וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי: "ננסה להביא את הגביע לשכונה"

21.3.2010 / 13:37

השער שכבש לירוי צעירי לטובת בני יהודה נגד מכבי פתח תקוה רק פתח לו את התיאבון, לקראת משחק הגביע נגד אשקלון

בבני יהודה קיבלו בסיפוק רב את הניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה אתמול (שבת) בבלומפילד, כאשר התוצאה הזאת הבטיחה למעשה את מקומה של הקבוצה בפלייאוף העליון. בסופו של המחזור -27 בני יהודה מרוחקת שמונה נקודות ממכבי נתניה השביעית, כאשר נותרו עוד שלושה שמחקים עד לסיום הליגה הסדירה.

ביום שלישי יתמודדו הזהובים נגד הפועל אשקלון בבלומפילד, במסגרת שמינית הגמר בגביע המדינה. במועדון שמו לעצמם למטרה להגיע העונה לשלבים הגבוהים ביותר בגביע, כדי לנסות ולזכות בכרטיס לאירופה במידה והמשימה לא תיצלח דרך המיקום בליגה. המגן איציק עזוז, שנעדר ממשחק הליגה אתמול בשל הרחקה יחזור לסגל במשחק נגד אשקלון, בעוד שהבלם דין מורי יחמיץ את משחק הגביע בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים ומי שצפוי להחליפו בהרכב הוא אביב חדד.

"אנחנו מאוד שמחים שחזרנו לנצח. זה ניצחון משמעותי כי עכשיו אנחנו קרובים למאני טיים של העונה", אמר קשר הקבוצה לירוי צעירי שנכנס אתמול כמחליף וכבש שער נפלא בבעיטה מרחוק בדקה ה-73. " הניצחון הזה הגיע אחרי תקופה לא טובה שלנו וכרגע כל נקודה חשובה במאבק על המקום הרביעי בטבלה, גם התקרבנו למכבי תל אביב שאיבדה נקודות. חשוב לאגור נקודות לקראת הפלייאוף העליון כי אז יתחילו המשחקים החשובים באמת", הוסיף צעירי.

הקשר הצעיר שנכנס כמחליף נזכר בשניות הראשונות לאחר כיבוש השער: " את האמת אני כמעט לא זוכר כלום, התקדמתי לעבר השער ופשוט הנפתי את הרגל, אחרי שראיתי שהכדור נדבק לרשת רצתי בטירוף ורק ראיתי את הקהל שלנו מול העיניים. זו הרגשה מצויינת לחזור אחרי פציעה ולכבוש. אני עובד קשה באימונים ומנסה להצדיק את האמון של גיא לוזון בי. יש לנו עדין משימות העונה ונצטרך להמשיך לעבוד קשה בשביל להצליח במטרות שהצבנו לעצמנו."

כשצעירי מדבר על משימות הוא מכוון גם לעבר מפעל הגביע בו תשחק הקבוצה ביום שלישי: "מי שחושב שהמשחק מול אשקלון יהיה קל טועה ובגדול. זו קבוצה שכבר הגיעה רחוק לפני כמה שנים בגביע והעיפה בדרך קבוצות טובות ממנה. אסור לנו לזלזל ונצטרך לבוא מרוכזים ואגרסיביים כמו שגיא לוזון תמיד אומר לנו. אם נזכה העונה בגביע זה יהיה חלום. ננסה להביא את הגביע לשכונה אבל בשביל זה נצטרך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully