וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "החלטנו להילחם עד הסוף"

מאמן פורטסמות יודע שהקבוצה שלו בדרך לצ'מפיונשיפ, אבל היה מאושר מהניצחון הדרמטי על האל: "הראינו איזו רוח יש לנו"

בדקה ה-87 של משחק הליגה בין פורטסמות להאל סיטי היום (שבת) נראה היה שפומפי בדרך לעוד הפסד. הקבוצה מדרום אנגליה פיגרה בביתה 2:1, אבל אז הגיע צמד דרמטי של ג'יימי אוהרה (88) ווקאנו (89) שהעניק לפומפי 2:3 נהדר, כמה ימים אחרי שממאזנה הורדו תשע נקודות, מהלך שקירב אותה מרחק נגיעה מליגת המשנה.

"רק קבוצה עם אופי כמו שלנו הייתה יכולה לעשות מהפך כזה", התייחס אברהם גרנט לתקופה הקשה שעוברת על המועדון והקבוצה, "לפעמים כשיש רגעים קשים, קל להישבר, אבל חזרנו מפיגור ב-10 הדקות האחרונות והראינו איזו רוח יש לנו".

גרנט המשיך: "אם היינו מורידים את הראש, האוהדים לא היו רוצים לבוא למגרש. אנחנו מנסים לעשות את העבודה בשביל פורטסמות. אחרי שלקחו לנו את הנקודות החלטנו להילחם עד הסוף. לא ניכנע".

על התגובות של השחקנים אמר המאמן: "הייתה הרבה שמחה בחדר ההלבשה אחרי המשחק. הקבוצה הזו אוהבת לנצח ובזמנים כאלו הניצחונות הללו יותר מתוקים. אני מאוד גאה בשחקנים. אמרתי להם שבזמנים קשים רואים את האופי האמיתי של אנשים. עכשיו אנחנו רואים את האופי האמיתי של השחקנים ושל האוהדים. אומרים שהאוהדים הם השחקן ה-12 של קבוצות, אבל לפעמים הם אפילו יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully