וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דילייני: "מצאנו את הקצב שלנו"

22.3.2010 / 22:17

כוכב נהריה הסביר את ההתעוררות של קבוצתו, שהפתיעה את חיפה. אשכנזי: "אם היינו גונבים את הניצחון זה לא היה הוגן"

הרבה דפיקות לב עשתה הערב (שני) עירוני נהריה לאוהדיה. החבורה של יעקב ג'ינו הובילה ברוממה על מכבי חיפה לכל אורך 40 הדקות, אלא שלפתע, היתרון הדו-ספרתי הלך והצטמק, ודקה וחצי לסוף הראה לוח התוצאות 73:73. בסופו של דבר, קור רוח של הנהריינים הוביל אותם ל-73:77 חשוב מאוד בסיום, וכעת נהריה בהחלט יכולה לחלום על הפלייאוף העליון. חיפה, מנגד, איבדה צ'אנס לשוב למקום השני, והיא תמשיך לחפש אותו בשבוע הבא.

"הטבלה מראה שאנחנו כרגע לא בפלייאוף העליון", ניסה יעקב ג'ינו לצנן מעט את ההתלהבות עם תום המשחק. "המשחק הבא מול ראשון הוא קובע. שמחתי ונהניתי היום, אני שמח על הרוח שהקבוצה שלי הראתה".

איש המשחק של נהריה הערב, פול דילייני, הוסיף: "אני צריך להודות לשחקנים האחרים. הם נתנו לי את ההזדמנות לנצח את המשחק. האנרגיה שלנו עלתה בשבועות האחרונים, מצאנו את הקצב שלנו והתחלנו לחבר כמה ניצחונות".

סטיבן סמית, שהציג משחק היטב גם כן, היה מרוצה במיוחד בסיום. "זה היה מדהים היום. באנו כקבוצה ועברנו תקופות קשות תוך כדי המשחק. חיפה קבוצה טובה, אחת הטובות בליגה, אבל באנו עם הרבה אנרגיות, ולא היה לנו הרבה להפסיד. זה ניצחון גדול לנו ולעיר נהריה, אבל אנחנו לא רוצים להקדים את המאוחר. יש לנו עוד הרבה עבודה כדי להגיע לשמונה הראשונות."

מאמן, מאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי, היה מאוד מאוכזב מהיכולת של קבוצתו. "רדפנו אחריהם כל המשחק ושיחקנו רע מאוד. ככה זה כדורסל, לפעמים לא משחקים טוב. הפוזשן האחרון היה איזה מיקרוקוסמוס של כל המשחק הזה, כי ההוראה הייתה ללכת לסל ולקחנו שתי שלשות מעייפות ולחץ", אמר המאמן, אך מיהר להוסיף: "גם אם היינו גונבים את הניצחון זה לא היה הוגן כלפי נהריה. לא היינו בתוך המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully