וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתעניינת במוחמד סאר הסנגלי

23.3.2010 / 16:07

מיטש גולדהאר מתכוון להשקיע כסף רב בחיזק בקיץ ובמועדון סימנו את בלם סטנדרד ליאז' ואת ברק יצחקי כאופציות לחיזוק

למרות שהעונה הנוכחית רחוקה מסיום, במכבי תל אביב עובדים במרץ רב על הרכבת הסגל לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה עוקבת אחרי הבלם הסנגלי של סטנדרד ליאז', מוחמד סאר. הבלם בן ה-26 נרכש בשנת 2001 על ידי מילאן, אך לא שיחק בשורותיה והושאל לגלאטסראיי וכן לאטאלנטה, אנקוניה ו-ויטוריה האיטלקיות. החל מקיץ 2005 הוא משחק בליאז' וברזומה שלו 12 הופעות בנבחרת סנגל. כזכור, אבי נמני ועוזי שעיה ביקרו בשבוע שעבר בבלגיה במסגרת ההכנות לעונה הבאה.

בנוסף לסאר, אחד השמות הנוצצים שסומנו לאחרונה על ידי הצוות המקצועי וראשי הקבוצה הוא ברק יצחקי, חלוצה של בית"ר ירושלים, יריבת מכבי תל אביב מחר (רביעי, 21:00, שידור חי בספורט 5+ לייב) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. יצחקי שנמצא לאחרונה בכושר נפלא, מוערך מאוד על ידי המנג'ר, אבי נמני, שישמח מאוד להנחית את הכוכב הירושלמי בקרית שלום.

אחד היעדים המקצועיים בכל הקשור לשחקני רכש הוא חיזוק חוליית התקפה הצהובה שהעונה לוקה בחסר. נמני קיבל אור ירוק להחתים לפחות שני חלוצים (כנראה אחד זר ואחד ישראלי), כאשר הצהובים מתכוונים להיכנס למרוץ על כל חלוץ בכיר שיהיה פנוי בשוק. בנוסף לשמותיהם של עומר גולן, רוברטו קולאוטי, דימיטאר מקרייב וטוטו תמוז שכבר הוזכרו לא אחת כמועמדים להצטרף, נמצא כאמור גם יצחקי בעדיפות גבוהה מאוד ברשימת המועמדים. ראשי הקבוצה לוקחים בחשבון שבמידה והצהובים יגיעו לאירופה, הם יתחילו את העונה כבר בתחילת חודש יולי מה שאומר שבניגוד לשנים קודמות, הסגל יצטרך להיות מוכן כבר בתוך כחודשיים ולכל המאוחר עד סוף חודש מאי.

אם בשנים קודמות שחקנים כמו יצחקי או קולאוטי היו מחוץ ליכולת הכלכלית של מכבי תל אביב, הרי שלקראת הקיץ הקרוב צפוי שינוי במגמה שכן הבעלים מיטש גולדהאר מתכוון לפתוח את הכיס ולהשקיע סכומי כסף גדולים, כאשר הכוונה היא ליצור קבוצה חזקה שתתמודד על כל התארים. גולדהאר מתכוון להביא למכבי תל אביב את השחקנים הכי טובים שאפשר, כאשר הנחת העבודה היא שכל שחקן הוא בר השגה. זה לא אומר שגולדהאר מתכוון לזרוק כספים ללא הכרה ולהביא לקרית שלום ליגיון זרים ושחקני רכש בלי הגבלה, אבל כן ניתן להבין מההתנהלות של התקופה האחרונה שכל שחקן אותו יסמן הצוות המקצועי כראוי ונדרש לשדרוג הרמה המקצועית של מכבי, יוכל לבוא בחשבון והבוס הקנדי לא יהסס להשקיע את הכספים הנדרשים.

בתוך כך, תערוך הערב הקבוצה את האימון המסכם לקראת מה שמוגדר בקרית שלום "משחק העונה שלנו עד כה" - כשמכבי תעלה לירושלים להתארח אצל בית"ר בשמינית גמר גביע המדינה.

אלמוג אבשלום, אוהד הקבוצה, שלטענתו, הוכה בשבת על ידי שוטרי יס"מ במשחק נגד מכבי נתניה, הגיש היום (שלישי) תלונה במח"ש בעקבות התקיפה.

עדכון ראשון: 23/3 10:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully