וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיחה של באלוטלי

חלוץ אינטר התארח בתוכנית קומית ולבש בגאווה חולצה של מילאן. על מוריניו אמר: "הקבוצה ניצחה את צ'לסי, לא הוא"

מריו באלוטלי ממשיך להסתבך עם ז'וזה מוריניו. מערכת בין השניים רעועה במיוחד והובילה למספר פיצוצים. האחרון ביניהם גרם למוריניו להשאיר את באלוטלי מחוץ לסגל אינטר למשחק נגד צ'לסי. למרות זאת, החלוץ הצעיר החליט לשלוח עקיצה לעבור מאמנו. "למה אני לא משחק? אין טעם לשאול אותי, תשאלו את האנשים הבכירים יותר. אני באמת לא יודע, אולי שחקנים אחרים חזקים ממני", אמר באלוטלי שהגיע להתארח בתוכנית האירוח הקומית "סטרישיה לה נוטיציה".

בימים האחרונים פורסם באיטליה כי באלוטלי שמח וחגג את צמצום הפער של מילאן, הקבוצה אותה אהד בילדותו, מאינטר. צוות התוכנית החליט להמשיך באותו הקו והעניק לבאלוטלי חולצה של מילאן עם שמו. החלוץ זרם עם הבדיחה וקירב את החולצה לחזהו. לאחר מכן לבש את החולצה וניגש למראה לראות את עצמו לבוש במדי היריבה השנואה של אינטר. למרות שמדובר בתוכנית קומית, יהיה מעניין לראות את תגובת אוהדי אינטר וראשי המועדון לבדיחה של באלוטלי.

לסיום, עקץ המנחה את באלוטלי ואמר לו כי העובדה שאינטר ניצחה בלעדיו, הופכת את הניצחון לניצחון של מוריניו. באלוטלי התעצבן וירה: "של מי היה הניצחון? אין סיכוי, הקבוצה היא זו שניצחה בטמפורד ברידג'. לא מוריניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully