וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "מאבק האליפות יימשך עד הסוף"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לא הסתנוור מה-1:2 על ליברפול: "היתרון שלנו הוא בהגנה". אנצ'לוטי על התיקו של צ'לסי: "זה שבוע קשה"

משחק טעון כמיטב המסורת התקיים היום (ראשון) בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול. הרבה עצבים, הרבה צהובים וניצחון קטן-גדול של השדים האדומים 1:2, שהמשיך את המומנטום המצוין בו נמצאים השחקנים של אלכס פרגוסון, שחזרו למקום הראשון בפרמיירליג.

פרננדו טורס העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה החמישית, ווין רוני איזן אחרי שבע דקות בשער שעורר מחלוקת גדולה, אחרי פנדל מפוקפק בעקבות עבירה של חאבייר מסצ'ראנו על אנטוניו ולנסיה שהתחילה מחוץ לרחבה והמשיכה פנימה. ג'י סונג פארק כבש את שער הניצחון בדקה ה-60 ושלח את מנצ'סטר יונייטד למקום הטבעי לה, בדרך, אולי, לאליפות רביעית ברציפות.

"אני חושב שהשופט לא היה צריך להסתפק בפנדל, אלא היה צריך גם להוציא כרטיס אדום למסצ'ראנו. לא הייתה לו שום אפשרות אחרת לעצור את ולנסיה", פסק בנחרצות מנג'ר היונייטד אלכס פרגוסון בסיום. פרגי התייחס גם להמשך מאבק האליפות מול צ'לסי וארסנל: "יש לנו חוליית הגנה ושוער מאוד מנוסים, מה שנותן לנו סיכוי גדול לזכות באליפות". פרגוסון התפנה גם לנתח את המשחק: "היה משחק מאוד צמוד וליברפול היא קבוצה שיודעת לנטרל את הקבוצה שעומדת מולה. שיחקנו מצוין וג'י סונג פארק הבקיע שער נפלא בעוד משחק גדול שלו".

גם קשר מנצ'סטר יונייטד דארן פלטשר התייחס למשחק. "היה משחק מאוד קשה. אנחנו רוצים לזכות באליפות עם כדורגל סוחף והרבה שערים, אבל לפעמים אתה חייב להראות אופי והיום זה מה שעשינו". השחקן הסקוטי דיבר על המשך העונה ומה יוביל את קבוצתו לזכייה באליפות המיוחלת: "הקבוצה שתשמור על יציבות תהיה אלופה ואנחנו קבוצה מאוד יציבה".

בניגוד לפרגוסון, בחר מנג'ר ליברפול רפא בניטז להתייחס בעיקר לניתוח המשחק. "היה משחק מאוד צמוד. לא היו להם הרבה הזדמנויות וגם לא לנו", אמר הספרדי, "במפגשים בין שתי קבוצות צמרת, הדברים הקטנים הם שקובעים את זהות המנצחת והם עשו אותם יותר טוב היום".

מאוחר יותר הסכים בניטז להתייחס לפנדל המפוקפק וגם את זה לא עשה בנחרצות של עמיתו הסקוטי. "לא ראיתי את ההילוך החוזר, אבל אנשים שכן ראו אמרו לי שהיה פנדל. יחד עם זאת, ג'יימי קראגר היה שם ולא היה מקום לשלוף כרטיס אדום". בניטז לא מרים ידיים גם מהמאבק על המקום הרביעי, למרות מרחק ארבע הנקודות מטוטנהאם. "זה יהיה קשה, אבל נמשיך להילחם. היום הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה".

אנצ'לוטי: "רגע קשה, אבל לא נאבד את הביטחון"

מי שחשב שהצרות של צ'לסי נגמרו באירופה והיא לא תגרור אותן לליגה, התבדה היום כשהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 מאכזב מאוד מול בלקבורן. המנג'ר האיטלקי התקשה להסתיר את הרגשות בסיום: "זה היה שבוע קשה, אבל כל שבוע הוא קשה וצריך להיות מוכנים לזה. זה היה משחק קשה עם הרבה מלחמה על הדשא. ניסינו לשחק את הכדורגל שלנו, אבל איבדנו את הביטחון והם זכו ביותר כדורים והלחיצו אותנו. היינו חסרי מזל".

אנצ'לוטי ניסה להתנחם גם למרות שהכחולים ירדו עכשיו למקום השלישי, מרחק ארבע נקודות מהפסגה. "זה רגע קשה, אבל לא נאבד את הביטחון שלנו. ירדנו עכשיו למקום השלישי ונצטרך לרדוף אחרי שתי הקבוצות האחרות, אבל אנחנו מסוגלים לעשות את זה. הלחץ כבר היה עלינו ולא עמדנו בו היום. עכשיו קשה, אבל אנחנו צריכים להתחיל לחשוב כבר על המשחק מול פורטסמות ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully