וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "עשינו טעויות חסרות אחריות בחלק האחורי"

מנג'ר מכבי ת"א האשים את ההגנה ב-2:2 נגד נתניה: "נצטרך להשתפר בטדי". אוהדים מאשימים את "עובדה" באלימות יס"מ

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

כמעט בכל השבוע שחלף התעסקו במכבי תל אביב בעניינים שמחוץ למגרש, כלומר בתוכנית "עובדה" של אילנה דיין והתחקיר שלה על אבי נמני. היום (שבת) הייתה לצהובים הזדמנות להוכיח שהדברים המרתקים קורים על כר הדשא, אבל איך שהקבוצה של נמני נראית אין למה לצפות ממנה על המגרש, וכנראה שאכן יותר מעניין שם בחוץ.

מכבי אירחה את מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-27 וסיימה עימה בתיקו 2:2 דרמטי, עם שני שערים שהובקעו (אחד לכל קבוצה) בדקות הסיום. מכבי עם חמישה משחקים ללא ניצחון ולנמני אין שום בשורה להביא. ביום רביעי הצהובים ישחקו נגד בית"ר ירושלים בשמינית גמר גביע המדינה, וכפי שהם נראים הסיכויים שלהם לעשות דברים חיוביים בטדי קלושים.

ביציעים, בינתיים, נמשכה התמיכה העיוורת של האוהדים במנג'ר שלהם, על אף שקבוצתו לא הצליחה לרשום ניצחון זה המשחק החמישי ברציפות. האוהדים הניפו שלטים עם הכיתוב "צבא נמני" ו"אנחנו חיילים".

בוזגלו: "אנחנו כבר מסתכלים אל עבר משחק הגביע"

"הבקענו שער מוקדם אבל זה לא שיבש לנו את מהלך המשחק", אמר בסיום נמני. "השגנו את מה שרצינו, אבל לאחר מכן התנהל משחק אפאטי של שתי הקבוצות. במחצית השנייה עשינו טעויות חסרות אחריות בחלק האחורי שלא מתאימות וספגנו שער באמת טיפשי מכדור קרן - דבר שלא קרה לנו הרבה זמן. יצאנו עם הרבה שחקנים קדימה לנסות ולנצח אבל קיבלנו שער נוסף, אבל השחקנים הוכיחו אופי כשהצליחו לחזור למשחק".

נמני אף התייחס לגבי המשחק הקרוב ביום רביעי של הקבוצה באצטדיון טדי נגד בית"ר: "הסברנו כבר לשחקנים שכל המשחקים עד סוף העונה יהיו קשים. המשחק ביום רביעי זו הגרלה קשה, אנחנו נצטרך להיות במיטבנו כדי לעבור לשלב הבא".

הקשר מאור בוזגלו ממשיך לחזור באיטיות לכושר. בוזגלו פתח במשחק, ובעט את הכדור שפגע בקלמי סבן וחדר פנימה שקבע 0:1. בסיום הוא אמר: "לא ניצחנו ואני מאוכזב. היה משחק לא מאוזן, במיוחד במחצית השנייה, אבל אנחנו כבר מסתכלים למשחק הגביע.

"ההצלחה שלי היא לבוא ולהתנתק ממה שקורה מסביב", הוסיף בוזגלו על הרעש התקשורתי סביבו וסביב אביו, יעקב, לאחרונה. "לא קשה לי להתנתק. אני מקווה מאוד להשתפר ולהראות יכולת טובה. עבדתי קשה במשך תשעה חודשים ועכשיו זה הזמן לעבוד".

"הכל תוצאה של ההשמצה של אילנה דיין בתוכנית 'עובדה'"

אוהד הקבוצה בשם אלמוג אבשלומוב טוען כי הוכה היום בברוטליות על ידי מספר שוטרי יס"מ לפני המשחק בבלומפילד. אבשלומוב אף פונה לטיפול בבית החולים, שם אובחן אצלו שבר בארובת עין, לדבריו, מהמכות שספג. הכל החל כאשר המשטרה והיס"מ מנעו בתחילת המשחק מאוהדי הקבוצה להכניס ליציעים שלטים בגנותה של אילנה דיין והתוכנית "עובדה". לאחר דין ודברים בין הצדדים, נלקח אבשלומוב לתיחקור בחדר החקירות בתחומי האיצטדיון, כאשר שם הורו לו אנשי היס'מ לכאורה להתפשט והפליאו בו את מכותיהם. אבשלומוב מתכנן להגיש מחר תלונה במח"ש.

מארגון האולטראס נמסר הערב: "ארגון האולטראס מזועזע מהמקרה, אנחנו מרגישים שהכל תוצאה של ההשמצה וההסתה של אילנה דיין בתוכנית 'עובדה'. אנחנו תוהים כיצד והאם הגברת דיין תוכל להסתכל בעינייהם של הוריו של אלמוג". תגובת המשטרה תובא לכשתתקבל.

עטר: "קודם כל צריך להישמר מהפלייאוף התחתון"

מכבי נתניה כנראה אוהבת דרמות, בעיקר בבלומפילד. כזכור, הקבוצה של ראובן עטר הובילה 0:3 על הפועל וסיימה ב-3:3, הפעם היא עלתה ליתרון בדקה ה-90, אך ספגה בדרך לעוד תיקו.

"זה קרה לנו כבר בעבר, אבל זה הכדורגל, חבל", אמר עטר בסיום. "נראינו טוב, במיוחד במחצית השנייה. הקבוצה שיחקה מאוד מאורגן, הייתי מאוד מרוצה מהשחקנים. המחצית הראשונה לא הייתה טובה בגלל השער שספגנו בדקה השנייה ולקח לנו זמן להיכנס למשחק ולהסתגל לפיגור. לא נראינו טוב, אבל במחצית השנייה היינו טובים, הגענו למצבים והייתה דרמה בסוף. מי לא קונה משחקים של ארבעה שערים, אני מקווה שננצח בהמשך".

עטר נשאל לגבי המטרות של הקבוצה, ואמר: "בהתחלה אני מסתכל מה קורה מתחתיי ואז אני מסתכל למעלה. אנחנו קודם כל צריכים להישמר מהפלייאוף התחתון ואז, אם נגיע לפלייאוף העליון אז אדרבא, זה יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully