וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - אשקלון: "יש מאמן שלא רוצה להניף גביע?"

22.3.2010 / 20:04

לוזון מקווה קודם כל שקבוצתו תחלוף על פני נציגת הלאומית בדרך לרבע הגמר (ג', 18:00, 5+ לייב). דג'אני: "לא נוותר"

בני יהודה קיימה את האימון המסכם וסיימה למעשה את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את הפועל אשקלון במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה, מחר בבלומפילד (שלישי, 18:00, ספורט 5+ לייב). הזהובים אינם מקלים ראש ביריבה שעל הנייר נחותה מהם, והערב הזכירו אנשי המועדון לשחקנים שמדובר באותה קבוצה שהגיעה רק לפני שלוש עונות עד לגמר גביע המדינה.

המאמן גיא לוזון מתכנן שינוי אחד בהרכב לעומת ההרכב שניצח 0:2 את מכבי פתח תקווה בליגה בשבת. הבלם אביב חדד צפוי לפתוח במרכז ההגנה במקומו של דין מורי שצבר חמישה כרטיסים צהובים וייעדר מהמשחק. חדד יתופקד לצידו של איבן גארידו, כאשר כפיר אדרי ועוז ראלי יתופקדו כרגיל בעמדות המגינים. חסן אבו זייד ימשיך לקבל אשראי מהמאמן ויפתח יחד עם מהראן ראדי בקישור האחורי. משה ביטון שכבש בשבת, יפתח בצד ימין של הקישור הקדמי, לצידם של פדרו גלבאן ואלירן עטר. המגן איציק עזוז חוזר לסגל אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה.

"אין ספק שהנצחון על פתח תקווה בשבת נתן לנו הרבה בטחון ואנרגיה לקראת הגביע", אמר הערב המאמן לוזון ל"וואלה! ספורט". "אבל כל משחק הוא לגופו של עניין. הייתי במשחק של אשקלון ביום שישי בליגה ומדובר בקבוצה טובה עם הרבה שחקנים שהיו בליגת העל, אבל אנחנו קבוצה טובה יותר ונצטרך להיות מחויבים ולבוא בשיא המוכנות כדי לעבור אותם. המשחק הזה תלוי קודם כל בנו ,אבל אם נגיד את זה זה לא יביא אותנו לשום מקום. רק אם נבוא מחוייבים ב-200 אחוז המשחק יהיה תלוי בנו".

לוזון מפנטז על זכייה ולא מתכוון לעשות חשבונות של שמירת כוחות לליגה בשבת: "כל מאמן וכל מועדון שואפים להגיע הכי רחוק שאפשר בגביע וכך גם אנחנו. יש מאמן שלא רוצה להניף גביע? ברור שאנחנו רוצים לעשות את זה. אני לא מתעסק בזכייה כרגע, אנחנו עסוקים באיך לעבור את השלב של מחר, נצטרך לנצח את המשחק מחר ואין לי שום צל של ספק שיש לנו סגל מספיק טוב ורחב גם בכדי לעמוד כמו שצריך מול הפועל באר שבע בשבת בליגה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, מהראן ראדי, משה ביטון, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

ארבעה זהובים לשעבר ואורי מלמיליאן אחד

הפועל אשקלון שממוקמת במקום ה-10 בליגה הלאומית, סיימה את הכנותיה לקראת המשחק בו תתארח הקבוצה מחר בשלב שמינית גמר הגביע, אצל בני יהודה בבלומפילד. האשקלונים מרוחקים תשע נקודות מהמקום ממנו עולים לליגת העל ו-12 נקודות מהמקום ממנו יורדים לליגה הארצית, כך שלמעשה אפשר להגיד שהיא סיימה את המאבקים בליגה ויכולה להתרכז כל כולה בלנסות ולהפתיע את הזהובים הפייבוריטים.

באשקלון ישמחו לשחזר את המסע המופלא שעשתה הקבוצה בעונת 2006/7 אז הגיעה עד לגמר הגביע ונוצחה על ידי הפועל תל אביב. כזכור, אשקלון כבר הובילה 1:0 באותו משחק ונוצחה 5:4 רק לאחר דרמה אדירה ובתום קרב של בעיטות עונשין מ-11 מטרים.

המאמן אורי מלמיליאן מתכנן מספר שינויים בהרכב לעומת ההרכב שניצח 0:1 את הפועל ראשון לציון ביום שישי במסגרת הליגה. איב פז הצעיר צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני, כאשר בעקבות פציעתו של דודו בן שושן, יוסט רן קוז'וך, מגן ימני בדרך כלל, לקישור האחורי. שינוי נוסף הוא חזרתו של החלוץ הקמרוני אריק רומאו לחוד ההתקפה, לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה.

בהרכבה של אשקלון ישחקו מחר ארבעה שחקנים ששיחקו בעברם במדי היריבה משכונת התקווה: השוער יניב והבה שגדל בשכונה, המגן שוקי נגר שגם הוא בוגר השכונה, הבלם יניב אלול ששיחק שם שנתיים, וכן הקשר קובי דג'אני ששיחק במועדון לא פחות מחמש עונות בטרם החל במסע נדודים בשנתיים האחרונות.

"ברור לנו שבני יהודה עדיפה אבל אנחנו לא מוותרים מראש על אף משחק", אמר דג'אני הערב ל"וואלה! ספורט". "כרגע אין לנו ממש דאגות בליגה והראש נתון כל כולו לגביע. נבוא לעשות את המקסימום והלוואי שנשחזר את המסע המופלא מעונת 2006/7", הוסיף הקשר. דג'אני לא מתרגש יותר מדי מהמשחק נגד קבוצתו לשעבר": "זה לא כזה רציני. בני יהודה זה מועדון שאני מכיר שנים רבות, אני אוהב את כל האנשים שם, אבל מבחינתי מדובר במשחק רגיל לכל דבר".

הרכב משוער: יניב והבה, איב פז, יניב אלול, יוסי ביטון, שוקי נגר, קובי דג'אני, שי פטלק, רן קוז'וך, יחיאל צגאי, דידי אונגר, אריק רומאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully