וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוזגלו התקדם והם לוקחים אותו צעד אחורה"

22.3.2010 / 18:45

בסביבתו של קשר מכבי ת”א הגיבו לאי הכללתו בהרכב לקראת בית”ר. המועדון: ”זקוקים לשחקנים שיהיו מחויבים להגנה”

תירגולו של מאור בוזגלו בהרכב השני באימון הבוקר של מכבי תל אביב עורה הדים בקבוצה. מספר שחקנים ואפילו גורמים במועדון הרימו גבה כאשר במהלך כל התרגול הטקטי, שיחק בוזגלו במדי ההרכב השני ונכון לעכשיו, נראה כי הוא צפוי להיות מסופסל במשחק הגביע נגד בית"ר ירושלים בטדי. היום תורגלו אבידור ומאיוקה בחלק ההתקפי כשהמטרה היא לנצל את השחקנים המהירים מול משחק ההגנה האיטי יחסית של בית"ר ירושלים. סיפסולו של בוזגלו לא ברור בעיקר לאחר שהקשר סיים בשבת 90 דקות ראשונות העונה על כר הדשא במשחק נגד מכבי נתניה ואף נבחר למצטיין במגרש.

בסביבתו של בוזגלו סיפרו היום כי הוא מתוסכל מאוד מאי שיתופו בהרכב הפותח. "יכול להיות שמי שמצטיין במשחק הקודם לא פותח במשחק שאחרי?" שאל אחד המקורבים לשחקן. "עד שמאור חוזר לעצמו, נותנים לו ללכת אחורה. במכבי צריכים להבין ששחקן צריך בטחון, במיוחד שחקן כמו מאור, שחוזר מפציעה ארוכה ורק נכנס לכושר. איך הוא אמור להרגיש עכשיו, אחרי שבשבת הוא היה טוב ועכשיו לא לוקחים אותו בחשבון לקראת המשחק הכי חשוב של הקבוצה העונה? מוזר שלא דיברו איתו, לא אמרו לו מילה, חבל. צריך לזכור שמאור עדיין צעיר מאוד, אלו דברים שיכולים לגמור לו את הבטחון", אמר המקורב.

שחקן נוסף בקבוצה התייחס לסוגיה, ואמר: "לא ברור איך מאור לא תורגל בהרכב הפותח. הוא היה טוב בשבת, רואים שהוא חוזר לעצמו. דווקא במשחק כל כך קשה בטדי אנחנו צריכים שחקנים שיעשו פעולות אישיות כי זה יהיה משחק קשה מאוד".

במועדון התייחסו לטענות ואמרו: "ההרכב עדין לא נקבע. צריך לזכור שאנחנו יוצאים למשחק חוץ במגרש גדול מאוד. מצד אחד נצטרך שחקנים שיחזיקו בכדור, אבל מצד שני אנחנו זקוקים לשחקנים שיהיו מחויבים למשחק ההגנתי. צריך לזכור שמדובר במשחק גביע שיכול להימשך גם 120 דקות ואולי לא צריך לזרוק את כל התחמושת למשחק כבר מההתחלה".

מאיוקה יפתח כחלוץ בודד

מכבי תל אביב תחזור לשחק במערך של שלושה קשרים אחוריים במשחק הגביע נגד בית"ר ירושלים ביום רביעי בטדי. כך עולה מהתרגול הטקטי שערך הצוות המקצועי באימון הבוקר (שני). גיז'רמו ישראלביץ', שנכנס כמחליף במשחק הליגה נגד מכבי נתניה ואף כבש את שער השוויון הדרמטי בדקה ה-93 (2:2) תורגל היום לצידם של שרן ייני וליאור ז'אן, בדומה למערך בו פתחה הקבוצה בהפסד מול מכבי חיפה בקרית אליעזר.

בקישור המעובה תורגלו גם יוסי שבחון ויובל אבידור, כאשר עמנואל מאיוקה שחוזר מהרחקה, יפתח כחלוץ בודד במקומו של איליה יברויאן המאכזב. המנג'ר אבי נמני עדיין מתלבט לגבי החלק הקדמי של הקישור, כאשר למרות שאבידור היה זה שתורגל במרבית המשחקונים, קיימת אופציה שמאור בוזגלו או תמיר כחלון יפתחו במקומו. מטרת הרכבתו של אבידור בעמדת הקיצוני היא לנצל את המערך של שלושת הקשרים האחוריים ולצאת למתפרצות שמתבססות על המהירות שלו ושל ומאיוקה מול ההגנה של בית"ר.

כל שחקני הסגל התאמנו היום למעט הקשר הסרבי איביצ'ה אילייב, שנותח אתמול בבית החולים 'מאיר' ועבר ארתוסקופיה לטיפול בקרע בסחוס בברכו הפגועה. תקופת ההחלמה המשוערת היא כשישה שבועות ואם לא יקרו ניסים לא נראה שהסרבי ישוב לשחק העונה. בהנהלת הקבוצה תתקבל החלטה בנוגע להארכת חוזהו של אילייב בהתאם למצבו הבריאותי לאחר הניתוח, ונכון לעכשיו נראה כי סיכוייו להמשיך במועדון אינם גבוהים. ההחלטה הסופית לגביו תתקבל בכל מקרה רק לקראת סיום העונה.

עדכון ראשון: 13:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully