וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בת ים נצמדה לרמת השרון

גברה 1:2 על הפועל ירושלים והיא במקום השלישי. הרצליה (1:1 עם באר שבע) וכפר סבא (2:2 עם הכח) ספגו שוויון בדקה ה-90

בזמן שחלק מקבוצות הליגה הלאומית מתמרקות לקראת משחקי גביע המדינה וחולמות על עלייה לרבע הגמר, מספר קבוצות צמרת רוצות להבטיח את מקומן בפלייאוף העליון וכדי לעשות צעד לעבר המטרה הן צריכות לנצח קבוצות תחתית. עירוני בת ים כבר עשתה את העבודה כשגברה בטדי 1:2 על הפועל ירושלים המסובכת, בעוד מכבי הרצליה כשלה בתוספת הזמן, כשספגה שוויון ב-1:1 עם מכבי באר שבע. הפועל כפר סבא פישלה גם היא בדקת הסיום, כשנפרדה ב-2:2 מהכח עמידר רמת גן.

הפועל ירושלים - עירוני בת ים 2:1

יהודה זגורי עדיין לא ניצח מאז מונה למאמן הקבוצה, ולא השכיל לעשות זאת מול אחת מקבוצות החוץ הטובות בליגה, עם משחק 13 ללא ניצחון עבור הפועל ירושלים. בת ים רצתה להיצמד לרמת השרון במקום השני, והצליחה בזכות יכולת טובה של החלוץ הגאורגי אקקי מיקוצ'דזה, שהעלה אותה ליתרון בדקה ה-41. יוסוף במבה החזיר את האדומים למשחק עם שוויון בדקה ה-49, אבל המילה האחרונה הייתה של מיקוצ'דזה, שחגג ארבע דקות לסיום את שערו ה-14 העונה והעניק שלוש נקודות חשובות לדורון ממן. עבור מיקוצ'דזה היה זה שער חמישי לרשת הירושלמים העונה (כולל צמד בגביע הטוטו) וחמישי בשלושת משחקי הליגה האחרונים.

מכבי באר שבע - מכבי הרצליה 1:1

עוד מפגש בין קבוצת תחתית לכזו שחולמת על הפלייאוף העליון כבר נראה גם הוא בידיים של קבוצת הצמרת, אלא שאבי מלכה השיג את השוויון עבור מכבי באר שבע עמוק בתוך תוספת הזמן והציל נקודה חשובה עבור המארחים. מכבי הרצליה, שניצחה בשלושת משחקיה הקודמים, עלתה ליתרון בדקה ה-53 משער של הבלם עודד גביש, אך כשחשבה שהנקודות בכיסה ספגה את ה-1:1 וראתה את המקום השישי חומק מידיה. באר שבע מצליחה לקטוע רצף של חמישה הפסדים, הרצליה נותרת במקום השמיני.

הכח עמידר רמת גן - הפועל כפר סבא 2:2

מחלת הדקה ה-90 המשיכה גם לקבוצה הנוספת מהשרון ששיחקה הערב, כשהפועל כפר סבא גם הוליכה 1:2 ואז ספגה דווקא משער עצמי של ג'ורג' בייסה את השוויון. אחרי מחצית מאופסת הבקיע שלומי אזולאי את ה-12 שלו העונה לזכות כפר סבא בדקה ה-63, אבל לירון דיאמנט איזן בדקה ה-83. ארבע דקות לאחר מכן שי דוד החזיר את היתרון לצד הירוק, אך אז הגיע הרגע העצוב של בייסה, והכח עמידר רמת גן שוב לא מפסידה. כפר סבא נותרת במקום החמישי, שתי נקודות מרמת השרון השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully