וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגר: "מתנצל בפני כל מי שהיה היום במגרש"

20.3.2010 / 21:36

מאמן ר"ג מעכל את התבוסה לירושלים ב-36 הפרש. גודס: "אי אפשר ללמוד כלום לקראת אלבה. חייבים להמשיך את הקו הזה"

לא נעים, זו היתה ההרגשה בסיום המשחק בין הפועל ירושלים לעירוני רמת גן הערב (שבת). אמנם שחקניו של גיא גודס בהחלט היו צריכים את הניצחון הזה לקראת משחקה של הקבוצה מול אלבה ברלין במסגרת היורוקאפ, אבל ספק אם המשחק הזה היווה איזושהי הכנה לגרמנים. ירושלים שלטה כבר מהרבע הראשון, ובמחצית היה ברור שתוצאה נמוכה לא תהיה פה. בסיום זה נגמר 71:107, ואם להודות על האמת, זה היה יכול להיגמר גם 50 הפרש.

מאמן ירושלים, גיא גודס, אמר בסיום: "באנו בגישה הנכונה. ככה צריך לבוא ולשחק בכל משחק, אפילו שרמת גן היו חסרים וזה פגע להם ברוטציה. יש לנו את היכולות להגיע גבוה בליגה, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. הראנו את ההגנה בתחילת המשחק, כשגם שחקנים שבדרך כלל לא לוחצים, לחצו ושמרו. עשינו 60 נקודות בתוך הצבע, שהמון מתוכן זה מחטיפות וסלים קלים".

כשנשאל האם הצליח להכין משהו מהמשחק הזה לקראת אלבה ברלין, אמר גודס: "אי אפשר ללמוד לקראת יום רביעי כלום. זו יריבה עם גארדים טובים וגבוהים טובים. יריבה שבקושי הפסידה ביורוקאפ. צריך לשחק חזק ולהביא את המלחמה. אם נילחם ונעשה את הדברים הנכונים, גם התוצאות הטובות יבואו. הגענו עד הלום, ומקווים לעשות פוש קטן כדי להגיע לפיינל פור". על הליגה עצמה, אמר המאמן: "אנחנו צריכים לבוא כל הזמן להלחם. יש לנו עוד ארבעה מחזורים, וזה הכיוון. יותר מדי פעמים נתנו לדברים לברוח לנו בין הידיים. אנחנו חייביים להגיע הכי רחוק כדי לקחת יתרון ביתיות. יהיה לנו יום אחד בסך הכל להתכונן לעפולה. אנחנו חייבים לצבור כוחות, תירוצים זה הכי קל. אנחנו חייבים להמשיך את הקו הזה".

יובל נעימי, שנתן משחק נהדר הערב ולא החטיא מחוץ לקשת, אמר: "אי אפשר ללמוד הרבה לקראת אלבה. באנו מוכנים, וזה כבר טוב. כולם באו בגישה הנכונה למשחק, אנחנו שמחים שאף אחד לא נפצע ומסתכלים הלאה". על היכולת החלשה של הקבוצה, אמר הגארד: "כולם לוקחים ללב את ההפסדים, וכולם רוצים שהקבוצה תצליח. גם גיא וגם מתן מתעסקים עם זה הרבה. כישרון יש לכולם, כולם יכולים לקלוע 20 נקודות בכל ערב. אנחנו צריכים לבוא מוכנים בכל ערב ואז זה יראה כמו הערב".

"זה היה משחק במעמד צד אחד"

מנגד, כצפוי, לא היו יותר מדי חיוכים. מאמן עירוני רמת גן, יניב בורגר היטב לתאר את המצב: "אני מתנצל בפני כל מי שהיה היום במגרש. זה היה מעמד של קבוצה אחת, לא הופענו למגרש. כנראה שהניצחון באשקלון קצת עלה לנו לראש, חשבנו שאנחנו יכולים לבוא לפה ולנצח משחק בהתקפה. דיברנו כל השבוע שירושלים קבוצת התקפה אחת הטובות בליגה, ויבואו בטירוף אחרי מה שקרה להם בשבועות האחרונים".

בורגר ניסה בכל זאת לנתח את התבוסה: "אני חושב שיש שני הסברים – לא הופענו ולא היינו אגרסיביים ושיחקנו לידיים שלהם. אנשים לא ביצעו את התרגילים ברמה שאנחנו רגילים לבצע אותם. אין תירוץ לאיך שנראינו אבל היינו בשמיכה מאוד קצרה – בלי תומאס וקאזו. אני לא יכול לקבל את זה, היו מספיק שחקנים טובים שחייבים להראות הרבה יותר טוב, אבל זה היה משחק במעמד של צד אחד".

כריס ווטסון, שהיה מהבודדים שתפקדו בקבוצה, אמר: "לא הופענו מספיק טוב. שיחקנו מול קבוצה מספיק טובה, והם שיחקו טוב וחשפו אותנו". על ההמשך, אמר ווטסון: "יש דרך ארוכה, אנחנו מנסים להשאר בליגה, והמשחק הזה לא ישבור אותנו. זה בהחלט משהו שנלמד ממנו וננסה להבין מה לא הלך טוב. רמת גן האמיתית עדיין מחפשת את עצמה, הגעתי רק בינואר, והקבוצה עברה הרבה. אם הקבוצה הזאת הייתה בסגל הזה מתחילת העונה היינו בשישייה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully