וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליברפול סיכמה עם צסק"א על מכירת ריירה

הספרדי, שהתבטא בחריפות נגד רפא בניטז, צפוי להכניס שישה מיליון ליש"ט לקופתה של ליברפול. מסצ'ראנו צפוי להאריך חוזהו

זה היה רק עניין של זמן, הרי לא באמת חשבתם שאלברטו ריירה יחזיק מעמד הרבה זמן בליברפול אחרי שאמר על המנג'ר רפא בניטז: "הוא חושב שהוא הבוס וכולם חירשים. אין כל דיאלוג בינו לבין השחקנים". היום (שלישי) מפרסם ה"גארדיאן" כי ליברפול הסכימה להצעה של שישה מיליון ליש"ט תמורת הקשר הספרדי.

ריירה, שחוזר היום לאימונים במתחם האימונים של ליברפול "מלווד" אחרי השעייה שספג מהקבוצה בגין דבריו הקשים נגד המנג'ר הספרדי. הקשר הספרדי, שהגיע לאנפילד מאספניול ב-2008 תמורת שמונה מיליון ליש"ט, רשם השנה רק 18 הופעות ומעוניין לעבור לקבוצה שתאפשר לו לשחק יותר כדי להוכיח את עצמו לפני המונדיאל, אליו הוא מקבל זימון.

חלון ההעברות ברוסיה פתוח עד ה-8 באפריל ו-ריירה צפוי להיות השחקן השלישי שעוזב את ליברפול השנה, אחרי אנדריי וורונין ו-אנדראה דוסנה, ולהשלים הכנסה של 12 מיליון ליש"ט לקופה המידלדלת של ליברפול.

בתוך כך, הודיע רפא בניטז כי שוחח עם חאבייר מסצ'ראנו והוא משוכנע שקפטן נבחרת ארגנטינה יאריך את חוזהו במועדון. "שוחחנו והתקרבנו מאוד. עדיין יש פרטים שצריך לסגור, אבל זה בהחלט קרוב", אמר בניטז, "הישארותו של מסצ'ראנו היא דבר חשוב מאוד עבור המועדון. יש לנו כמה שחקנים חשובים עם חוזים שיסתיימו בקרוב וחשוב לשמור את הסגל הקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully