וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובצ'יץ' וינקוביץ' זכו באינדיאן וולס

הקרואטי גבר על אנדי רודיק המקומי 6:7, 6:7 במשחק ללא שבירות. הסרבית הביסה 2:6, 4:6 את קרוליין ווז'ניאקי הדנית

הטניסאי הקרואטי איבן ליובצ'יץ' (20 בטורניר) זכה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר האינדיאן וולס היוקרתי, לאחר שגבר בגמר הטורניר על המדורג 7, אנדי רודיק, 6:7, 6:7. הקרואטי שלח לא פחות מ-20 אייסים וחבט 42 ווינרים כדי לגבור על הטניסאי המקומי בשעתיים של משחק שהתאפיין ללא שבירות של משחקונים.

ליובצ'יץ' בן ה-31, בגמר המאסטרס הרביעי בקריירה שלו, שבר את ליבם של הצופים לאחר שמנע מרודיק להיות האמריקאי הראשון מזה 2001 שזוכה בטורניר וזכה בתואר העשירי. אז עשה זאת אנדרה אגאסי, שניצח את פיט סמפראס. רודיק הצליח להציל שלוש נקודות משחק, כאשר שב בשובר השוויון במערכה השנייה כבר מפיגור של 5:1, אבל זה היה יומו של הקרואטי שעשה זאת עם 5:7.

עוד לפני שליובצ'יץ' הניף את התואר הנחשק, אצל הנשים עשתה זאת ילנה ינקוביץ'. הטניסאית הסרבית ניצחה בגמר 2:6, 4:6 את קרוליין ווז'ניאקי הדנית וזכתה בטורניר (סך פרסים: 3.6 מיליון דולר). ינקוביץ', שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, הידרדרה לאחרונה עד למקום התשיעי כשהיא לא מצליחה לעבור את הסיבוב הרביעי בגרנד סלאם מאז יוני 2008.

ינקוביץ' בת ה-25, שכזכור הדיחה את שחר פאר בשמינית הגמר, פתחה את המשחק מצוין, השיגה שלוש שבירות במערכה הראשונה כשהיא לא מחמיצה אפילו הזדמנות שבירה אחת וניצחה בקלילות 2:6. ינקוביץ' הצליחה לשבור את ההגשות של ווז'ניאקי כבר בתחילת המערכה הראשונה והצליחה לשמור על חבטות ההגשה שלה עד סוף המשחק בדרך לניצחון 4:6 במערכה השנייה ו-2:6, 4:6 במשחק כולו.

מלבד לגביע הקריסטל המרשים, הסרבית גרפה עם הזכייה גם צ'ק בסך 700 אלף דולר (כשהסכום למנצח בגברים, אגב, יהיה 605 אלף בלבד). ווז'ניאקי מנגד, למרות ההפסד, צפויה להעפיל למקום השני בעולם.

עדכון ראשון 21/3 22:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully