וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

גיא לוזון והכתומים חזרו לנצח מול קבוצת נעוריו של המאמן, ביטון (49) וצעירי (72) כבשו. לוזון: "היה כיף לראות את הקבוצה"

ברני ארדוב

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: עידן גוראל

בני יהודה חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות עם 0:2 חלק על מכבי פתח תקוה בבלומפילד. אחרי שני הפסדים רצופים ובסיטואציה בה המקום הרביעי שלה בסכנה, נראתה קבוצתו של גיא לוזון טוב בהרבה במפגש הפיקנטי מול הקבוצה המנוהלת על ידי בני משפחתו, אך הדרך להשגת שלוש הנקודות לא הייתה קלה עבורה.

בניסיון לזעזע את קבוצתו ערך לוזון כמה שינויים בהרכב, כשאחד מהם כלל את החזרתו של משה ביטון לחוד, והחלוץ הוותיק ענה לו בשער יקר בדקה ה-49, אחרי שבמחצית הראשונה לא הניב הלחץ הרצוף של המקומיים כל תוצאה. בדקה ה-72 הבטיח המחליף לירוי צעירי, שעלה למגרש רק חמש דקות קודם לכן, את הניצחון כשסיים מתפרצת נהדרת בבעיטה חזקה פנימה. המלאבסים, שעדיין מפנטזים על הפלייאוף העליון, עלו בהרכב הגנתי וכמעט שלא ייצרו מצבי הבקעה לעבר שערו של דלה איינוגבה, וגם את ההזדמנות הגדולה ביותר שלהם במשחק, פנדל שנשרק לזכותם בדקה ה-62, הם לא הצליחו לנצל כהשוער הניגרי הדף את בעיטתו של טל בן חיים.

גיא לוזון המאושר אמר בסיום: "היה כיף לראות את בני יהודה. הנענו מצויין את הכדור והגענו להרבה מצבים". לגבי העובדה שהתמודד הערב מול חלק ממשפחתו, אמר לוזון: "אנחנו מתעסקים פה בספורט וכל אחד רוצה לנצח, אפילו שמדובר באנשים קרובים". לקראת שמינית גמר הגביע, בו יפגשו את בני לוד, אמר מאמן בני יהודה: "ראיתי אותם כבר כמה פעמים. הם משחקים טוב מאוד ומאוד מאורגנים על המגרש. אם ניתן את הכל אני מאמין שננצח".

מהעבר השני, פרדי דוד היה מאוכזב כצפוי מתצוגה רעה של קבוצתו: "אף פעם זה לא נעים להפסיד", אמר המאמן. "יש ימים שכלום לא הולך והיום זה אחד מהם. החל מעכשיו אנחנו מתחילים בהכנות לגביע. בני לוד קבוצה טובה מאוד שהשיגה תוצאות טובות בלאומית, יהיה משחק צמוד".

מהלך המשחק

דקה 6 - אורי אוזן בחן את איינוגבה בבעיטה חופשית ישירה מ-20 מטר, השוער הניגרי היה במקום.

דקה 10 - משה ביטון השתלט על כדור אבוד בקצה הרחבה ובעט חזק, אך הכדור נהדף על ידי הגנת האורחים.

דקה 25 - אלירן עטר ניסה בעיטה מחוץ לרחבה, יבריץ' לא התקשה לקלוט.

דקה 49 - גול! הלחץ של הכתומים השתלם אחרי שמשה ביטון השתלט על כדור שנהדף מהגנת האורחים והפציץ פנימה - 0:1 לבני יהודה.

דקה 62 - מכבי פתח תקוה קיבלה הזדמנות פז להשוות כשעומר דמארי נפל ברחבה והשופט אסף קינן שרק לפנדל, אבל טל בן חיים בעט לא טוב ואיינוגבה עצר.

דקה 72 - גול! המחליף לירוי צעירי סיים מתפרצת מהירה של הכתומים בבעיטה מדויקת לרשת של יבריץ' - 0:2 לבני יהודה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דין מורי, איבן גארידו, כפיר אדרי, חסן אבו זייד (סיניסה ליניץ' 73), מהראן ראדי אסי בלדוט, משה ביטון, פדרו גלבאן (לירוי צעירי 66), אלירן עטר.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, אבי יחיאל, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, חיים מגרלשווילי (נבוישה מרינוקוביץ' 64)י, קובי גנון, דן רומן, דני פרדה, טל בן חיים (דובב גבאי 66), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully