וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אוקזר ראשונה, בדקה האחרונה

שער דרמטי של פדרטי בדקה ה-90 קבע 1:2 על לה מאן ומוליכה חדשה בליגה. יתר קבוצות הצמרת תתעמתנה ביניהן בראשון

לאחר ההגרלה ההיסטורית שזימנה דרבי צרפתי בין בורדו לליון ברבע גמר ליגת האלופות, והדחתן של מארסיי וליל מהליגה האירופית, חזרו בצרפת להתמקד במאבק האליפות הלוהט שכולל לא פחות משש קבוצות. מחר (ראשון) תיפגשנה ארבע מהן בעימותים ישירים, כשהאלופה בורדו תארח את ליל וליון תגיע למארסיי, וכך התאפשר הערב לאוקזר לכבוש את הפסגה בעזרת ניצחון ביתי דרמטי 1:2 על לה מאן מהתחתית, עם שער ניצחון של הקפטן בנואה פדרטי.

אוקזר - לה מאן 1:2

למרות שכבשה העונה רק 28 שערים - המאזן הגרוע ביותר בין 10 הראשונות בליגה - לוח המשחקים העניק לאוקזר צ'אנס לנשום אוויר פסגות ולהלחיץ את כל יריבותיה לקראת משחקיהן בראשון. אוקזר אספה 13 מ-15הנקודות בחמשת המחזורים האחרונים (כולל ניצחונות בבורדו ובליל) וגם הפעם הסתפקה בניצחון מינימלי, שהיה דרמטי מאין כמוהו. אירניוש ילן הפולני הבקיע את העשירי שלו העונה בדקה ה-25, אחרי בישול של דניס אולייש. לה מאן חזרה עם נגיחת שוויון של תורסטן הלסטאד המחליף בדקה ה-90, אבל עמוק בתוספת הזמן קבע בנואה פדרטי 1:2 דרמטי לאוקזר.

ראן - טולוז 1:4

המארחת שמרה על המקום השביעי וצימקה מעט את הפערים מהצמרת. השבדי פטר האנסון נגח לרשת בדקה ה-31 אחרי כדור חופשי של ז'רום לרואה ואסמואה גיאן הוסיף צמד בדקות 35 ו-46. דניאל בראטן הנורבגי צימק לטולוז בדקה ה-51, אבל המילה האחרונה הייתה של ז'ירס אקוקו המקומי בדקת הסיום.

ניס - פריס סן ז'רמן 0:1

בפעם השנייה העונה במשחקי הליגה, נערכה התמודדות ללא קהל בעקבות התנהגות האוהדים. פריס סן ז'רמן תחווה זאת גם בשני משחקיה הבאים, והערב היא התארחה אצל ניס של אריק רואה, שהצליח לשמור על מאזן מושלם כמאמן. במחזור הקודם נהנתה ניס משער ניצחון של לוק רמי בדקה ה-77, הפעם החלוץ עשה זאת עם נגיחה בדקה ה-79.

בולון - לוריין 0:2

שימו לב להתאוששות המרשימה של בולון. המאמן לורן גויו כבר הצהיר לפני מספר משחקים כי המצב אבוד, אך כעת הוא רק שש נקודות מחוף מבטחים בזכות צבירת שבע נקודות מתשע האחרונות. דמיאן מארק הצעיר כבש את שער הבכורה שלו בליגה הראשונה (13) ולורן קוסצ'יילני עזר עם שער עצמי (52).

משחקים נוספים:

גרנובל - מונאקו 0:0

סנט אטיין - נאנסי 0:0

לאנס - סושו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully