וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 1:1 לאינטר נגד פאלרמו

הנראזורי שוב חזרו מסיציליה בלי ניצחון, מילאן תוכל לחלוף על פניהם ביום ראשון. שלושער לווצ'יניץ' ב-2:4 של רומא על אודינזה

אחרי הניצחון הגדול על צ'לסי בלונדון והעלייה היוקרתית על חשבון האנגלים לרבע הגמר, חזרה אינטר למציאות הלא קלה שלה לאחרונה בליגה. הנראזורי חזרו לסיציליה, שם הפסידו בשבוע שעבר 3:1 לקטאניה וגם הפעם לא חזרו מהאי עם ניצחון אחרי 1:1 בלבד. לקבוצה של מוריניו ניצחון ליגה אחד בשבעת המשחקים האחרונים ומחר תוכל מילאן לעלות למקום הראשון אחרי חודשים ארוכים, אם תנצח את נאפולי בסן סירו.

באינטר התעסקו השבוע הרבה מאוד במריו באלוטלי ובסכסוך התורן שלו עם מוריניו, אולי התעסקו יותר מדי. המאמן הפורטוגלי בכל מקרה, שוב העלה בחוד את סמואל אטו ודייגו מיליטו, אבל דווקא לוסיו סחט פנדל בדקה ה-10, אותו ניצל החלוץ הארגנטינאי כדי לקבוע 0:1 לאורחת. הפתיחה הייתה כחולה-שחורה, אבל כבר בדקה ה-24 ספגה האלופה שער שוויון אחרי שפבריציו מיקולי הכניס כדור עומק מצוין לאדיסון קבאני והאורוגוואי בן ה-23, אחד משחקני העתיד של הכדורגל העולמי, השווה.

קבאני המשיך לאיים גם בהמשך המשחק, אינטר ניסתה בעצמה להשיב לעצמה את היתרון, אבל עיקר הניסיונות הגיעו מחוץ לרחבה ולא היו מספיק מסוכנים. בסיום 1:1 מאכזב מבחינת שתי הקבוצות, אינטר שאולי תאבד את המקום הראשון מחר, פאלרמו שפיספסה הזדמנות לנצח את הנראזורי בתקופה לא טובה שלה.

רומא - אודינזה 2:4

ערב משחק הבית שלה נגד אודינזה המסובכת, הצהיר מאמן הג'אלורוסי קלאודיו ראניירי ש"אנחנו לא מפחדים מזכייה באליפות", היום הקבוצה שלו עשתה עוד צעד בכיוון הזה, אם כי היא עדיין במקום השלישי. ראניירי הגיב לביקורות על קבוצתו בעקבות ה-3:3 נגד ליבורנו, אבל הפעם הקבוצה.

לוקה טוני המשיך לאותת למרצ'לו ליפי עם שער רביעי בשבעה משחקים בדקה ה-15 ומירקו ווצ'יניץ' הכפיל כעבור שמונה דקות. למרות היתרון המבוסס, רומא התעקשה לגרום לעצמה צרות ועבירה של מתאו בריגי על פאולו סמארקו בדקה ה-38 איפשרה לאנטוניו די נטאלה לכבוש מהנקודה הלבנה את שערו ה-19 העונה ולהחזיר את הקבוצה מצפון-מזרח איטליה למשחק.

הקאמבק הושלם בדקה ה-61, שוב משער של די נטאלה, ה-20 שלו העונה, אבל השוויון החזיק מעמד חמש דקות בלבד לפני שמירקו ווצ'יניץ' כבש בעצמו מהנקודה הלבנה והחזיר את היתרון לג'אלורוסי. הפעם רומא ידעה להישמר מספיגה נוספת ו-ווצי'יניץ' השלים ערב חלומי עם השלישי שלו בדקה ה-82. בסיום 2:4 לקבוצה מהבירה.

פיורנטינה - גנואה 0:3

מריו סנטאנה ניצל בישול של מאסימו גובי כבר בדקה ה-4 כדי להעלות את הויולה ל-0:1 והקבוצה של צ'זארה פראנדלי לא עצרה שם. צ'זארה נטאלי ומנואל פסקוואלה לא היו רחוקים מלהכפיל את התוצאה עוד במחצית הראשונה ולא כבשו, אבל בדקה ה-73 הכשיל מרקו אמליה את סטבן יובטיץ' בתוך הרחבה ואלברטו ג'ילרדינו הפך את הפנדל ל-0:2. קומה בבאקאר, לו מלאו 18 לפני שלושה ימים, השלים את העבודה בדקה ה-86. פיורנטינה עלתה למקום השמיני לפחות עד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully