וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הפתיעה עם ניצחון 1:2 על מכבי חיפה

האלופה נחלה הפסד שלישי העונה, כשסכנין הציגה יכולת מצוינת ונהנתה משערים של לירן כהן וחאמד גנאים. ארבייטמן רק צימק

"מתסכל שמכבי חיפה כל הזמן מנצחת", זה מה שאמר גילי ורמוט לאחר ניצחונה של הפועל תל אביב על הפועל חיפה. מה שהקשר המוכשר שכח, זה שמכבי חיפה לא אוהבת להגיע לדוחא. המגרש בו השאירה לא מעט נקודות בשנים האחרונות, גרם לאלופה להפסד השלישי שלה העונה הערב (ראשון), כשבני סכנין הציגה משחק כדורגל מצוין מלבד המלחמה הידועה, וזכתה בניצחון מוצדק 1:2 שקוטע עבורה רצף של שלושה הפסדים. הפער של המוליכה בצמרת נותר על שמונה נקודות, אך היכולת החלשה היא זו ממנה יכולה הפועל תל אביב לשאוב עידוד לקראת המשך המאבק הדו-ראשי.

שחקני בני סכנין חוגגים, לירן כהן מימין, ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
הפתיעו מהרגע הראשון. שחקני סכנין ליד דוידוביץ' המתוסכל/אדריאן הרבשטיין

בעידוד הקהל האדום הרב שהגיע לדוחא, סכנין פתחה בהתלהבות גדולה בחלק הקדמי והביכה לא פעם את הגנת הירוקים. אחמד קאסום, שתופקד כחלוץ מרכזי, הפגין יכולת מפתיעה במשחק עם הגב לשער, ריתק אליו את בלמי חיפה ואיפשר לחאמד גנאים ונסטיה צ'ה הנפלא ליהנות מחופש פעולה רב ליד הרחבה. באחת הפעמים הללו גנאים הגביה משמאל לאחר חילופי מסירות ולירן כהן המשיך מהאוויר לרשת של ניר דוידוביץ' בדקה ה-28.

מכבי חיפה, כמו בכל המחזורים האחרונים, לא הצליחה לייצר משחק התקפה ראוי והסתמכה על מהלכים אישיים של פיטר מסיללה או ליאור רפאלוב בצד שמאל, אבל הערב זה לא הלך לשניהם וגם יניב קטן נסגר הרמטית על ידי חיים בנון שקיבל עזרה מהחברים. מלבד החמצה איומה של שלומי ארבייטמן, הקבוצה של אלישע לוי לא ממש העמידה את מאיר כהן במבחן.

אם זה לא מספיק, אז דקל קינן ביצע שגיאה פטאלית בעורף בדקה ה-62 וגנאים המצוין העניש עם השני והוציא את הרוח מהמפרשים של השחקנים בירוק. לראשונה העונה סופגת מכבי חיפה פעמיים באותו משחק, ולחסרונו של ז'ורזה טשיירה יש קשר ישיר לשבירת הסטטיסטיקה. שלומי ארבייטמן עוד צימק בפנדל בדקה ה-87 והעלה את מאזנו ל-24 שערי ליגה, אבל על המשחק הזה היה כתוב סכנין. אלישע לוי רצה ששחקניו יעמדו במבחן האופי, אך הם כשלו בו בגדול. מרקו בלבול, לעומת זאת, הפתיע את קבוצתו לשעבר וזכאי לכל המחמאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

דקה 2: קאסום בעט מצוין מחוץ לרחבה, דוידוביץ' התעופף והדף לקרן.

דקה 11: גם בנון ראה כי טוב והחליט לנסות מרחוק אחרי הרחקה רעה של קינן. הפצצה שלו חלפה מעט מעל המשקוף.

דקה 28: גול! סכנין משיגה את היתרון המוצדק. התקפה נפלאה בצד שמאל, כולל עקב של קאסום, הסתיימה עם הגבהה של גנאים ולירן כהן המשיך מהאוויר פנימה מחמישה מטרים. 0:1 לסכנין.

דקה 31: עוד התקפה נהדרת של סכנין. צ'ה וגנאים בחילופי מסירות, בסיומן הקשר הסלובני בעט חזק ומעל השער.

דקה 42: החמצה גדולה של ארבייטמן. גדיר עבר בקלות בצד ימין ומסר לארבייטמן, אך החלוץ שכבר עבר את פטי בעט בשמאל החוצה.

דקה 62: גול! טעות אומללה של קינן, שניסה להחזיר לדוידוביץ' ברחבה, איפשרה לגנאים לחלוף על פני השוער הירוק ולגלגל לשער החשוף. 0:2 מדהים לסכנין.

דקה 75: ארבייטמן הוריד לבוקארי על סף הרחבה, אבל המחליף בעט מעל השער.

דקה 81: מתפרצת של סכנין. לירן כהן העביר רוחב מימין וקאסום לבד מול דוידוביץ' בעט ליציע.

דקה 87: גול! עוסמאן הגביה לרחבה, מאיר כהן הדף והמחליף באסם גנאים עצר את הכדור בידו. ארבייטמן ניגש לבעוט, שלח שמאלה וחגג את שערו ה-24. חיפה מצמקת ל-1:2.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חיים בנון, חאלד חלאיילה (באסם גנאים, 79), נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, לירן כהן, אחמד קאסום (קאדו, 84/ג'ורג'ייה צ'טקוביץ', 90)

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר (סאדאת בוקארי, 61), דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה, בירם כיאל (ולדימיר דבאלישווילי, 46), ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב (עלי עוסמאן, 46), יניב קטן, מוחמד גדיר, שלומי ארבייטמן.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, מימין דקל קינן, שלומי ארבייטמן. אדריאן הרבשטיין
כשלו במבחן. קינן ארבייטמן ושאר הירוקים המאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully