וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון החול של זולה אוזל

עפ"י דיווחים באנגליה, מאמן ווסטהאם יפוטר אם יפסיד לוולבס (ג', 22:00, ספורט2). יחסיו עם הבעלים מוגדרים כ"מתוחים"

על פי דיווחים באנגליה, זמנו של ג'אנפרנקו זולה על הקווים בווסטהאם הולך ומתקצר והאיטלקי אף קיבל אולטימטום של שני משחקים בהם יצטרך להשיג תוצאות טובות או שיישלח לביתו.

הפטישים הפסידו בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם ומדורגים מקום אחד ושלוש נקודות מעל הקו האדום. מחר הם יארחו את וולבס, שמדורגת מקום אחד מעליהם ובאנגליה קיימות הערכות שאם ווסטהאם תפסיד, זולה יפוטר. ביום שבת תגיע סטוק לאפטון פארק. נראה שש נקודות בחמשת הימים הקרובים יבטיחו את מקומו של זולה בקבוצה לפחות עד סיום העונה.

כזכור, לפני מספר שבועות רכשו את הקבוצה דייויד גולד ודייויד סאליבן, שמאוד לא רוצים להכנס עם הקבוצה להרפתקאה של ליגת המשנה, על אף שהם מכירים אותה מצוין מימיהם כראשי בירמינגהאם סיטי עד העונה הנוכחית. סאליבן אף הגדיר את האפשרות שהפטישים יירדו כ"ארמגדון".

זולה הוא אחד מאנשי הכדורגל הפופולאריים באנגליה, אבל שחקן העבר האגדי של צ'לסי לא זכה להצלחה גדולה מאז חזר ללונדון, הפעם כמאמן. אחרי הגעתם של הבעלים החדשים לקבוצה הועלו השערות על כך שהם רוצים לראות את סלאבן ביליץ' חוזר למועדון ובוחנים גם את האפשרות למנות את מארק יוז למאמן. יחסיו של האיטלקי עם הצמד נחשבים כיום למתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully