וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס: "חייתי חיי שקר"

כוכב הגולף העניק ראיון ל-ESPN, ואמר: "פגעתי בהרבה אנשים. אני מתגעגע לתחרויות, אבל יש לי עוד לא מעט טיפול לעבור"

עולם הגולף כבר מתכונן לחזרתו של טייגר וודס אל התחרויות, אבל עד שזה יקרה, וודס מספק הצצה מרתקת אל תוך עולמו, רגע אחרי שזה התערער עם חשיפת פרשות המין הרבות שגרמו לגולפאי הטוב בעולם לקחת הפסקה. בראיון שערך הערב (ראשון) עם רשת ESPN, אמר וודס: "אני מעט מתרגש, אם לומר את האמת", אמר וודס כשנשאל מה הוא מרגיש לקראת חזרתו אל המסלול, ואל קהל האוהדים שבחוץ. "יהיה נחמד לשמוע כמה מחיאות כפיים פה ושם".

וודס סירב להתייחס לפרשה עצמה, או לתאונת הדרכים שבה היה מעורב ושחשפה הכל, אבל כן אמר: "פגעתי בהרבה אנשים, לא רק באשתי. פגעתי בחברים שלי, באנשים שעובדים איתי, בציבור, בילדים שהעריצו אותי. זו הסיבה שהייתי חייב להתנצל. כל כך הצטערתי על מה שעשיתי". וודס המשיך ואמר: "זה ממש היה קשה להסתכל על עצמך במראה. חייתי חיי שקר, עשיתי הרבה דברים, וכמו שאמרתי, פגעתי בהרבה אנשים. כשאתה מסיר מעצמך את ההכחשה, אתה מגיע לאמת של מי שאתה באמת, וזה יכול להיות מאוד לא נעים".

על החזרה שלו למגרש, אמר הכוכב: "אני מאוד מתרגש לחזור לשחק, לראות שוב את החבר'ה. אני מתגעגע מאוד להתחרות, אבל עדיין, יש לי עוד הרבה טיפול לעבור, ורק בגלל שאני משחק, זה לא אומר שאני הולך להפסיק את הטיפול". מה שבטוח הוא, שעד שיצליח וודס להחזיר אליו את הקהל שאהד אותו באדיקות כה רבה, יעבור עוד זמן רב, ועוד לא מעט טיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully