וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לאניה מירקין באליפות הולנד הפתוחה

הישג נאה ללוחמת הטקוואנדו במשקל עד 53 ק"ג. אמיר בן דוד זכה במדליית הארד, יריב אירני החרים קרב מולו בסיבוב השלישי

אחרי מדליית הזהב של בת אל גטרר אמש (שבת) באליפות הולנד הפתוחה בטקוואנדו, הערב עוד שתי מדליות לישראל בתחרות. אניה מירקין זכתה במדליית הכסף ואמיר בן דוד זכה במדליית הארד, לאחר שיריב איראני החרים את הקרב מולו בסיבוב השלישי.

מירקין, המתחרה במשקל עד 53 ק"ג ואשר סבלה תקופה ארוכה מפציעה טורדנית, חזרה היום לעצמה ופתחה את התחרות עם ניצחון 2:7 על אלכסנדרה אוסקינסקה מפולין. בחצי הגמר, אחרי עוד שני ניצחונות, חיכתה לה אניה טורשט מקנדה. זה היה קרב צמוד וטקטי שהסתיים בשיוויון 2:2 והלך להארכה. מירקין היתה הראשונה להשיג ניקוד זהב שהעלה אותה לגמר מול הקרואטית אנה זאנינוביץ' שהיתה טובה ממירקין וניצחה אותה בתוצאה 13:3. עבור מירקין הזכיה בכסף היא סימן לחזרה לכושר הטוב שלה לקראת אליפות אירופה שתתקיים בעוד פחות מחודשיים.

המדלייה השנייה של ישראל בתחרות באה מכיוונו של אמיר בן דוד במשקל עד 54 ק"ג. בן דוד פתח את היום כשעבר את הסיבוב הראשון בהגרלה וחיכה בסיבוב השני לפולני אריק רוזיק. בתום המועד החוקי של הקרב היתה התוצאה 7:7. והקרב הלך להארכה, במהלכה השיג בן דוד את ניקוד הזהב כדי להעפיל לסיבוב השלישי בתחרות, כאן היה אמור לעלות מול בן דוד האירני סאג'יאד קושהסרט, שביים פציעה ולא התייצב לקרב. בן דוד זכה בניצחון טכני והעפיל לחצי הגמר לקרב מול הטורקי רמז'י באשקבוגדי שהיה טוב יותר וניצח 16:10, בן דוד הסתפק בארד, הטורקי המשיך וניצח גם בגמר וזכה בזהב.

מוטי לוגסי, דניאל בלו ויובל בוחבוט דורגו במקום החמישי כ"א, אדם סגיר דורג במקום ה-9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully