וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויגור זאב עם זאב?

הרבה דם רע עבר בין לואיס פרננדז, שאמור להיות מאמן הנבחרת, לבין עוזרו העתידי, אלי אוחנה. כיצד יסתדרו בעתיד?

אם לא יקרה דבר יוצא דופן לואיס פרננדז יהיה המאמן הבא של נבחרת ישראל ויחליף את דרור קשטן בתפקיד. מי שימונו מתחתיו של פרננדז הם שני עוזרים: אלי אוחנה וטל בנין, כעוזר המאמן השני. כזכור, בין פרננדז לבנין יחסים חמים על רקע ההיכרות המוקדמת שלהם עוד בתקופה שבנין היה שחקן בקבוצת קאן בעונת 1993/4 תחת ידיו של פרננדז.

מה שיותר מעניין בכל הסיפור הוא מינויו של עוזר המאמן הראשון, אוחנה. בין פרננדז ולעוזרו העתידי הייתה קיימת בעבר מתיחות גדולה ובין השניים היה הרבה דם רע. המלחמה הבלתי פוסקת בעבר בין השניים הגיעה על רקע העובדה שפרננדז היה זה שהחליף בין היתר את אוחנה בתור מאמן בית"ר ירושלים בעידן ארקדי גאידמק. פרננדז, שסחף את בית"ר לכדורגל מרתק, נטל לא מעט מהאהדה של אוחנה ביציעים ועל המצע הזה השניים לא הפסיקו להחליף עקיצות, האשמות והשלכת בוץ.

אוחנה: "פרננדז הוא אדם קטן"

המלחמה על ליבם של אוהדי בית"ר הביאה את פרננדז להצהיר בעבר על אוחנה בראיון שנתן בעבר לעיתון 7 ימים: "אני מקצוען שעובד ביום, אלי אוחנה עובד בלילה".

אוחנה, שתמיד אוהב לענות למבקריו, לא נותר חייב כמובן. בתגובה לדבריו של פרננדז אמר המאמן הישראלי לספורט 5: "אותו ראו הרבה יותר בלילות מאשר אותי, וזה בדוק. פרננדז התנהל בצורה מאוד מתנשאת כלפי הכדורגל הישראלי והאנשים בישראל. הוא בא ממקום מאוד מתנשא. אני לא מאוכזב שהוא לא כאן. אני לא רוצה להתעמת איתו. בית"ר הגיעה לאירופה לפניו, בלי התקציבים האלו ובלי גאידמק. גם אלו שהיו לפניו הצליחו יותר מבחינת אחוזי הצלחה.

"לא חלקתי על האיכויות שלו כמאמן. אני באמת לא מכיר אותו כמאמן", המשיך אוחנה. "אי אפשר להגיד שמקום שלישי זה הישג גדול. ההתקפה שלו על הכדורגל הישראלי רק מחזקת את הדעה שלי שהוא בא ממקום מתנשא, שאנחנו לא מבינים כלום ואנחנו אנשים שרק התחילו לשחק כדורגל. שהוא מבין הכל ויודע הכל. הוא בתקופה קצרה הספיק להסתכסך עם כולם. עם שרף, גרנט, גיא לוי, שקלאר, ההתאחדות, האוהדים, עם הקהל. הטענה שלי נגדו היא שהוא ביקש אבל לא נתן כבוד לאף אחד פה".

בסיום אותו ראיון ניפק אוחנה עוד פנינה, כאשר אמר על האיש עימו הוא עשוי לעבוד בעתיד: "הוא איש קטן שמתעסק בסקרים ודברים כאלו".

פרננדז: "ראיתי איך שחקני בית"ר מתחבקים עם אוחנה"

כשאוחנה אימן את הפועל כפר סבא בליגת העל הוא הגיע להתארח עימה בטדי אצל בית"ר ירושלים של פרננדז. האחרון שלח עקיצה קטנה לקולגה כשאמר: "כפר סבא היתה קבוצה טובה גם בתקופה של אלישע לוי. לפעמים עושים שינויים עם מאמן וזה מצליח. אוחנה הוא מאמן ששיחק כדורגל ויש לו ניסיון, אבל גם אלישע לוי עבד כמו שצריך".

לאחר הפיטורים של פרננדז מהקבוצה הירושלמית הוא נשמע מריר מאוד מכך שלטענתו השחקנים פנו נגדו. חלק לא קטן מהאשמה הוא הפנה לעברו של אוחנה: "שחקנים בבית"ר מכרו אותי. ראיתי איך הם מתחבקים עם אלי אוחנה".

כרגע, כאמור, סוגיית מינוי המאמן קרובה סופסוף לפיתרון מתמיד, יהיה מעניין לראות את פרננדז ואוחנה, שני אנשים עם אגו מפותח ביותר, על כך אין עוררין, מסתדרים ועובדים ביחד למען טובת הנבחרת. כיצד זה יעבוד? את זאת נצטרך לחכות ולראות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully