וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל חיפה 1:2

הפועל תל אביב עלתה ל-0:2 קליל במחצית הראשונה נגד הפועל חיפה, אבל ב-45 הדקות הבאות הציגה כדורגל רע. למזלה היא ספגה רק פעם אחת וניצחה 1:2

תנו להפועל תל אביב לשחק בכל שבוע נגד הפועל חיפה ואולי היא באמת תאיים על מכבי חיפה במה שנהוג להיות קרוי "מאבק האליפות". הערב (שבת) פגשה הקבוצה ממתחם חודורוב את האדומים-שחורים מהכרמל בפעם השלישית העונה ושמרו על 100 אחוזי הצלחה נגדם, הפעם עם ניצחון 1:2. המשמעות, לפחות עד מחר, היא שהפער בין המקום הראשון לשני צומצם לשמונה נקודות. אלישע לוי, שלומי ארבייטמן, יניב קטן ושאר הירוקים, יוכלו להחזיר אותו ל-11 נקודות אם ינצחו את בני סכנין מחר.

ערן לוי שחקן הפועל חיפה מול זוראב מנטאשווילי שחקן הפועל תל אביב. הראל אלימלך
מחצית ראשונה במעמד צד אחד. לוי מול מנטשאשווילי/הראל אלימלך

הפועל תל אביב ניצחה לא מעט משחקים העונה, אבל נדמה שנגד הקבוצה של שלומי דורה זה הולך לה ביתר קלות העונה, כשליריבה חלק גדול בכך. במחצית הראשונה הפועל חיפה נראתה מפוחדת והתרכזה בחצי המגרש שלה, אבל מנגד גם לא הצליחה למנוע מהאורחת את הנעת הכדור המפורסמת שלה וערן זהבי וגילי ורמוט הצליחו לנוע בחופשיות וליצור מצבים לעצמם ולחבריהם. סגנית האלופה אמרה תודה ורבה ויצאה לעבודה.

ההזדמנויות לזכותה של הקבוצה של אלי גוטמן החלו להגיע כבר בדקה החמישית ואחרי מספר כדורים מסוכנים דווקא של דה סילבה ובונדר, ורמוט כבש את הראשון בדקה ה-26, עם עזרה מאיתי שכטר וגם מהרגל של סביטי ליפנייה.

הפועל חיפה נקלעה לפיגור, אבל בדקות הבאות נראה היה שבתכנית המשחק שלה לא קיימת האופציה לנסות לכבוש. התוצאה הייתה המשך ישיר לדקות שקדמו לשער הראשון. הפועל תל אביב המשיכה לשלוט ולנסות לכבוש שוב, המארחת המשיכה להתרכז במגננה, ובמקום לנסות להשוות - ספגה את השני אחרי בעיטה חופשית נהדרת של ערן זהבי בדקה ה-35.

למחצית השנייה עלו הפועל חיפה והפועל תל אביב שונות. האורחת נראתה נחושה ובטוחה הרבה יותר, שלטה במשחק וגם החמיצה, הפועל תל אביב לעומת זאת נראתה רע בכל חולייה מלבד וינסנט אניימה הגדול, שמנע מהמארחת לחזור למשחק עם כמה הצלות נפלאות, עד שספג מעדן בן בסט בתוספת הזמן. לשמחתם, האורחים עשו את העבודה במחצית הראשונה וזה הספיק להם בשביל שלוש הנקודות.

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה מול דגלאס דה סילבה שחקן הפועל תל אביב. הראל אלימלך
החמיץ כמה פעמים עד תוספת הזמן. בן בסט/הראל אלימלך

מהלך המשחק

דקה 6: זהבי הכניס כדור עומק יפה לדה סילבה שנכנס מאחור, אבל הבלם נבלם ברגע האחרון.

דקה 15: גילי ורמוט קיבל כדור על סף הרחבה, התקדם מטר והפציץ כדור אלכסוני מעל המשקוף.

דקה 18: התקפה ארוכה של הפועל תל אביב הגיעה לדני בונדר שבעט חזק מהאוויר מהשפיץ של הרחבה, אלון התעוף והדף לקרן.

דקה 26: גול! שכטר קיבל כדור ארוך ודהר באגף שמאל, התגבר על סביטי ליפנייה והוציא כדור לגילי ורמוט, האחרון בעט, הכדור פגע בליפנייה שהספיק להגיע למרכז הרחבה, וחדר פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 31: טעות של באדיר אפשרה לערן לוי להכניס כדור עומק לבן בסט, אבל זה בעט החוצה ממצב נוח בתוך הרחבה.

דקה 35: גול! טרטצקי מנע חדירה של שחקן אורח לתוך הרחבה עם נגיעת יד 19 מטר מהשער וראה צהוב. זהבי העניש עם בעיטה חופשית אדירה למשקוף של אלון ופנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 57: אבו ניל היטל בשני שחקני הפועל תל אביב בתוך הרחבה והכניס כדור קטן ויפה לכיוון בן בסט, אבל אניימה שמר על עירנות והרחיק עם הרגל.

דקה 59: ערן לוי הכניס כדור גובה מצוין משמאל, בין דה סילבה לאניימה, אבל בן בסט נגח לקרקע והחוצה. החמצה גדולה של החלוץ החיפאי.

דקה 77: ערן לוי שלח כדור עומק פנטסטי לאבו ניל, שנכנס לרחבה לבדו מול אניימה, אבל ניסה למסור והשוער הניגרי קלט והציל שער.

דקה 82: בן דיין קפץ לכדור גובה עם רגל גבוהה ופגע בשחקן יריב, ראה צהוב שני והורחק.

דקה 85: ממן הגיע ראשון לכדור חוזר מההגנה הלבנה ובעט מהאוויר, מ-16 מטרים, סמוך לקורה.

דקה 90+1: גול! ערן לוי שוב יצר מצב מצוין לאחד מחבריו, הפעם עדן בן בסט שמול אניימה סוף סוף כבש. 1:2 להפועל תל אביב.

הפועל חיפה: עומרי אלון, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, עודד אלקיים, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ' (רן אבוקרט, 86), גל אראל (חנן ממן, 76), רוי לימה (הישאם כיוואן, 59), ערן לוי, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין (הורחק, 82), אביחי ידין, זוראב מנטשאשוילי, גילי ורמוט, ערן זהבי (בויאן ורוצ'ינה, 73), איתי שכטר (שי אבוטבול, 81), מהראן לאלה (ויקטור מרעי, 63).

אוהדי הפועל תל אביב. הראל אלימלך
עכשיו הם מקווים להפתעה בסכנין. אוהדי הפועל תל אביב/הראל אלימלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully