וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה בכדורעף

הצהובים חגגו אליפות שמינית בסיומה של עונה מושלמת, כשגברו בגמר על מטה אשר. בר נצר: "זה תמיד מרגש מחדש"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

זו לא סתם עוד אליפות. מכבי תל אביב חגגה הערב (שני) בהדר יוסף אליפות שמינית בתולדותיה ודאבל שלישי ברציפות, כשגברה על יריבתה הגדולה, הפועל מטה אשר, בשלוש מערכות (20:25, 20:25, 14:25) וחתמה עונה פנטסטית ונקייה מהפסדים עם 0:3 גם בסדרת גמר הפלייאוף. ל-23 הניצחונות בעונה הסדירה התווספו שישה בפלייאוף. כך נראית עונה מושלמת.

שחקני מכבי תל אביב בכדורעף שון פייגה, עומר שוורץ, עומר רובינשטיין. יותם רונן
בסימן שלוש. שחקני מכבי תל אביב מניפים/יותם רונן

מטה אשר ניסתה בכל מאודה לתת פייט ראוי בסדרת הגמרעף. הקבוצה מהצפון נחלה לא מעט הפסדים מול יריבתה בשנים האחרונות, אך כל שהצליחה להשיג בסדרה זה מערכה אחת בכל אחד מהמשחקים הראשונים, כשהערב גם זה לא קרה. בזמן שמכבי תל אביב נהנתה מיכולת נהדרת של מאוריסיו ארואה, ג'ואלסון הברזילאי לא נתן את התפקוה הקבועה במטה אשר, שהתקשתה במשחק הקבלה ולא יכלה גם להתלהבות הגדולה של הצהובים על המגרש וביציעים.

העבודה הקשה של המאמן זהר בר נצר והיו"ר הנצחי של המועדון, שרגא שמש, הגיעה הערב לשיאה. יכול להיות שכוכבי האליפות יחפשו את דרכם בחו"ל בעונה הבאה והקבוצה תצטרך לבנות עצמה מחדש, אך אחרי שנים בהן ראו את האחרות לוקחות תארים בקצב והביטו מהצד בקנאה, בר נצר ושמש שולטים בענף בשלוש השנים האחרונות והפעם גם עשו היסטוריה.

המאמן המנצח, זוהר בר נצר, התרגש בסיום: "אומרים שמתרגלים לזכיות, אבל זה תמיד מרגש אותי מחדש. זה לא יאומן. אין מאושר ממני הערב אחרי שסיימנו עונה ללא הפסדים. אני אוהב את הקהל ואת השחקנים, חבל על הזמן. צריך לפרגן למטה אשר שנתנו עונה מדהימה, ואני שמח שהם סיימו רק מקום שני".

שון פייגה הוסיף: "אני כבר לא יודע מה זה הפסד, זה מצחיק, אבל זה על הכיפאק. אני עדיין לא יודע אם אשאר כאן, נלך לחגוג עם כל החבר'ה ואחר כך נראה מה יהיה".

נועם כץ, מאמן מטה אשר, כבר חושב על העונה הבאה: "נתנו עונה גדולה. למכבי יש יכולת לגרום ליריבות להיראות רע, לכן אף קבוצה לא ניצחה אותם השנה. המשחק תמיד תלוי בקבוצה היותר טובה, הם שיחקו יותר טוב ומגיע להם. אנחנו צריכים לחשוב על העתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

עם עידודו המאסיבי של הקהל הצהוב, החלה מכבי תל אביב את המשחק בצורה נפלאה ואחרי מהלך מתוחכם של עמרי שוורץ עלתה ליתרון 1:6 שאילץ את נועם כץ, מאמן מטה אשר, לקחת פסק זמן מהיר. קרלוס קולה וג'ואלסון חזר חדים מההפסקה הקצרה, כשהראשון ייצר נקודות בהתקפה ולאחר מכן חסם נהדר את אריאל הילמן בדרך ל-7:8. הילמן לא נותר חייב, ועם שתי חסימות נהדרות משלו קבע 9:12 לתל אביב. מטה אשר המשיכה לרדוף אחר יריבתה, אך נותרה כל העת במרחק של שער או שניים, כשמאוריסיו ארואה העניק נקודות חשובות לצהובים ליד הרשת, עם ניצחון 20:25 למכבי תל אביב במערכה הראשונה.

בפתיחת המחצית השנייה החליטו שחקני מטה אשר לא לאפשר לצהובים לברוח כבר מהפתיחה. ענר רובינשטיין הנחית נהדר והציב את קבוצתו ביתרון 5:7, אבל מכבי תל אביב לא נבהלה, ארואה הקטלני התעורר ויחד עם פייגה השלים מהפך והעלה את הצהובים ל-15:17. בלי ג'ואלסון בכושר מניח את הדעת, למטה אשר קשה לעמוד בקצב של מכבי תל אביב, וגם המערכה השנייה הסתיימה בתוצאה המוכרת, 20:25 לצהובים, הרחוקים מערכה אחת בלבד מתואר אליפות נוסף.

הרוח יצאה מהמפרשים של שחקני מטה אשר, והמארחים הרגועים עלו ליתרון מהיר של 3:8, כשביציעים כבר החלו בחגיגות. היתרון של התל אביבים רק הלך וגדל, כשגם ניקולס אפרון נותן את התרומה הידועה שלו ושחקני מטה אשר משלימים עם אובדן הסיכוי. שחקניו של זוהר בר נצר חגגו כל נקודה, ובסיום המערכה השלישית 14:25 לצהובים שחוגגים אליפות שמינית בתולדותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully