וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "היה תענוג לראות את הקבוצה היום"

מאמן גלבוע/גליל מרוצה מהיכולת ההגנתית בניצחון על בני השרון. על החיזוק אריק דניאלס, שהצטיין: "חכם ואינטליגנטי"

כשהפועל גלבוע/גליל עליון הנחיתה את הפורוורד/סנטר אריק דניאלס, היא ציפתה שיפגין כושר משחק טוב, משום שרק השבוע שוחרר משורות מאריופול האוקראינית. האמריקאי עלה על כל הציפיות. דניאלס צלף 16 נקודות במחצית הראשונה מול בני השרון וסיים עם 20 נקודות בניצחון על דן שמיר ושחקניו בתוצאה 71:87. לשחקניו של עודד קטש הספיק רבע שלישי גדול בו עצרו את היריבה על 5 נקודות בלבד, כדי לרשום ניצחון שני רצוף.

"ברבע הראשון לא שיחקנו כמו שתיכננו, אבל במחצית השנייה עשינו את ההתאמות שהיינו צריכים, והשתפרנו מאוד", אמר מאמן גלבוע/גליל עודד קטש. על שחקן החיזוק אריק דניאלס, אמר הכותש: "לא הופתעתי מדניאלס. הוא שחקן עם יכולות מאוד גבוהות. ראיתם איך הוא עושה את הדברים בפשטות, הוא חכם ואינטליגנטי. בתוך יומיים הוא הבין את כל מה שצריך ועשה את כל ההתאמות. הוא למד בסך הכול שתיים-שלוש תנועות שהיה צריך ללמוד, ועשה את זה על הצד הטוב ביותר. יש פה אווירה טובה באימונים, היה תענוג לראות את הקבוצה היום".

"אני חושב שאני יכול לעזור לקבוצה כי אני יכול לשחק גם בפנים וגם בחוץ", אמר אריק דניאלס בסיום, "נהניתי לשחק עם כל השחקנים, הם משחקים כמו קבוצה. אני לחלוטין אנסה לזכות באליפות".

מנגד, נרשמה אכזבה בבני השרון. הקבוצה שלטה בקצב המשחק בחצי הראשון והצליחה לעצור את שחקני גלבוע/גליל, אך אז הגיעה הקריסה שהחזירה את הקבוצה למסלול ההפסדים. "זה לא מתקבל על הדעת שנעלה ככה למחצית השנייה", אמר המאמן המנוצח דן שמיר, "הלכנו לאיבוד בדרך. עלינו מאוד לא מפוקסים. אפשר להחטיא זריקות, אבל לא להידרדר ככה. זה לא מתקבל על הדעת. כמובן שיש בזה פן מנטלי כמו בכל דבר. נתקענו היום קצת כי שון ג'יימס היה פצוע וקוקי יצא. אבל אין תירוצים. כשהלכנו לשחקן השמיני-תשיעי נראינו רע. זה לא צריך להיות ככה, צריכה להיות יותר עקביות וזו לא פעם ראשונה שאנחנו עולים כל כך גרוע מהמחצית".

בירנבוים: "מקווה שנשאיר את החמץ בנהריה"

הרבה מאוד לחץ היה קיים בקבוצה של אפי בירנבוים אחרי התבוסה בשבוע שעבר בהרצליה, אבל הערב מכבי ראשון לציון לא מעדה בביתה מול העולה החדשה ברק נתניה. הכתומים אחזו ברסן המשחק למן הפתיחה וגם כשנתניה התקרבה למינוס 5 ברבע הרביעי, שחקניו של אפי ברינבוים לא נלחצו. ז נגמר בניצחון 74:92 ואנחת רווחה.

"אתם רואים שיש תוצאות הפוכות, החוכמה זה להילחם בתקופה הזאת של השנה", אמר בסיום אפי בירנבוים. "שחקנים צריכים להתעלות, ונדרשת הרבה עבודה מנטלית. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. כל משחק הוא לגופו. אי אפשר להקיש ממשחק למשחק, מה שחשוב שזה ייתן ביטחון לבחורים, ואני מאוד מקווה שנמשיך לפחות בחלק אחד של המגרש שזה ההגנה, כי את זה אפשר לעשות בכל ערב נתון. עשינו שינויים קטנים, וראו תוצאות. כשלא שומרים נכון ראו איך נתניה קלעה עלינו סלים קלים. גם פה צריך להיות מפוקסים יותר ויותר. אנחנו נוסעים לפני ליל הסדר לנהריה, ואני מקווה שנשאיר את כל החמץ שם. ידענו שאנחנו צריכים את אוגונה בעיקר להגנה, והיום הוא היה טוב גם בהתקפה. זה שינה את הרוטציה ונתן אוויר לשחקנים האחרים".

יהוא אורלנד: "פעם ראשונה שאני מתראיין אחרי ניצחון, תמיד שלחו אותי רק אחרי הפסדים. יש זמן גם לחייך. אנחנו רוצים לקחת אליפות, זה לא אומר שאנחנו ניקח. אי אפשר לעלות לפיינל פור ממקום תשיעי. אם נסיים במקום השמיני לא נעלה לפיינל פור, אם נסיים במקום השישי או השביעי נרצה מאוד להגיע לשם. יש קבוצות מולנו. נתניה לא באו לתת לנו את המשחק, השנה אנחנו בסיטואציה די שונה. אם החיים שלנו כרגע זה הפיינל 8, והסגל שלנו הוא מתאים לשם, אז החיים שלנו זה להגיע לשם. גם אנחנו נלחמים על החיים שלנו באיזשהו סיטואציה".

מאיר טפירו, שהפגין יכולת טובה בהתקפה, אמר בסיום: "לקח לנו זמן להיכנס לעניינים. יש לנו יותר מדי ירידות ועליות בעיקר בחלק ההגנתי. עד שלא נדע לשמור על יציבות, נהיה נדנדה והכי לא יציבים בליגה. מאז שאוגונה הגיע אומנם השתפרנו בהגנה, אבל זה עדיין לא מספיק. אנחנו מקווים לנצח את כל המשחקים שנותרו. מבחינת הסגל אנחנו שווים מקום 3-5, אבל אנחנו לא מראים את זה כמעט אף פעם. אני מאוד לא יציב העונה".

גארד ברק נתניה, שמוליק ברנר: "הרבה דברים לא עבדו היום, לא שיחקנו טוב. זה לא נראה כמו שעבדנו על הדברים באימון. קשה לנתח את הסיבות, זה לא הכדורסל ששיחקנו רוב השנה, וזה לא הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק. נחשוב על זה ונתקן".

טוני וושהאם, מרקו קילינגסוורת' וטוני יאנגר סבלו במהלך השבוע מפציעות, וזה ניכר ביכולתה של נתניה בדקות הסיום. "זה נראה כאילו אנחנו עייפים, אני לא יודע אם זה עניין של רצון או ריכוז", נדרש ברנר לסוגיה. "היה חסר לנו קצת להט במשחק, וזה דבר שאנחנו מביאים בדרך כלל מהבית. היום היה קשה להתניע אותנו, אבל זה לפעמים קורה לקבוצה, היה לנו שני משחקים שהיה לנו ירידה מסוימת. אבל אני מאמין שזו ירידה לצורך עלייה. אנחנו רוצים לקחת כל משחק בפני עצמו, רוצים להראות הרבה יותר טוב ממה שנראינו היום. לדבר על ביתיות נראה בסוף הליגה".

מאמן ברק נתניה, אריק אלפסי: "כל משחק הוא חשוב מאוד, אמרתי לשחקנים עכשיו בחדר ההלבשה, שאני חושב שאין קסמים בספורט. אם ניראה לא טוב במשחקים הקרובים לא נוכל לבוא לפלייאוף, ונעשה שינויים. ראשון רצו את המשחק יותר מאיתנו, לכל כדור חופשי וכל ריבאונד הם היו ראשונים, זה לא היה צריך להראות ככה. עם הגנה כזאת אנחנו לא יכולים לנצח משחקים. אנחנו צריכים לחשוב על הדברים האלה. לשנות ולשפר, וננסה לבוא נגד גליל במשחק קשה בבית ולנסות לקחת את המשחק".

לגבי השיפוט במשחק הוסיף אלפסי: "אני לא חושב שהשופטים הכריעו את המשחק, זה חלק מהמשחק, לא הגיע לנו לנצח היום". על מכת הפציעות ממנה סבלה הקבוצה אמר המאמן: "אנחנו מנסים להוריד את העומסים בעיקר במהלך השבוע, כשיש שחקנים מקצוענים שמכינים את הגוף שלהם למשחק פעם בשבוע, זה לא תירוץ שאפשר להשתמש בו. סחבנו פציעות במהלך השבוע, יש לנו פציעות שאנחנו סוחבים. אנחנו מנסים שהשחקנים יתאוששו במהלך השבוע לקראת המשחק הבא. זה הסגל שהביא אותנו לפה. הרבה קבוצות בארץ היו מתחלפות איתנו. יתרון הביתיות כבר לא תלוי בנו. ננסה לשמור על המקום שלנו. בשבוע הבא יש משחק חשוב מאוד לנסות לעבור את גליל".

רוט: "זה היה משחק של הקרבה ולב"

בעירוני אשקלון ידעו שהפסד ביתי להפועל עפולה עלול לדרדר את הקבוצה לאיזור הפלייאוף התחתון. בעיר הדרומית ידעו עוד דבר - שזה הולך להיות מפגש קשה וצמוד. האשקלונים שמרו על קור רוח בדקות הסיום, נהנו ממשחק מצוין של מורן רוט (15 נקודות ו-9 אסיסטים) ועומר סניד (20 נקודות), וניצחו את קבוצתו של אלי רבי 81:87.

מורן רוט: "הובלנו לאורך כל המשחק. לא היה כדורסל גדול. זה היה משחק של הקרבה ולב. הוכחנו את זה לאורך כל המשחק וזה מה שנתן לנו את היכולת לנצח בדקות האחרונות. ניצחנו כקבוצה, כולם נלחמו. יש לנו הרבה ירידות ועליות העונה. כשאנחנו באים לשחק ביחד, קשה לעצור אותנו". על המצב הביטחוני בדרום, הוסיף רוט: "רוב הזרים יודעים את ההשלכות של זה, הם כבר שיחקו פה כשהיו קסאמים. נקווה שלא תהיה הסלמה".

המאמן המנצח אריאל בית הלחמי: "יצאנו מבור מאוד רציני, עם בעיית פאולים לשחקנים מרכזיים ומומנטום של עפולה. בסופו של דבר ידענו להתעלות והניצחון הזה מאוד חשוב, בטח למיקום ובטח בתקופה שבה אנחנו נמצאים עם כל הפציעות שלנו. אני שמח שקורי חזר היום ותרם כמו שהוא יודע לתרום. אני חושב שהניצחון מאוד חשוב למיקום. יש לנו עכשיו שבועיים וחצי פגרה בלי משחק. לא היה צריך להיווצר מצב כזה, עכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם זה וזה לא פשוט".

עומר סניד: "היה משחק מאוד קשה. הם באו להילחם, הם קבוצה מאוד כישרונית. היו לנו רגעים קשה, אבל בסופו של דבר הצלחנו להישאר ביחד. אני חושב שאחרי שבסיבוב השני אני משחק יותר טוב, לאנשים יש סטנדרטים לעומאר סניד ואם אין לי 20 נקודות ו-8 ריבאונדים אז חושבים שזה משחק רע בשבילי, גם לי מותר שיהיו לי ימים קשים. עכשיו הגיע המאני טיים, ובסופו של דבר זוכרים את החצי השני של העונה ולא את הראשון".

מאמן הפועל עפולה, אלי רבי: "אני חושב שעשינו היום הרבה בשביל להפסיד את המשחק. התחלנו את המשחק יוצא מן הכלל והמומנטום הלך לאיבוד בגלל איבודי כדורי רשלניים. זה הפסד מאוד כואב כי אני חושב שיכולנו לנצח היום. אשקלון שיחקו טוב בהגנה בחצי השני, במקום ללכת פנימה לקחנו זריקות לא טובות. יש עוד ארבעה משחקים ואנחנו עוד יכולים להיכנס ל-1-8, חשבנו שאפשר לנצח היום, חבל, צריך להסתכל פנימה".

פורוורד הפועל עפולה, ניצן חנוכי: "האמת שזה כבר שבועיים שאנחנו משחקים הרבה יותר טוב והיום היינו במשחק לאורך כולו. לצערי יצאנו מריכוז 3-4 אחרונות וזה עשה את ההבדל. התרחקנו מה-1-8, עדיין נילחם עד השנייה האחרונה ונעשה את המקסימום להגיע לשם. צריך להגיע לכל משחק עם אנרגיות ולשחק כמו ששיחקנו לאורך פרקים במשחק וצריך לשמור על יציבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully