וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "לא היה קל לחזור לברנבאו אחרי ההדחה"

מאמן ריאל מדריד אמר את מה שכולם הרגישו, לאחר ה-1:3 על חיחון. היגואין: "אנחנו צריכים לתקן כמה דברים במשחק שלנו"

מה יש לה, לריאל מדריד, שהיא חייבת לספוג שער כדי לקבל תיאבון ולהתחיל לשחק. נראה שהמאמן מנואל פלגריני לא מצליח לייצר רעב גדול אצל שחקניו טרם המשחק, ורק כאשר הם סופגים הם מתחילים לשחק, כאילו כדי להוכיח שהם שווים עוד יותר.

הקבוצה הלבנה נקלעה אמש (שבת) לפיגור 1:0 בדקה ה-53 משער יפה של חלוץ ספורטינג חיחון דויד באראל ואז, תוך ארבע דקות מהספיגה, הפכה את התוצאה, עם שערים של רפאל ואן דר וארט וצ'אבי אלונסו, אותו השלים לבסוף גונזאלו היגואין (68) בשערו ה-20 העונה בליגה.

פלגריני לא היה ממש מרוצה מההופעה: "המחצית הראשונה הייתה רעה, עשינו מהפך במחצית השנייה, אבל לא הצלחנו לשחק נכון ולשבור את המערך ההגנתי של ספורטינג חיחון". המאמן הצ'יליאני התייחס לעתיד: "אנחנו צריכים לייצר יותר אינטנסיביות במשחק שלנו. ספורטינג הגנה טוב ויצאה למתפרצות מסוכנות, אבל להבקיע שלושה שערים זה גם טוב".

פלגריני אף התייחס לכך שבתחילת המשחק ולקראת הסיום שחקניו כמעט ונרדמו על המגרש. "זה כבר קרה לנו בעבר באופן טבעי", אמר המאמן. "זה היה משחק קשה, זו הייתה החזרה הראשונה שלנו לסנטיאגו ברנבאו אחרי משחק ההדחה בליגת האלופות מול ליון".

היגואין רוצה לעבור את מחסום ה-22 מאשתקד

היגואין, שקיבל הרבה ביקורות אחרי התצוגה הנוראית שלו נגד ליון, חזר שוב לפרוע את השטרות. לאחר השלושער שלו נגד ויאדוליד בחוסה סורייה בשבוע שעבר, שב וכבש החלוץ הארגנטינאי, שנמצא בכושר מצוין, שער נוסף והוא עם 20 כיבושים עד עתה בליגה. היגואין הודה "שהניצחון הוא הדבר החשוב ביותר", עם זאת, היגואין לא אהב את זה "נתנו לחיחון יותר מדי להאמין", ואמר: "אנחנו צריכים לתקן כמה דברים במשחק שלנו".

היגואין התייחס לאחר מכן בדבריו למניין כיבושיו. כזכור, אשתקד הוא הוליך את הקבוצה עם 22, והעונה כבר יש לו 20. "אני בהחלט יכול לכבוש לפחות עוד שני שערים כדי לעבור את מספר השערים שלי משנה שעברה. זו המטרה שלי, אבל יותר חשוב לי לעזור לקבוצה.

"השבוע האחרון היה קשה לאחר ההדחה לליון", הוסיף פיפיטה. "הדבר החשוב ביותר זה הכוח שאנחנו שואבים אחד מהשני בקבוצה, מהמאמנים ומהמשפחה. זה כבר עבר ונשכח וכעת אנחנו מנסים להתרכז בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully