וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "חשוב שהקהל והתקשורת יתמכו בפרננדז"

מאמן מכבי ת"א מפרגן למאמן הנבחרת החדש. יעקב שחר: "מינוי ראוי". עזורי: "הוא אוהב את ישראל ולא בא לדפוק כרטיס וללכת"

מינויו של לואיס פרננדז הערב (ראשון) לתפקיד מאמן נבחרת ישראל בכדורגל היה באוויר מזה מספר שבועות, אבל רק עכשיו, כשהדבר הפך לרשמי, הרשו לעצמם בכירי השחקנים והמאמנים בארץ להתבטא, לזרוק טיפ או שניים, ולאחל הצלחה לצרפתי. פרננדז הצהיר במסיבת העיתונאים שערך הערב עם אבי לוזון כי הגיע בגלל האתגר בהבאת הנבחרת בכחול לבן ליורו הקרוב, ואין ספק כי גם אם היו כאלה שלא אהבו את המינוי, כולם ישמחו על העפלה של הנבחרת לטורניר משמעותי שכזה.

מאמן מכבי תל אביב, אבי נמני אמר על המינוי: "אני חושב שצריך להיות מאוד מאוד סבלניים ולתת לפרננדז את הזמן להיכנס לעניינים. אני מעריך שבסופו של דבר יהיו תוצאות. אני חושב שכולם צריכים להיות מאוד חיוביים ולא לחפש רק את השלילי בכל זה. צריך לחפש את החיובי גם איתו וגם בנבחרת, צריך ללוות אותה מכיוונים חיוביים ואז יכול לקרות מה שאנחנו רוצים".

כשנשאל האם לדעתו הצרפתי מתאים לנבחרת ישראל, אמר נמני: "אני חושב שזה אדם שיכול לתרום לכדורגל שלנו, הוא איש שמתאים לאמן את הנבחרת, אבל זה לא הוקוס פוקוס ואי אפשר לבוא ולנצח 0:5 בכל משחק. נצטרך סבלנות ואורך רוח ואני מאמין שבסופו של דבר הוא יספק את הסחורה. כל מה שנמצא מסביב חשוב מאוד להצלחתו של פרננדז. אם הקהל, התקשורת וכל הבוחשים שמסביב יביעו תמיכה במאמן ובנבחרת זה מאוד יעזור ומאוד חשוב שכולם יתנו רוח גבית לנבחרת ולמאמן".

עוזר מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס אמר בתגובה: "פרננדז הוא מאמן טוב. ראינו את שיטות האימון שלו בבית"ר ירושלים, למרות שיש הבדל בין לאמן קבוצה ולאמן נבחרת ואלו שני דברים שונים". על ההצלחה האפשרית של הצרפתי, אמר אבוקסיס: "יש לנו הגרלה נוחה יחסית, ונקווה שהוא יביא את הנסיון שלו בכדי לעזור לנו לעלות לאליפות אירופה, כי אם זה לא יקרה, לא עשינו כלום בכך שמינינו מאמן זר".

הבעלים של מכבי חיפה, יענקל'ה שחר שיבח את המינוי, של הצרפתי, ואמר: "זה בהחלט מינוי ראוי. פרננדז הוא איש של כדורגל. אנחנו מצידנו נעשה הכל כדי שהוא יצליח בתפקיד ואנחנו מאחלים לו בהצלחה". לעומת שחר, מאזן גאניים דווקא חושב אחרת: "לצערי מונה מאמן זר כי אני הייתי בעד מאמן ישראלי. רק המאמנים פה מכירים את המנטליות של השחקן הישראלי ויכולים להתמודד איתם. אני מקווה שההכרות של פרננדז עם הכדורגל הישראלי תוכל לעזור לנו, למרות שאני באופן אישי הייתי מעדיף מאמן ישראלי".

"הוא לא בא לדפוק כרטיס וללכת"

אחד שמכיר את פרננדז מקרוב הוא גיא עזורי, שעבד לצידו בבית"ר ירושלים: "לואיס פרננדז הוא איש מקצוע ברמה גבוהה, הוא מקצוען ומביא הרבה תשוקה למשחק", אמר עזורי, "הוא מאוד אמוציונלי. אני חושב שהמינוי הוא טוב מאוד לכדורגל שלנו והוא הנכון ביותר ברגע שהחלטנו ללכת על מאמן זר. לואיס מביא איתו ערך מוסף מכיוון שהוא היה פה וכבר חווה שמונה חודשים בכדורגל הישראלי, ועוד במועדון כמו בית"ר. הוא מכיר ואוהב מאוד את כל מה שקורה במדינה. הוא נהנה להיות פה. זה לא אחד שבא לפה בשביל לדפוק כרטיס וללכת. הוא אוהב את ישראל ואוהב להיות פה. הוא בא עם הרבה מוטיבציה להצליח כי זה גם אתגר גדול עבורו היות וזו הפעם ראשונה שהוא מאמן נבחרת".

על השאלה האם הניסוי הזה יצליח או לא, אמר עזורי: "אי אפשר לדעת אם יצילח או לא כי הכדורגל זה לא מדע מדוייק, ובסופו של דבר רק התוצאות ואיך שהנבחרת תראה יקבעו האם הוא הצליח או נכשל. היה פה אלוף אירופה שלא הביא אותנו לאן שרצינו אז באמת שאי אפשר לדעת מראש כלום. הצלחה מורכבת מכל כך הרבה פרמטרים, כולל מזל, ואת זה אי אפשר לחשב מראש. אני מקווה שהכל יעבוד כמו שצריך והשחקנים המוכשרים, ויש הרבה מאוד כאלה עכשיו בישראל, יעשו את שלהם ולואיס יתרום את הצעד הנוסף ויביא אותנו לאליפות אירופה".

גם ניצן שירזי פירגן למאמן הנבחרת הנכנס ואמר: "פרננדז היה שחקן גדול ומאמן מצוין. השחקנים שהתאמנו תחתיו בבית"ר ירושלים אמרו שהוא מביא הרבה ידע מתחום הכדורגל. אני הייתי עד באופן אישי לאחד האימונים שלו ואין ספק שמדובר בבחירה מצויינת. אני מקווה שיחד עם הצוות המקצועי הם יצליחו להביא אותנו לאליפות אירופה. כולנו מאחלים לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully