וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "הייתה לי בסך הכל תקלה"

רפאל נדאל לא התרגש מההפסד שלו לליוביצ'יץ' בחצי גמר אינדיאן וולס והצהיר: "אני משחק מעולה". רודיק עלה לגמר

רפאל נדאל סימן את טורניר אינדיאן וולס היוקרתי (סך פרסים 3.64 מיליון דולר) כאחד היעדים החשובים שלו השנה. הספרדי נראה לא רע לאורך התחרות והיה נראה שישמור על תוארו מהשנה שעברה, אבל למרות שהעיד על עצמו כי הוא "מרגיש טוב מאוד על המגרש", הערב (שבת) הוא פגש מישהו שמרגיש לא פחות טוב ממנו. נדאל הפסיד בחצי הגמר לאיבן ליוביצ'יץ' הקרואטי 3:6, 6:4, 7:6. ליוביצ'יץ' יתמודד בגמר עם אנדי רודיק, שגבר על רובין סודרלינג.

היה זה ניצחונו השני בלבד של ליוביצ'יץ' על נדאל, כשהפעם הקודמת הייתה במפגש הראשון ביניהם בטורניר דוחא 2005. מאז, ניצח נדאל את הקרואטי חמש פעמים. נדאל ניצל שתיים משלוש נקודות השבירה אותן השיג במערכה הראשונה ושייט ל-3:6. במערכה השנייה ההגשות הראשונות של נדאל נכנסו באחוזים נמוכים מאוד (48%) והקרואטי ניצל זאת כדי לשבור פעם אחת כדי לנצח 4:6. במערכה השלישית והמכרעת השיג כל אחד מהשניים שבירה אחת והם הלכו לשובר שוויון בו ליוביצ'יץ' שלט ביד רמה וניצח את הפסרדי 1:7 בדרך ל-6:7 במערכה ומקום בגמר.

בסיום המשחק ניסה נדאל להסביר את אובדן התואר שלו בקליפורניה ואמר: "זו פשוט הייתה תקלה, זו ההרגשה שלי כי שיחקתי מספיק טוב כדי לזכות בטורניר הזה. זו הייתה תקלה חשובה, כי אני צריך ללמוד לשחק בצורה התקפית יותר בפעמים הבאות. חוץ מזה אין לי מה להגיד, פרט לזה שהרגשתי ששיחקתי יותר טוב מאי פעם על המגרש הזה. מאז תחילת העונה אנימשחק את הטניס הטוב ביותר שלי".

בגמר כאמור יפגוש ליוביצ'יץ' את האמריקאי רודיק, שניצח את סודרלינג 4:6, 6:3, 3:6. המדורג 8 בעולם הצליח להשיג שבירה אחת במערכה הראשונה וזו הספיקה לו. רודיק שבר מוקדם במערכה השנייה, אבל השבדי חזר בגדול וניצח שש משבעת המשחקונים האחרונים שלה בדרך לשוויון במערכות. סודרלינג פתח טוב את המערכה המכרעת עם שבירה בדרך ל-0:2, אבל אז רודיק התעורר ושבר במשחקון השישי.

רודיק, שמוביל 3:7 במאזן המשחקים מול ליובצ'יץ' בן ה-31, רוצה להיות האמריקאי הראשון שזוכה בטורניר היוקרתי בארה"ב מאז אנדרה אגאסי, שעשה זאת לפני תשע שנים ב-2001 לאחר שניצח את פיט סמפראס. אגב, מאמנו של רודיק, לארי סטפאנקי, גם זכה בטורניר לפני 25 שנים ב-1985. זהו הגמר השלישי של רודיק השנה והוא כבר זכה בבריסביין ועלה לגמר בסן חוזה. 18 מתוך 28 התארים של רודיק בקריירה הגיעו בצפון אמריקה.

עדכון ראשון 23:55 20/3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully