וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן עברה את המתכונת, עכשיו הבגרות

יריבת מכבי ת"א גברה 69:80 על שירוקי באדריאטית. פנאתינייקוס דרסה את איליסיאקוס, בלאט ואריס ניצחו את אא"ק

בזמן שמכבי תל אביב התמודדה עם הפועל חולון בליגה הישראלית, יריבתה בשלב ההצלבה של היורוליג, פרטיזן בלגרד, גברה על שירוקי 69:80, והתאוששה מההפסד במחזור הקודם בליגה האדריאטית. הפעם, המצב היה שונה לגמרי. פרטיזן פתחה בטירוף את המשחק, וטסה ליתרון 7:27 בסיום הרבע הראשון. שירוקי לא ממש היתה בתמונה בשום שלב, וניצלה את הרבע האחרון כדי לרכך מעט את המכה. אלכסנדר מאריץ' הוליך את קלעי פרטיזן בלגרד עם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, בעוד אלכסנדר ראסיץ' הוסיף 9. לשירוקי: איבן מילקוביץ' 19.

יותר מסביר להניח שמרבית הקבוצות ביוון לא ממש שמחו מהדחתה המוקדמת של פנאתינייקוס מהיורוליג. לא, לא מדובר פה על הכבוד היווני, כי עם על העובדה שעתה לירוקים נותרה רק הליגה המקומית, וכל מי שפוגשת אותה, נוטה לקבל בראש. הערב (שבת) הגיעה תורה של איליסיאקוס, שהובסה 110:81. כבר מהפתיחה היה ברור שהמארחים יצאו עם הניצחון, כשקלעו 32 נקודות ברבע הראשון, בדרך ליתרון 15 במחצית. האורחים ניסו לחזור, אבל היתרון רק הלך וגדל, ואיליסיאקוס הרימה ידיים ברבע השלישי. צארצאריס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 19 ו-7 ריבאונדים, כשניקולה פקוביץ' קולע 13, ומילנקו טפיץ' מוסיף 12. לאיליסיאקוס: ונטיגו קאמינגס 17.

אריס סלוניקי ודייויד בלאט גם הם חגגו ניצחון ביתי, אך הם היו צריכים לעבוד קשה הרבה יותר. אריס גברה על אא"ק אתונה 76:79, תודות למשחק גדול של קיקי קלארק. דווקא אא"ק פתחה טוב יותר והוליכה בפתיחה, אבל אריס עשתה מהפך ובהפסקה זה 2 למארחים. ברבע השלישי צלף קלארק מחוץ לקשת והעלה את קבוצתו ליתרון 7. האורחים שוב הצליחו לחזור וצימקו לנקודה בלבד ברבע האחרון, אבל זה לא הספיק, ואריס הצליחה לנצח את המשחק בשניות האחרונות. קלארק הוליך את קלעי אריס עם 22 ו-5 אסיסטים, מאט וולש הוסיף 18 ו-8 ריבאונדים. לאא"'ק: טורין פרנסיס 27.

קאחה ויטוריה ללא ליאור אליהו, אירחה למשחק לא פשוט את ברצלונה, ונכנעה 86:79. דווקא המארחים היו אלו שהוליכו בפתיחה, ועלו ליתרון 5 בסיום הרבע הראשון, אבל רבע הגנתי מצויין של הקטאלנים ברבע השני הוריד אותם עם 4 נקודות יתרון במחצית. רוביו במשחק מצויין הגדיל את היתרון של ברצלונה ברבע השלישי, ועד לסיום שמרה קבוצתו של פאסקוול על היתרון, בדרך לניצחון. רוביו הוליך את קלעי ברצלונה עם 17 נקודות (5 מ-5 לשלוש), חואן קרלוס נבארו הוסיף 15 ו-5 אסיסטים, וארזם לורבק קלע 14. לויטוריה: סטנקו באראץ' 19 ו-6 ריבאונדים.

ריאל מדריד, שעדיין מעכלת את ההפסד למכבי תל אביב, ואת המפגש הצפוי מול ברצלונה בהצלבה ביורוליג, ממשיכה להיראות לא טוב. הערב היא הוציאה ניצחון ביתי על גראן קנריה, אבל גם הוא היה דחוק מאוד, רק 73:74. האורחים הוליכו בסיום הרבע הראשון, אבל ריאל התעשתה, וירדה למחצית עם יתרון 5. שחקניו של מסינה בנו את היתרון, ועלו ל-10 הדקות האחרונות עם 9 נקודות הפרש, אבל ריצת נהדרת של גראן קנריה ברבע האחרון החזירה אותם למשחק, אבל לא מספיק בשביל לנצחו. אנטה טומיץ' הוליך את לקעי ריאל עם 19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, בעוד סרחיו יול היה היחידי שסייע לו עם דאבל פיגרס (10 נקודות). לגראן קנריה: ג'יי סי קרול 30 (6 מ-8 לשלוש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully