וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרדה: "אנחנו צריכים לעשות נוק-אאוט לבוקה"

מאמן ריבר פלייט מקווה להשיג ניצחון חוץ יוקרתי בבומבונרה בסופרקלאסיקו הגדול של דרום אמריקה (20:00, ספורט2)

אחד הקרבות המרתקים והגדולים ביותר ייערכו היום (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט 2) כאשר בוקה ג'וניורס תארח את ריבר פלייט במסגרת המחזור ה-10 בטורניר הקלאוסורה. שתי הקבוצות מגיעות למשחק באמצע עונה רוויית אכזבות אבל דווקא ניצחון יכול להפיח הרבה תקוות בעונה.

בוקה של העונה סובלת מהיעדר מנהיגות. על הקווים הוצבה העונה הבובה אבל אלבס שלא מצליח להיחלץ מהתדמית שלו ובבוקה רק מחכים ליום סיום הטורניר כדי שאז כנראה יוכלו להביא את גיז'רמו בארו שלוטו לקבוצה. לפני המשחק הוצבו לאלבס שאלות רבות, אלא שהוא בחר לשתוק ולא לענות כמעט על אף אחת מהן.

מי שאמור לעלות אולי לסופרקלאסיקו האחרון בקריירה שלו מצד בוקה הוא חואן רומן ריקלמה. חוזהו של ריקלמה יפוג ביוני ושמו נקשר לא אחת עם מעבר אפשרי לקורינתיאנס הברזילאית, כפי שעשה לא מכבר שוער בוקה לשעבר רוברטו אבונדנסיירי.

"הכול יכול לקרות, נתתי את מילתי לנשיא האחרון של בוקה שאני אפרוש בקבוצה", אמר ריקלמה, "אבל מאז קרו הרבה דברים. אנחנו קרבים לסיום העונה ואני בקרוב אקח את ההחלטה".

4,000 כרטיסים ב-2 דקות

אצל ריבר פלייט המצב לא הרבה יותר טוב. הקבוצה משכונת נונייז בעוד עונה רעה תחת ניצוחו של לאונרדו "השחור" אסטרדה. את המשחק הראשון אירחה ריבר במונומנטאל והוא הסתיים ב-1:1. ניצחון בבומובנרה של בוקה יכול להפוך עונה אחלה לבינונית פלוס אפילו.

אבל הכושר הרע שנמצאת בו הקבוצה לא הותיר כמובן את האוהדים אדישים. 4,000 הכרטיסים שהופצו בקרב אוהדי המיז'ונריוס נמכרו תוך שתי דקות ברשת. ריבר ביקשה עוד כמות נוספת כזו של כרטיסים (4,000) אבל בקשה זו נדחתה עקב שיקולי אבטחה. אגב, הכרטיסים בשוק השחור הרקיעו שחקים בימים האחרונים ומגיעים למאות דולרים.

"אסור לנו לתת להם, לבוקה, להתאושש על חשבוננו", אמר אסטרדה. "הם בדרכם למטה ואנחנו צריכים לעשות להם נוקאאוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully