וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו ניצחה את הקליפרס, כספי שוב לא קלע

הישראלי שוב לא ראה הרבה פרקט, וסיים עם 0 נק' ו-2 אס' בניצחון 89:102 על הקליפרס. 24 ללנדרי, 20 ו-17 אס' לאודריך

רק לפני כמה ימים הצהיר עמרי כספי כי הוא מרגיש טוב יותר עם הזריקות, וכי הוא חוזר לאותו סוג של שחקן שהוא היה בפתיחת העונה עבור הקינגס. אלא שהערב (ראשון), דווקא ההיפך קרה, והישראלי נראה בדיוק כמו במשחק הקודם, מול מילווקי, אז שיחק רק 7 דקות, ולא קלע. הקינגס, ללא טייריק אוואנס שמתאושש מזעזוע מוח ופציעה בלסת, נהנו ממשחק קבוצתי נאה מאוד, וחגגו ניצחון חוץ על הקליפרס, 89:102.

סקרמנטו פתחה טוב את המשחק, ועלתה ליתרון מוקדם. כספי נכנס אל המשחק 5 וחצי דקות לסיום הרבע הראשון, אבל מלבד החטאה אחת מחוץ לקשת, לא הותיר את חותמו על המשחק. למרות היכולת הפושרת של הישראלי, והיעדרותו של הכוכב שלה, סקרמנטו הסתדרה מצויין, והוליכה בסיום הרבע הראשון 19:32, כשקרל לנדרי נותן משחק נהדר. הקליפרס צימקו מעט לקראת המחצית תודות לנקודות של אריק גורדון, אבל הקינגס שוב תפסו מרחק ברבע השלישי, ופתחו פער של 16, כשווסטפאל מעדיף לשמור על החבורה החמה שלו, מאשר לנסות שוב את הישראלי.

המארחים ניסו לנגוס בהפרש, אבל התקשו מאוד להתמודד עם בנו אודריך, שעשה ככל העולה על רוחו, הזין בכל פעם את חבריו, ומנע מהמארחים להתקרב עד לסיום. קרל לנדרי הוליך את קלעי הקינגס עם 24 נקודות (11 מ-14 מהשדה) והוסיף גם 6 ריבאונדים, אודריך היה נפלא עם 20 נקודות ו-17 אסיסטים, פרנסיסקו גארסיה קלע 16 וספנסר הוז קלע 13 ואסף 10 ריבאונדים. כספי סיים משחק מאכזב עם 0 נקודות ב-10 דקות, בהן הספיק להחטיא שלשה בודדת, למסור שני אסיסטים ולאבד כדור. את הקליפרס הוליך אריק גורדון עם 23, כשברון דייויס מוסיף 13 וכריס קיימן קלע 12 וקטף 9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully