וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

שער של דניאל אדו (82) העניק לפתח תקוה ניצחון 0:1 והנחיל הפסד ראשון לויקו חדד. משחק עשירי ללא הפסד למלאבסים

ויקו חדד רצה מאוד לשמור על מאזן נקי מהפסדים לאחר הביקור באורווה. במשך 82 דקות זה הצליח לו, עד ששער של דניאל אדו ממרכז הרחבה העניק ניצחון 0:1 להפועל פתח תקוה והנחיל לחדד הפסד ראשון כמאמן הפועל באר שבע. אסונו של אחד הוא ששונו של אחר, ואלי מחפוד, מאמן המלאבסים, יכול לסמן "וי" על עוד שבת מוצלחת מבחינתו. הפועל פתח תקוה ממשיכה במגמת ההתאוששות שלה לאחר פתיחת עונה עגומה וחילופי מאמנים, והיא רשמה הערב משחק עשירי ללא הפסד.

המלאבסים השיגו שלוש נקודות יקרות שמרחיקות אותם מעט מהתחתית, ועשו זאת בעזרת כדורגל נחוש, זהיר וחסר ברק, אבל כזה שמביא תוצאות. שתי הקבוצות הציגו רמת כדורגל שאיש לא יתגאה בה, כדורגל שמחפש נקודות ולא הרפתקאות. בקרב החפירות הזה יצאו המארחים כשידם על העליונה, ורשמו ניצחון שני בעשרה משחקים. גם העובדה שבמהלך המשחק היה עימות קטן בין ראובן עובד לדניאל אדו לא העיבה על שמחת הניצחון.

הפועל באר שבע, ללא מאור מליקסון, הציגה כדורגל אנמי במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה השתפרה ונטלה את רסן המשחק. זה לא עזר לה לצאת עם נקודות מהאורווה. דוד רביבו, שסיים את השעייתו וחזר להרכב של ויקו חדד, לא הצליח לספק את היצירתיות שכל כך חסרה לאדומים ובאר שבע רשמה הפסד ראשון מאז התבוסה 5:2 לאשדוד ב-20 בפברואר.

המארחת פתחה בלחץ כבד על שערה של הפועל באר שבע, אך לא מצאה את הרשת. המלאבסים שלטו במרכז המגרש והפעילו את שחקני האגף, במיוחד את אלי ביטון הפעלתן. ככל שנקפו הדקות באר שבע נכנסה למשחק, קצב המשחק ירד והמשחק שוחק בעיקר במרכז המגרש. איכות המשחק הפכה ירודה מרגע לרגע, השחקנים שיחקו באגרסיביות והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

שני המאמנים ערכו חילופים התקפיים בפתיחת המחצית השנייה כשאלנתן סלמי החליף את ביטון בשורות המארחים, ואוהד קדוסי נכנס במקומו של אילוז בשורות הבאר שבעים. האורחים מבירת הנגב השתלטו על מרכז השדה וגרמו לכחולים לסגת לעבר שערם. באר שבע לא ניצלה את הדקות הטובות ונענשה בדקה ה-82 כשכדור קרן שהגביה גיא צרפתי הגיע אל דניאל אדו, שכבש והעלה את הפתח תקוואים ל-0:1.

מהלך המשחק

דקה 3 - אביתר אילוז חילץ כדור מקו שערה של הפועל באר שבע, לאחר כדור קרן של הפועל פתח תקוה.

דקה 43 - כדור חופשי של דוד רביבו חלף בסמוך לקורת שערה של הפועל פתח תקוה.

דקה 52 - דוידזאדה הרים כדור מאגף שמאל לעבר אוהד קדוסי שבעט ממרכז הרחבה, אך יוסי שקל מנע שער מהאורחים.

דקה 72 - כדור חופשי של גיא צרפתי נהדף היטב על ידי שוער באר שבע טברטקו קאלה.

דקה 82 - גול! כדור קרן של גיא צרפתי הגיע לדניאל אדו, שכבש מקרוב והעלה את הפועל פתח תקוה ליתרון 0:1.

הרכב הפועל פתח תקוה: יוסי שקל, עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, סאלם אבו סיאם, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ראובן עובד, אלי ביטון, ארמות בן נעים, עוסמן בשירו.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, נדב קידר, דנילו מוריירה, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אייל שן, מוחמד אדמו, אביתר אילוז, דוד רביבו, חנן פדידה, ברק בדש.

עובד ירק על אדו והוחלף

במהלך המשחק התרחשה תקרית חמורה כשראובן עובד ירק על כובש שער הניצחון דניאל אדו וקילל אותו. אלי מחפוד, שראה את המתרחש, החליף את הקשר שצפוי לעמוד לועדת משמעת בימים הקרובים ולהיקנס. בפתח תקוה מספרים כי אין זו התקרית הראשונה בה מעורב עובד וכי לפני כמה ימים חבט בכפיר דר במהלך אימון, אך הוחלט לסלוח לו על כך לאחר שהשניים סגרו את העניין ביניהם.

"היה מאוד חשוב מבחינתנו לנצח את המשחק", אמר מחפוד בסיום. "והיה לי מאוד חשוב להגיד את זה לשחקנים. אמרתי להם שצריך לנצח גם אם זה בכוח, זה משחק על החיים שלנו, והיה חשוב לנצח בייחוד לאור זה שיתר קבוצות התחתית לקחו נקודות וגם שיטת הקיזוז, אבל ניקח את הדבר החיובי שקבוצות האמצע הפסידו וכרגע אנחנו נקודה אחת ממקום עשירי".

בצד המפסיד היה יוסי אופיר שאמר: "אנחנו מסתכלים על עצמנו, באנו למשחק חוץ קשה על כר דשא קטסטרופלי שלא ניתן לשחק עליו כדורגל, אבל זה לא תירוץ מבחינתי. ויקו הכין אותנו למשחק הזה בצורה הטובה ביותר, ידענו שיהיה משחק אגרסיבי. היינו טובים יותר בכל פרמטר והגענו לשלושה מצבים בטוחים ולא הבקענו ואיך שאומרת הקלישאה אם לא כובשים סופגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully