וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לחיימוביץ', תיקו לגרוזני

הבלם הישראלי וקבוצתו סיימו ב-1:1 עם רוסטוב ועלו זמנית לפסגת הליגה הרוסית. בלילי לא שיחק בהפסד אנטליהספור

טרק גרוזני סיימה היום (שבת) ב-1:1 ביתי עם רוסטוב במחזור השני של הליגה הרוסית. שער דרמטי בדקה ה-80, שהיה שער החובה הראשון שטרק סופגת העונה, מנע ממנה ניצחון שני ברציפות. למרות הנקודה, טרק עלתה זמנית לראש הטבלה. מנגד, עבור רוסטוב של המאמן אולג פרוטסוב השיגה נקודה ראשונה העונה וגם כבשה שער זכות ראשון.

זאב חיימוביץ' שוב שיחק 90 דקות מלאות וראה את חברו שמיל אסילדרוב כובש את שערו השני העונה כבר לאחר חמש דקות של משחק. טעות של הבלם הישראלי כמעט הובילה לשער שוויון לפני הירידה להפסקה, אבל אלכסנדר פרבלנקו החמיץ מתוך הרחבה. השוויון הגיע לבסוף בדקה ה-81. איגור לבדנקו פרץ באגף השמאלי, חיימוביץ' לא הצליח להרחיק בראש והמחליף הבוסני מרסודין אחמטוביץ' קבע 1:1 דרמטי.

*** טורקיה: אנטליהספור, קבוצתו של פיני בלילי, הפסידה 1:0 במשחק החוץ מול דיארבקירספור. החלוץ הישראלי ישב 90 דקות על הספסל, ובדקה ה-69 ראה את ארחאן שנטורק מכריע את המשחק בפנדל עבור המדורגת 15 בטבלה. אנטליהספור נותרה במקום התשיעי.

*** קפריסין: סלאמינה, אותה מאמן ניר קלינגר, הפסידה 1:0 לדוקסה במחזור העונה של העונה בליגה. ברוך דגו רשם 90 דקות בהרכב סלאמינה, שסיימה עם 14 נקודות במקום ה-13 והלפני אחרון. הנריקה כבש את שער הניצחון בדקה ה-80 מהנקודה הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully