וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו התעוררה, ליון נעצרה

האלופה ניצחה 1:3 את ליל וחזרה למקום הראשון, כשמונפלייה צמודה אליה בזכות 1:2 על ואלנסיין. מארסיי ניצחה 1:2 את ליון

הניצחון של אוקזר 1:2 על לה מאן שהעלה אותה אתמול (שבת) לפסגת הליגה הצרפתית, הכניס את כל קבוצות הצמרת ללחץ. שתי הראשונות עמדו בו. האלופה בורדו חזרה למסלול הניצחונות ולמקום הראשון בעזרת 1:3 ביתי על ליל, כשמונפלייה נושפת בעורפה אחרי 1:2 על ואלנסיין ולשתיהן 56 נקודות לעומת 55 של אוקזר. מארסיי העלתה את מאזנה ל-53 נקודות (עם משחק חסר, כמו בורדו) ונשארה חזק במירוץ אחרי 1:2 דרמטי בקרב הצמרת מול ליון.

בורדו - ליל 1:3

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון והידיעה כי ברבע גמר ליגת האלופות תפגוש את בורדו, רצתה האלופה לשוב אל הפסגה כשאירחה את ליל הרביעית שהודחה מהליגה האירופית בידי ליברפול. בדקה ה-24 האוהדים בשבאן דלמאס נכנסו להלם, כשפלורן בלמון מצא את אדן הזארד הבלגי שבעט בשמאל פנימה והעלה את ליל ליתרון.

בורדו איימה בלי הפסקה על שערו של מיקאל לאנדרו, ובדקה ה-40 הבלם מיקאל סיאני השווה לאחר מצב נייח. האירוע המשמעותי של המשחק אירע בדקה ה-66, כשריקרדו קוסטה ביצע עבירה ברחבה על מרואן שמאק וראה כרטיס אדום. ז'וסייה הברזילאי לקח אחריות וכבש את השער שהוציא את הרוח מהמפרשים של ליל. גורקוף הנפלא סגר עניין בדקה ה-76 ובורדו חוזרת למקום הראשון.

מונפלייה - ואלנסיין 1:2

המארחת השיגה שתי תוצאות תיקו מול בורדו ואוקזר במפגשי הצמרת, וידעה שמשחק הבית מול ואלנסיין מחוסרת העניין הוא הזדמנות נהדרת לאסוף שלוש נקודות. חמש דקות הספיקו לקולומביאני ויקטור הוגו מונטאניו להרשית אחרי כדור חופשי. הנשק הקטלני של מונפלייה, עם המצבים הנייחים של אלברטו קוסטה, הניב גם את השער השני, כשהארגנטינאי בישל לז'וריס מארבו בדקה ה-58. פאהיד בן חלפאלה צימק בדקה ה-74.

מארסיי - ליון 1:2

רק לפני ארבעה חודשים נפגשו שתי הקבוצות הללו וסיפקו משחק שקיבל את הכינוי "משחק העשור", אחרי 5:5 מדהים עליו ידובר עוד שנים. הפעם, כשמארסיי המאוכזבת מהדחתה מהליגה האירופית אירחה בסטאד ולודרום את ליון המעודדת מהשיפור במצבה, נכבשו רק שלושה שערים, כשמארסיי השיגה 1:2 יקר וחשוב מאוד למאבק האליפות.

למרות ההרכב החסר, בשל ההיעדרויות של בנואה שיירו, בקארי קונה, גבריאל היינצה ופבריס אבריאל, מארסיי החזיקה ביתרון קל לאורך רוב דקות המשחק. דווקא ליון הייתה קרובה יותר לשער במחצית הראשונה, כשסזאר דלגאדו בעט בשמאל לקורה בדקה ה-12. שער היתרון של מארסיי הגיע בדקה ה-67, כאשר דווקא שארל קאבורה האלמוני, שהוזנק להרכב בעקבות הפציעות הרבות, בעט מ-25 מטרים, נעזר בהסטה של מגן אורח והכניע את הוגו לוריס. בפטימבי גומיס, שעלה מהספסל בדקה ה-64, איזן בנגיחה עבור ליון עשר דקות לסיום, אבל דקה לאחר מכן ירה המגן הניגרי טאייה טאיוו לקורה ופנימה והעניק ניצחון גדול למארסיי. הפסד ראשון לליון ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully