וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל עליון ניצחה את בני השרון 71:87

רבע שלישי מצוין העניק לקטש ניצחון שני רצוף. מכבי ראשל"צ גברה 74:92 על נתניה, אשקלון ניצחה את עפולה 81:87

שלבי ההכרעה של עונת 2009/10 נמשכו הערב (ראשון) עם עוד שלושה משחקים מהמחזור ה-18 בליגת העל. במשחק המרכזי אירחה הפועל גלבוע/גליל עליון, עם הרכש החדש אריק דניאלס, את בני השרון, שהצליחה בשבוע שעבר ליצור לעצמה מרחק נשימה מהפלייאוף התחתון. שני הרבעים הראשונים היו צמודים ומותחים, אבל אז הגיע רבע שלישי ענק של גלבוע/גליל, שהשאירה את שחקניו של דן שמיר על 5 נקודות בלבד בעשר דקות. מכאן, זה הפך לטיול קליל, והקטשים ניצחו 71:87.

מכבי ראשון לציון, שעוד רואה את התחתית מקרוב, אירחה את ברק נתניה בעלת החלומות על ביתיות בפלייאוף העליון. המארחים שלטו בקצב, הוליכו לאורך כל המשחק, וסיימו את המפגש עם ניצחון 74:92 על שחקניו של אריק אלפסי. עירוני אשקלון הלא יציבה, שעדיין לא החליטה האם היא קבוצת צמרת או תחתית העונה, אירחה את הפועל עפולה, שכמעט והדהימה בשבוע שעבר את מכבי תל אביב. המפגש היה צמוד לכל אורכו, כשברבע הרביעי היתרון עבר מצד לצד. בסופו של דבר האשקלונים שמרו על קור רוח מקו העונשין בדקות הסיום, והצליחו לנצח את החבורה מעמק יזרעאל בתוצאה 81:87.

הפועל גלבוע/גליל עליון – בני השרון 71:87

הקבוצה של עודד קטש הנחיתה בגלבוע/גליל את הפורוורד המצוין אריק דניאלס, שהגיע בכושר משחק לאחר ששוחרר ממאריופול האוקראינית רק במהלך השבוע. זה ניכר לאורך כל המחצית הראשונה בה דניאלס קלע 16 נקודות והיה המצטיין על המגרש וגורם מכריע בניצחון של הקטשים.

לאחר הניצחון בשבוע שעבר על מכבי ראשון לציון, בני השרון שבה למסלול ההפסדים, אבל בקבוצה יודעים שבמידה שלא יפלו במשחקי הבית החשובים מול הפועל חולון ועירוני נהריה, הם ישכילו לסיים במקום שימנע ממנה ממפגש עם האלופה מכבי תל אביב ברבע הגמר.

שתי הקבוצות הלכו חזק פנימה בדקות הראשונות וייצרו נקודות בצבע. פי.ג'יי טאקר החטיא את שלוש זריקותיו הראשונות, אבל ארז כץ ושאר החברים העלו את בני השרון ליתרון 2:7. המארחים לא מצאו את הטבעת, מקל נקלע לבעיית עבירות ומנגד טאקר וקלנסי הובילו את בני השרון ליתרון 14:23. בתחילת הרבע השני המארחים נראו נחושים ולוחמניים, וניצלו יכולת אדירה של הזר החדש אריק דניאלס כדי לעלות ליתרון נקודה. שלשה של פארגו ביססה את יתרון המארחים, ובני השרון לא הצליחה לעצור את יריבתה. סם קלנסי החזיר את האורחים לעניינים, והתפתח משחק נדנדה איכותי, רווי שלשות והטבעות מרהיבות. הקבוצות ירדו למחצית בשוויון 42:42, כשדניאלס קולע 16 נקודות לזכות גלבוע/גליל ב-7 מ-8 מהשדה.

גלבוע/גליל פתחה מצוין ברבע השלישי ויצרה לעצמה יתרון בזכות ריצת 2:10. אבישי גורדון המשיך להניע היטב את התקפת גלבוע/גליל, יצחקי ספג עבירה שלישית בבני השרון, והאורחים נראו לחוצים. דקות מצוינות של פארגו העלו את המארחים ל-47:65, ודן שמיר הזעיק פסק זמן. בני השרון לא הצליחה לעצור את הקריסה, וריצת 0:13 של המארחים פתחה פער של 22 נקודות. הרבע הסתיים ביתרון 47:72 לגלבוע/גליל, כשבני השרון קולעת רק 5 נקודות בעשר דקות. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, והמשחק הסתיים ב-71:87 קליל לזכות המארחים.

"אני חושב שאני יכול לעזור לקבוצה כי אני יכול לשחק גם בפנים וגם בחוץ", אמר אריק דניאלס בסיום, "נהניתי לשחק עם כל השחקנים, הם משחקים כמו קבוצה. אני לחלוטין אנסה לזכות באליפות".

קלעו לגלבוע/גליל: אריק דניאלס 20 נקודות (7 מ-11 מהשדה), ג'רמי פארגו 13 (10 אסיסטים), אלישי כדיר 11 (8 ריבאונדים), אבישי גורדון 10 04 מ-4 מהשדה), אייזיה סוואן ודגן יבזורי 9 כל אחד, בריאן רנדל 6, דיון דוואל 5, גוני יזרעאלי ומרכוס קאזין 2 כל אחד.

קלעו לבני השרון: פי.ג'יי טאקר 19 נקודות (9 ריבאונדים), סם קלנסי 17 (11 ריבאונדים), קוקי בלצ'ר ובן רייס 7 כל אחד, אורי יצחקי 6, ארז כץ ורון סטיל 5 כל אחד, שון ג'יימס 3.

מכבי ראשון לציון – ברק נתניה 74:92

מי שחזה השבוע באימוני מכבי ראשון לציון היה יכול לראות קבוצה שנמצאת במצב לא סימפטי במיוחד. הרבה מאוד לחץ היה קיים בקבוצה של אפי בירנבוים אחרי התבוסה בשבוע שעבר בהרצליה, כאשר למרות ההפסד הקבוצה עדיין תלויה בעצמה וארבעה ניצחונות מתוך חמשת המחזורים האחרונים ישלחו את הכתומים אל המקום השביעי ככל הנראה. את הצעד הראשון הם עשו הערב נגד נתניה השאפתנית, בניצחון ששחרר הרבה אוויר בעיר היין. נתניה, ששחררה את קווין בראסוול, החליטה שלא להחתים גארד נוסף, כשאת מרבית המעמסה בקו האחורי סופג שמוליק ברנר. זה ניכר מול שחקניו של אפי בירנבוים, ובדקות הסיום לברנר, טוני וושהאם, מרקו קילינגסוורת' וטוני יאנגר, שסבלו במהלך השבוע מפציעות, נגמר הכוח.

פתיחה טובה של לארי אובנון העלו את המארחים ליתרון קטן, אבל טוני ווישהם ודנילו פינוק הפכו את התוצאה והעלו את נתניה ל-16:19. שלשה של אובאנון השוותה את התוצאה, ושתי הקבוצות לא הצליחו לברוח אחת לשנייה. הרבע הראשון הסתיים בשוויון 24:24. טפירו התעורר ברבע השני ויצר, יחד עם אבי בן שימול, יתרון 7 לזכות הכתומים באמצע הרבע השני. השמירה האישית ההדוקה של שחקני ראשון לציון גרמה לנתניה לזריקות רעות, וטפירו המשיך להכתיב את הקצב בהתקפה. במחצית הוליכה ראשון לציון 37:44.

ברבע השלישי ניצלה ראשון לציון את נוכחותו הדומיננטית של ארון מגי בצבע, ושמרה על יתרון חד ספרתי. לאחר 30 דקות משחק הוליכו שחקניו של אפי בירנבוים 54:62. ברבע הרביעי נתניה לא הצליחה לצמק הפער, שתפח והפך לדו ספרתי. שלשה של דנילו פינוק ונקודות של מרקו קילינגסוורת' מהעונשין החזירו את נתניה לתמונה והפער צומק למינוס 5, ארבע דקות לסיום. כאן נגמר לנתניה הכוח, טפירו ואובנון המצוינים הגביארו קצב, וההפרש לתפח ל-17. הדקותיים המסיימות של המפגש היו לפרוטוקול וראשון לציון ניצחה 74:92.

קלעו למכבי ראשון לציון: אוגונה אוניקווה 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, לארי אובאנון 20, ארון מגי 18 ו-7 ריבאונדים, מאיר טפירו 12, אבי בן שימול 10 ו-9 אסיסטים, רוד גריזארד 5, יהוא אורלנד וחן גונשר 2 כל אחד, דרל טאקר 1.

קלעו לברק נתניה: דנילו פינוק 21, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מרקו קילינגסוורת' 18, טוני וושהאם 17, ליאור חכמון 7, טוני יאנגר 4, אוריה גור 3, אלירן גואטה ושמוליר ברנר (8 אסיסטים) 2 כל אחד.

עירוני אשקלון – הפועל עפולה 81:87

ראשי הקבוצה הדרומית הבינו מיד אחרי ההפסד מול רמת גן ביום ראשון האחרון, שהפסד מול עפולה לא רק שיקטין משמעותית את הסיכויים של הקבוצה לסיים במקום הנוכחי, אלא גם בסיטואציה מסוימת יכול לדרדר את אשקלון לפלייאוף התחתון בסוף העונה הסדירה. זה היה משחק שלמארחים אסור היה להפסיד, והם עמדו בלחץ ובמשימה.

עפולה פתחה את המשחק רע מאוד, איבדה שבעה כדורים ברבע הראשון וראתה את אשקלון מבצעת ריצת 6:23 בדרך ליתרון 16:25 לאחר עשר דקות משחק. אשקלון המשיכה במומנטום החיובי בתחילת הרבע השני וסל וירטואוזי של בריאן טולברט העלה אותה ליתרון 6. האשקלונים ניצלו דקות טובות של ג'ימי בקסטר וברוקס סיילס כדי לשמור על היתרון ולהוליך 45:49 במחצית.

ברבע השלישי נפצע סיילס לאחר נחיתה לא טובה, וירד להתאוששות על הספסל האשקלוני, אך חבריו שמרו על היתרון מול עפולה, שלא מצאה דרך לחולל מהפך. אבל אז שחקניו של אלי רבי הידקו את ההגנה, ביצעו ריצת 0:6 ושלשה גדולה של דיונטה כריסמס העלתה את החבורה מעמק יזרעאל ליתרון 2. אשקלון פתחה בלחץ את הרבע הרביעי ושלשה של מורן רוט הדליקה את הקהל. המשחק נשאר צמוד לאורך כל הרבע, והספסל האשקלוני לא היסס לבוא לטענות כלפי השופטים. מורן רוט המשיך ביכולת הטובה והעלה את אשקלון ליתרון 4. עפולה שלחה את שחקני אשקלון לקו העונשין בדקת הסיום וספגה נקודות מבריאן טולברט, שהגדיל את הפער ל-6. אשקלון לא מעדה ברגעי הסיום וניצחה לבסוף 81:87.

קלעו לאשקלון: עומר סניד 20 נקודות (8 ריבאונדים), מורן רוט 15 (9 אסיסטים), ג'ימי בקסטר 13, ברוק סיילס 12, קורי קאר 7, בריאן טולברט 6, אבי סוכר ואלעד הופמן 5, אוויס ווייאט 4, כן שותף דרור דוידי.

קלעו לעפולה: ג'סטין דנטמון 22 נקודות, סטפון ברדפורד 18, דיונטה כריסמס 15, ג'ייקוב ג'אקס 9 (7 ריבאונדים), גור פורת 6, ניר כהן 5, ניצן חנוכי 4, ג'רמיין הול 2, כן שותף עודד ברנדווין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully