וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אחי נצרת גברה 0:1 על מ.ס. אשדוד

שער ניצחון של המחליף יניב לוזון (82) העניק לקבוצה של גרגורי שלוש נקודות יקרות במאבקי התחתית. שריקי החמיץ פנדל

כנראה שלכסף יש מחיר. שחקני אחי נצרת קיבלו בשעה טובה, לאחר אינספור בעיות, את משכורות חודשים ינואר ופברואר, והקבוצה של ג'ון גרגורי נתנה מלחמה על המגרש והשיגה ניצחון גדול-קטן 0:1 על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-27. אחרי שתי תבוסות רצופות (5:0) הראתה אחי נצרת שאי אפשר עדיין להכריז עליה כיורדת בטוחה לליגה השנייה. אחרי הקיצוץ, יהיה לקבוצה של גרגורי עוד מה להגיד.

אשדוד, כהרגלה, סובלת כהרגלה מחוסר יציבות. הקבוצה של יוסי מזרחי קיבלה פנדל ויכלה לעלות ליתרון, אבל עידן שריקי נכשל, דבר שהפך את הקערה על פיה והביא את אחי נצרת לניצחון. לאשדוד נכונה עוד עבודה רבה וקשה להגיע ולהשיג את המקום השישי בליגה המוביל לפלייאוף העליון.

שתי הקבוצות לא הרשימו בפתיחה, אבל אשדוד התעוררה לאחר מכן. אחרי חצי שעה שריקי שלח פצצה למשקוף נצרת, שהלך החוצה. בדקה ה-60 משה אוחיון שלח כדור טוב, מאייבי התעופף והדף לקרן. בדקה ה-62 נשרק פנדל לאשדוד, לאחר שהכדור נגע בידו של שחקן אחי נצרת. שחקני המארחת עטו על הקוון ורק לאחר חמש דקות ומהומת אלוהים שריקי בעט את הפנדל. מאייבי סיפק הדיפה כפולה, והזדמנות נוספת של אשדוד אחרי דקה שוב נעצרה על ידי שוער נצרת, שהפך לגיבור הקבוצה. החמצת הפנדל של שריקי עוררה את המשחק, אחי נצרת החלה לתקוף והחמיצה מספר פעמים. בסופו של דבר זה השתלם לאחי נצרת. יניב לוזון, שנכנס כמחליף בדקה ה-79, קיבל כדור מצוין מתומר חמד ושלח פנימה (82), 0:1 לאחי נצרת.

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, מוחמד עמרייה (לוהאב כיאל, 60), מארק גורמן, מור דהאן, מאג'ד יונס, מייקל טוקורה, גיא דיין, האני שאהין (עוביידה אבו רביע, 89), איב ג'ידה (יניב לוזון, 79), תומר חמד.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', מתן אוחיון, אדיר טובול, רחמים צ'וקול, ניר ביטון (אמיר לביא, 84), סטפן קינגאווה (עידן שדה, 60), משה אוחיון, ניר נחום (שי רביבו, 78), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully