וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוקרן הובסה, אך נשארה בליגה

למרות תבוסה 4:0 לאנדרלכט, לוקרן נהנתה מאיבוד נקודות של רוסלארה ונמנעה מהמבחנים. הולנד: לויטה ספג חמישייה

אוהד לויטה אמנם האריך לאחרונה את חוזהו בר.ק.ס ואלוויק, אבל הוא ישחק במדיה בעונה הבאה כצפוי, בליגה השנייה. היום (ראשון) המשיכה הקבוצה הקטנה מדרום הולנד את סיבוב הפרידה שלה מהליגה הבכירה, הפעם עם תבוסה ביתית 5:1 נגד אייאקס שממשיכה ללהוט.

לויטה נכנע לשער של סים דה יונג כבר בדקה ה-9, אבל ר.ק.ס השוותה במפתיע בדקה ה-27 אחרי שער עצמי של מרקו פאנטליץ'. השוויון של הביתיים החזיק מעמד עד המחצית וגם עוד שתי דקות, אבל בדקה ה-47 כבש לואיס סוארז את השער שקבע 1:2. משם אייאקס לא הביטה יותר לאחור.

בדקה ה-65 היה זה תורה של הקבוצה הביתית לכבוש שער עצמי כשעל החתום האנס מולדר וארבע דקות לאחר מכן היא נותרה ב-10 שחקנים אחרי שרוד ברגר ראה צהוב שני. סוארז ניצל את היתרון המספרי כדי להשלים צמד בדקה ה-85, שער הליגה ה-29 שלו, וכעבור דקה חתם דניס רומדאהל את התוצאה עם החמישי של האורחת.

לויטה אמר אחרי המשחק: "חצי השעה האחרונה, אחרי השער העצמי, עשתה את ההבדל. בסופו של דבר אייאקס יותר טובה. אלו החיים בר.ק.ס".

בעקבות ההפסד נותר מאזן הנקודות של ר.ק.ס על 12 בלבד והיא עמוק במקום האחרון, 11 נקודות מתחת לווילם טווה שמדורגת מעליה. אייאקס לעומת זאת, ניצלה את ה-1:1 אתמול בין טוונטה הראשונה לפ.ס.וו השלישית באיינדהובן כדי לצמק את הפער מהפסגה לארבע נקודות וכל זאת כשנותרו 18 נקודות בקופה.

*** ללא שמעון אבוחצירא הפצוע וסלים טועמה המוצהב, לאריסה נפרדה ב-3:3 דרמטי במשחק החוץ מול קבאלה. טומר מטין (31 בפנדל, 39) וריקרדו ז'סוס (86) כבשו ללאריסה. סרג' דייה (11) פנאיוטיס קציארוס (עצמי, 48) ודיוגו רינקון (70) היו עם השערים לקבאלה. לאריסה נותרה במקום ה-10 עם 31 נקודות, אך בעקבות ניצחונות קבוצות התחתית היא רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום.

תבוסה נעימה

בבלגיה התקיים הערב (ראשון) המחזור ה-28 והאחרון של העונה הסדירה. לוקרן אמנם הובסה 4:0 במגרשה על ידי אנדרלכט, אבל שחקניה חגגו בסיום. למרות ההפסד, הקבוצה סיימה במקום ה-14 ונשארה בליגה. יריבתה לתחתית, רוסלארה, סיימה ב-0:0 ביתי עם ווסטרלו ונצמדה ללוקרן עם 18 נקודות. על פי חוקי הליגה, מה שמכריע במצב כזה הוא מספר הניצחונות וכאן היתרון הוא ללוקרן ששרדה, בעוד רוסלארה תיאלץ להתמודד בפלייאוף נגד הירידה.

עומר גולן רשם הופעה נדירה בהרכב, אבל כבר לאחר שלוש דקות העלה ילד הפלא רומלו לוקאקו את אנדרלכט ליתרון. החלוץ הישראלי כבש שער שנפסל בגלל נבדל, אבל קבוצתו לא היוותה יריב לאלופה שבדרך. שייחו קויאטה (24), רולאנד יוהאש (58) ומבארק בוסופה (63) השתתפו בחגיגת השערים. גולן הוחלף בדקה ה-59 בעוד אבי סטרול שיחק 90 דקות. יואב זיו נכנס כמחליף לתשע הדקות האחרונות.

לוקרן תשחק בפלייאוף התחתון (מקומות 7-14) על הכרטיס לליגה האירופית. שמונה הקבוצות יחולקו לשני בתים והנקודות שהשיגו עד כה מתאפסות. בתום שני סיבובי ליגה, שתי מנצחות הבתים ייפגשו ביניהן למפגש כפול והמנצחת בו תתמודד במפגש כפול נוסף על הכרטיס לאירופה עם הקבוצה שתסיים במקום הרביעי בפלייאוף העליון.

גם סטנדרד ליאז' וגנק ישחקו בפלייאוף התחתון. סטנדרד הפסידה הערב במגרשה 2:0 לגנט. רמי גרשון ישב 90 דקות על הספסל. גם אליניב ברדה לא שותף ב-1:1 הביתי של גנק עם קורטרייק. לוקרן תשחק בבית א' של הפלייאוף עם מכלן, סרקל ברוז' ו-ווסטרלו. גנק וסטנדר ליאז' ישחקו בבית ב' עם בירסחוט ושרלרואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully