וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ליברפול

השדים האדומים התאוששו משער של טורס (5) עם שערים של רוני (12) ופארק (60) ועלו לפסגה. רק 1:1 לצ'לסי בבלקבורן

במוקד המחזור ה-31 בפרמיירליג שננעל היום (ראשון) עמד הקרב הגדול בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול, שחידשו פעם נוספת את היריבות ארוכת השנים ביניהן עם ניצחון 1:2 של השדים האדומים באולד טראפורד. הקבוצה של סר אלכס פרגוסון חזרה למקום הראשון עם 69 נקודות, שתי נקודות יותר מארסנל וארבע יותר מצ'לסי, לה יש משחק חסר.

מאוחר יותר, איכזבה צ'לסי כשסיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול בלקבורן. הכחולים של קרלו אנצ'לוטי לא הצליחו להתאושש מההדחה מליגת האלופות והתרחקו מעט ממאבק האליפות. במשחק נוסף גברה מנצ'סטר סיטי 1:2 על פולהאם ועלתה למקום החמישי על חשבון ליברפול.

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 1:2

המאבק על המקום הראשון ממשיך לרתוח, אחרי הניצחון 1:2 של השדים האדומים, היונייטד חזרו לפסגה עם 69 נקודות, שתי נקודות יותר מארסנל וארבע יותר מצ'לסי, לה עדיין יש משחק חסר.

המשחק בין שתי היריבות הוותיקות נפתח, כמצופה, בסערה, כשכבר בדקה החמישית עלתה האורחת ליתרון אחרי מהלך יפה בין קויט לטורס, שמסר להולנדי לאגף, קיבל בחזרה ונגח מעשרה מטרים חזק ולפינה, 0:1 לליברפול. עבור מנצ'סטר יונייטד היה זה השער הראשון שהיא סופגת באולד טראפורד מאז השער של גבריאל אגבונלהור בהפסד 1:0 לאסטון וילה ב-12 בדצמבר.

שבע דקות בלבד החזיק היתרון עד שולנסיה פרץ לעבר הרחבה ונעצר בעבירה מאחור של מסצ'ראנו. השדים האדומים זכו בפנדל מפוקפק, מאחר שספק אם העבירה נעשתה בתוך הרחבה. ווין רוני בעט חזק, ריינה הציל, אבל החלוץ האנגלי השתלט על הריבאונד ואיזן ל-1:1. לרוני זו החמצת פנדל ראשונה העונה אחרי ארבע בעיטות מוצלחות העונה.

המשך המחצית התנהלה בשליטה של מנצ'סטר יונייטד, אבל ללא הרבה הזדמנויות. המחצית השנייה נפתחה במגמה זהה, עד שבדקה ה-60 נשבר הקרח. הגבהה של דארן פלטשר למרכז הרחבה מצאה את ג'י סונג פארק, שזינק קדימה באומץ ובנחישות ונגח את הכדור פנימה, 1:2 למנצ'סטר יונייטד. הזווית הישראלית לא סיפקה יותר מדי נחמה, כשיוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-83 והגיע להזדמנות ענקית בדקה ה-90, אך נגח חלש לידיו של ואן דר סאר.

בלקבורן - צ'לסי 1:1

חמישה ימים אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות, המשיכו הכחולים לגמגם כשסיימו ב-1:1 בחוץ מול בלקבורן. לצ'לסי זה קטע רצף של שני ניצחונות ליגה וכרגע היא נשארה תקועה במקום השלישי, מרחק שתי נקודות מארסנל השנייה וארבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד הראשונה. הנקודה היחידה שיכולה לנחם את שחקניו של קרלו אנצ'לוטי היא המשחק החסר שלה, בו תוכל לצמצם את הפער מהפסגה.

דידייה דרוגבה, שהורחק בהפסד לאינטר, כבש כבר אחרי שש דקות. החלוץ מחוף השנהב נהנה מבישול של ניקולאס אנלקה. בדקה ה-70 השוותה בלקבורן משער של אל חאג'י דיוף, שנהנה מבישול של מיצ'ל סלגאדו.

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 2:1

לאחר הניצחון הגדול על יובנטוס והעלייה לרבע גמר הליגה האירופית, שחקני פולהאם זכו לתשואות מהקהל בקרייבן קוטג', אך העייפות וחוסר העניין היחסי בליגה העניקו את הניצחון למנצ'סטר סיטי, שהתקדמה למקום החמישי ועדיין מאיימת על המקום המוליך לליגת האלופות. שבע דקות בלבד הספיקו לרוקה סנטה קרוז לעקוץ במתפרצת ולכבוש את שערו השלישי בליגה. בדקה ה-36 קבע קרלוס טבז 0:2 לסיטי, כשדני מרפי הוותיק צימק מהנקודה הלבנה עבור פולהאם רבע שעה לסיום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully