וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: קימנטי חבט בשולחן ושבר את ידו

השוער השלישי זעם על ההפסד לסמפדוריה וייעדר כחודש. למזלו, בופון ומנינגר חוזרים. פאטו שוב נפצע, ייעדר מספר שבועות

ארבעה ימים אחרי שהובכה והובסה על ידי פולהאם בדרך להדחה מהליגה האירופית כבר בשמינית הגמר, המשיכה יובנטוס לשמור על המומנטום השלילי ואמש (ראשון) הפסידה 1:0 לסמפדוריה. כשנותרו תשעה מחזורים לסיום העונה, מדורגת הגברת הזקנה במקום השישי, שתי נקודות מתחת לפאלרמו ואותה סמפדוריה ואחרי האכזבות בכל מפעל בו היא שיחקה העונה, המטרה היחידה שנותרה היא הגעה למקום הרביעי.

"אם לא נסיים את העונה במקום הרביעי נכשלתי במשימה שלי", הודה אחרי המשחק המאמן אלברטו זאקרוני, שהגיע במקומו של צ'ירו פרארה ולא הצליח להעלות את הקבוצה על המסלול. זאק הוסיף: "הקבוצה צריכה להחזיר לעצמה את הכוח ואת הרצון, שני האלמנטים הכי חסרים עד עכשיו. אני חושב שאנחנו עדיין במירוץ על מקום בליגת האלופות".

זאקרוני האמין בתחילת דרכו שאם יצליח ביובנטוס, החוזה עליו חתם עד סיום העונה יוארך, אבל כעת נראה שזה לא יקרה. יובה השלימה שבוע כמעט מסויט במסגרתו איבדה יתרון 0:3 נגד סיינה האחרונה, הובסה 4:1 על ידי פולהאם ונכנעה לסמפדוריה.

"אני לא חושב ששיחקנו לא טוב, במיוחד במחצית הראשונה בה עדיין הייתה לנו אנרגיה ושלטנו במרכז המגרש", ניסה המאמן למצוא נקודות אור, "האווירה בחדר הלבשה היא של אנשים שלא רוצים להיכשל".

במה אשם השולחן?

הצרות של יובנטוס ממשיכות להגיע בצרורות. בכל המשחקים האחרונים הגן על שערה של הגברת הזקנה אנטוניו קימנטי בן ה-39. השוער השלישי לא יכול היה לשאת את רצף הכישלונות ובמיוחד את ההפסד לסמפדוריה, ולאחר המשחק חבט על שולחן בחדר ההלבשה ושבר את ידו.

קימנטי ייעדר לפחות בחודש הקרוב, וביובנטוס מקווים כי כבר השבוע יחזרו לכשירות השוערים הראשונים, ג'אנלואיג'י בופון ואלכס מנינגר. "הייתי נורא עצבני וכשנכנסתי לחדר ההלבשה נתתי מכה חזקה לשולחן", הסביר השוער השלישי, שדווקא הציג יכולת טובה בלואיג'י פראריס עד שספג מאנטוניו קסאנו. "לצערי נפגעתי ביד. אני מצטער שלא אוכל לשחק בתקופה הקרובה, אבל שמח שבופון ומנינגר חוזרים". במשחק החשוב מול נאפולי ביום חמישי אמור לשחק כבר מנינגר האוסטרי.

צרות גם במילאן

בינתיים, גם קבוצת פאר איטלקית נוספת מלקקת את הפצעים. אחרי שסיימה ב-1:1 מאכזב למדי עם נאפולי אמש, קיבלה הערב מילאן חדשות רעות נוספות, בדמות החמרה בפציעתו של כוכבה, פאטו. החלוץ הברזילאי הצעיר שב אמש לדשא ואף פתח בהרכב הרוסונרי, אלא שכבר כעבור 15 דקות הוא נאלץ לצלוע החוצה, והבדיקות שנערכו היום קבעו שמדובר בקרע בשריר הירך האחורי, מה שיכריח אותו לשבת ביציע למשך מספר שבועות.

החלוץ הברזילאי צפוי לעבור בדיקות נוספות בימים הקרובים, כאשר ייתכן וחוסר המזל שפוקד אותו בחודשים האחרונים יביא לכך שמאמן נבחרת ברזיל, דונגה, יעדיף חלוצים אחרים על פניו כשיזמן את הסגל למונדיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully