וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג ושאלקה נפרדו בתיקו 2:2

אחרי הנפילות של באיירן מינכן ולברקוזן, כשלה גם קבוצתו של מגאת' לנצח ולחזור לפסגה. וולפסבורג - הרטה ברלין 5:1

יום אחרי הנפילות של באיירן מינכן ובאייר לברקוזן, ניסתה הערב (ראשון) שאלקה לחזור למקום הראשון כשיצאה למשחק חוץ קשה מול המבורג, בניסיון להשיג ניצחון ליגה רביעי ברציפות שיחזיר אותה למקום הראשון בבונדסליגה. אך הקבוצה של פליקס מגאת' נכשלה בניסיון הזה כשסיימה ב-2:2. כזכור, אתמול הפסידה באיירן 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט, בעוד לברקוזן הובסה 3:0 על ידי דורטמונד. מאוחר יותר יושלם המחזור כשוולפסבורג תארח את הרטה ברלין.

הקבוצה הביתית פתחה טוב יותר את המשחק כשעלתה ליתרון בדקה ה-40 משער של רוד ואן ניסטלרוי, שכבש אחרי כדור שחזר אליו מהדיפה לא טובה של מנואל נוייר. שאלקה ביצעה מהפך מרשים במחצית השנייה. בדקה ה-62 כבש קווין קוראני ושש דקות מאוחר יותר השלימה שאלקה את המהפך משער של איגור ראקיטיץ', שנאלץ לבעוט פנדל פעמיים וכבש בשתי הפעמים. האורחת ניסתה לשמור על היתרון והלכה אחורה ושילמה על זה בדקה ה-77 משער של ג'ונתן פיטרויפה, שאיזן את התוצאה ל-2:2 ומנע מהאורחת לעלות למקום הראשון.

וולפסבורג - הרטה ברלין 5:1

ביום חמישי הזאבים הזיעו 120 דקות לפני שחלפו על רובין קאזאן בדרך לרבע גמר הליגה האירופית. כנראה שההצלחה במפעל לא עשתה טוב לקבוצה, שנעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. הרטה, ממעמקי המקום האחרון, פתחה בסערה. כבר אחרי שש דקות בישל רפאל לפאניס גקאס את השער הראשון. שתי דקות חלפו וגוסטבו ראמוס נהנה מכדור ארוך של השוער ירוסלב דרובני וכבש את השני. גקאס השלים צמד בדקה ה-26 והימם את יושבי הוולקסוואגן ארנה. גראפיט הברזילאי רק צימק כעבור 10 דקות, אבל הרטה אמרה את המילה האחרונה. גקאס היווני השלים שלושער בדקה ה-63, וראמוס חגג את השני שלו שש דקות לסיום והשלים ניצחון רביעי העונה להרטה. הקבוצה שכבר סומנה כיורדת בטוחה התקרבה מרחק חמש נקודות מהאנובר במקום שמוביל למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully