וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 1:1 למילאן עם נאפולי

הרוסונרי פספסו הזדמנות לכבוש את הפסגה, כשסיימו בתיקו עם היריבה העתיקה. סמפדוריה גברה 0:1 על יובנטוס המאכזבת

התיקו של אינטר במגרשה של פאלרמו אמש (שבת), שהצטרף לרצף תוצאות מאכזבות של האלופה, העניק למילאן הזדמנות אדירה לכבוש את הפסגה לראשונה העונה. הרוסונרי אירחו את נאפולי המצויה במשבר, אך לא הצליחו לעשות את העבודה וסיימו ב-1:1 שמותיר את המצב בצמרת בעינו, והופך את רומא למרוויחה הגדולה, אחרי 2:4 על אודינזה אמש וצמצום הפער מצידה לארבע. סמפדוריה גברה 0:1 על יובנטוס השבורה והשתוותה לפאלרמו במקום הרביעי. בתחתית, ניצחונות חשובים ללאציו ואטאלנטה, כשגם סיינה ברחה מהמקום האחרון אליו ירדה ליבורנו.

מילאן - נאפולי 1:1

מתנה גדולה יותר מזו שהעניקה לה אינטר אמש ב-1:1 עם פאלרמו בסיציליה, מילאן לא יכלה לבקש לאחר התבוסה מהחיפרה באולד טראפורד. השחקנים של לאונרדו עלו לכר הדשא בסן סירו בידיעה כי ניצחון יקפיץ אותה לראשונה העונה למקום הראשון, עליו כלל לא העזו לחלום בעקבות פתיחת העונה הקטסטרופלית, אך הם לא עמדו בלחץ ושמרו על סטטוס קוו עם היריבה העירונית.

ללא אלסנדרו נסטה, מאסימו אמברוסיני ודייויד בקהאם הפצועים, נתנו הרוסונרי הזדמנות לנאפולי להתאושש אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון. בדקה ה-13 אזקיאל לאבצי פרץ נהדר בין מגיני מילאן ומסירת הרוחב שלו מצאה את בן ארצו, הוגו קאמפניירו, שעשה את כל הדרך מהעמדת המגן השמאלי כדי לבעוט לרשת החשופה ולציין את שערו הראשון במדי נאפולי. בדקה ה-26 הגיע השוויון, כשרונאלדיניו הגביה כדור חופשי ומי אם לא פיפו אינזאגי הוותיק נגח פנימה והקפיץ את הקהל באדום.

סמפדוריה - יובנטוס 0:1

"מקום בליגת האלופות זה כל מה שנותר לנו, אסור לעשות עוד טעויות", זה מה שאמר אלברטו זאקרוני, מאמן יובנטוס, לפני המשחק בלואיג'י פראריס של סמפדוריה ובעקבות ההדחה המשפילה מהליגה האירופית בידי פולהאם. יובה עברה שבוע מחפיר, כשאיבדה יתרון של שלושה שערים בדרך ל-3:3 עם סיינה מהתחתית, ולאחר מכן באה התבוסה באנגליה שמחקה יתרון 1:3 מהמשחק הראשון. מה לעשות, שהדברים של זאקרוני נפלו על אוזניים ערלות.

אלסנדרו דל פיירו פתח לצד וינצ'נזו יאקווינטה בהתקפה, אבל שניהם לא הצליחו למצוא את הרשת של מרקו סטורארי ולפרוץ את העורף העיקש של סמפ. אנטוניו קסאנו, שחזר לפני שבועיים להרכב המארחים, התחמם במחצית השנייה ובדקה ה-76 השיג את שער הניצחון, כשבעט מ-25 מטרים לרשת של אנטוניו קימנטי הוותיק, אחרי בישול בראש של דניאלה מאניני. סמפ הצליחה לשמור על היתרון השביר עד לסיום והשתוותה לפאלרמו עם 47 נקודות במקום הרביעי. יובה שישית עם 45.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קליארי - לאציו 2:0

שתי קבוצות שלא ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים שלהן, התעמתו בסרדיניה ולאציו ניצלה זאת כדי להימנע מירידה אל מתחת לקו האדום. השחקנים של אדי רג'ה, ששהו השבוע בעוד מחנה אימונים סגור, עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית משער של תומאסו רוקי הוותיק. בדקה ה-37 הכפילה האורחת את התוצאה, כשסרג'יו פלוקארי הבקיע את שערו השישי מאז הצטרף לקבוצה בינואר.

אטאלנטה - ליבורנו 0:3

בקרב תחתית מכריע השיגה הקבוצה מברגמו ניצחון חשוב על יריבתה הישירה במאבק נגד הירידה. סימונה פדואין העלה את אטאלנטה ליתרון בדקה ה-13 והאורוגוואי חאבייר צ'באנטון הבקיע את השני בדקה ה-49. המסמר האחרון ננעץ על ידי פריירה פינטו הברזילאי, שקבע משחק עשירי ללא ניצחון לליבורנו של סרסה קוסמי. אטאלנטה קוטעת רצף של חמישה משלה.

משחקים נוספים:

בארי - פארמה 1:1
לבארי: אנדראה מאסיילו (85). לפארמה: ניקולה בלמונטה (עצמי, 36)

סיינה - בולוניה 0:1
לסיינה: מרסלו לרונדו (10)

קייבו - קטאניה 1:1
לקייבו: סרג'יו פליסייר (64). לקטאניה: מקסי לופז (74 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully