משנה מול מי. אני יודע שאני צריך לכבוש יותר, זה כיף לכבוש מול ארסנל, מילאן וליברפול אבל אני צריך לכבוש יותר".

גם בלם היונייטד ריו פרדיננד התייחס ליכולת של ג'י סונג פארק. "הוא פנומנלי לאחרונה, פארק הוא שחקן שמוערך יותר על ידי השחקנים בקבוצה מאשר על ידי התקשורת והקהל", פירגן האנגלי. "רק עכשיו אנשים מתחילים להבין כמה כישרון יש לפארק, אולי זה רק מפני שהוא כובש שערים". פרדיננד התפעל מהניצחון על ליברפול: "הדרך בה חזרנו למשחק, אומרת הכול לגבי הכישרון שיש לנו בסגל. נתנו לאוהדים שלנו הרבה נחת. תמיד טוב לנצח את ליברפול ובמיוחד אחרי שהפסדנו להם בשלושת המפגשים האחרונים".

אנגליה לחוצה מהברך של רוני

האנגלים כבר רגילים לחוסר מזל כרוני בכל מה שקשור לגביע העולם, כך שאין פלא שבממלכה חרדים למצבו של ווין רוני ככל שמתקרב מועד המונדיאל. "סאן" מפרסם היום (שלישי) כי מנצ'סטר יונייטד מודאגת ממצב ברכו של החלוץ הנהדר, שסובל מקרע בגיד.

הכאבים לא מנעו מרוני לשחק עד עתה, אך הוא סובל מהתנפחויות אחרי משחקים. בקבוצה ובנבחרת חוששים שהעומס הגדול שייווצר על החלוץ בן ה-24 עלול ליצור נזק גדול לברך, ולפי הדיווחים בתום המשחק נגד ליברפול, שבו כבש את שערו ה-33 העונה, רוני צלע לעבר מכוניתו.

את השבוע הקרוב הוא צפוי להעביר באימונים קלילים, לקראת המשחק של היונייטד בבולטון. בנבחרת עוקבים בעניין.

האם ג'יי זי ישקיע בארסנל?

אחד הראפרים המפורסמים בעולם המוזיקה, ג'יי זי, מגלה כי הוא אוהד ותיק של ארסנל ואף רומז שהוא עשוי להשקיע במועדון. המוזיקאי, הנשוי לביונסה, הוא חובב ספורט ידוע ואוחז גם בבעלות חלקית על ניו ג'רזי נטס. "אני לא יודע הרבה על עסקי הכדורגל, אבל אם תהיה לי בעתיד הזדמנות עסקית מעניינת, אז למה לא?", אמר ג'יי זי, או בשמו האמיתי שון קרטר, וזאת ימים ספורים בלבד אחרי שנודע כי הראפר פי דאדי הוזכר כמועמד לרכוש את קריסטל פאלאס.

"אני אוהד את ארסנל מהימים בהם תיירי הנרי שיחק בקבוצה", גילה ג'יי זי, שהונו מוערך ב-500 מיליון ליש"ט, "הוא היה שחקן ענק, ועד היום אפשר להרגיש את ההשפעה שלו על המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully