וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומכבי נתניה נפרדו ב-2:2 דרמטי

מכבי תל אביב חיפשה ניצחון מול מכבי נתניה, ספגה בדקה ה-90 וניצלה בזכות שער של ישראלביץ’ בתוספת הזמן ב-2:2 דרמטי

אם יש דבר שמכבי תל אביב לא הייתה צריכה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, זה מפגש מול הכבשה השחורה שלה בליגה בשלוש השנים האחרונות - מכבי נתניה. הצהובים הוליכו כבר אחרי שתי דקות משער עצמי של קלמי סבן, והשיגו שער ראשון זה שבעה משחקי ליגה מול היהלומים, אך נכנעו לשוויון של אלמוג כהן בדקה ה-58. כשנראה היה כי כך גם יסתיים המשחק, הגיע מהפך דרמטי של אחמד סבע מנתניה ו-2:2 נפלא של גיז'רמו ישראלביץ' בתוספת הזמן. מאז הדרבי הצהובים פשוט לא פוגעים, וכעת גם המקום השלישי בסכנה, למרות הנקודה שהושגה.

מאור בוזגלו שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
פתיחה מוחצת וסיום דרמטי. בוזגלו/יותם רונן

אבי נמני, שחזר לאחר מספר ימים בבלגיה, הציב בצד ימין של ההתקפה את מאור בוזגלו וקיבל ממנו משחק מעודד. הקשר/חלוץ ממשיך בהתקדמות לאחר הפציעה הקשה, והיום עשה סחרחורת ליגאל אנטבי הוותיק שלא הצליח לעצור אותו. בוזגלו גם היה האיש שדאג לשער של מכבי תל אביב, כשכדור חופשי מסובב שלו לעבר הרחבה הוסט לרשת בעזרת נגיעה קלה של סבן. אך איפה היו כל השאר?

מלבד בוזגלו, קשה היה לציין מישהו במכבי תל אביב או במכבי נתניה. בהתאם לשעת הצהריים המוקדמת, המשחק התנהל על מי מנוחות ובאווירת סוף עונה. הצהובים ניסו לתקוף בעיקר דרך בוזגלו ויובל שפונגין באגף ימין ואילו נתניה התקשתה לחבר שתי מסירות טובות והציגה חלק קדמי אנמי שלא באמת הטריד את לירן שטראובר.

לאחר ההפסקה ביצע ראובן עטר שינוי כשהכניס את אחמד סבע במקום אנטבי החלש, וכך הפכה לפתע נתניה לדומיננטית על כר הדשא. שלו מנשה עוד הספיק להחמיץ פעמיים אחרי ששבר בקלות את מלכודת הנבדל של המארחים, ובדקה ה-58 קרן שלו ננגחה לקורה על ידי סבע ועל הריבאונד השתלט הקפטן אלמוג כהן שהרשית את השישי שלו העונה. נתניה החמיצה מספר מצבים טובים להכריע את המשחק, ואז הגיעה העקיצה בדקה ה-90 של סבע, שהכריע את ההתמודדות בין השתיים בסיבוב הראשון. נגמר? לא אם שואלים את ישראלביץ'. הקשר שעלה גם הוא מהספסל, שלח כדור מסובב לקורה הרחוקה של זוגבו וקבע שוויון דרמטי שמנע שריקות בוז צורמות מהקהל הצהוב שסבל לאורך 90 הדקות.

ביום רביעי מכבי תל אביב תגיע לטדי למפגש הגביע מול בית"ר ירושלים אחרי רצף רע מאוד של משחקים. אם גם שם יפסידו הצהובים ויאבדו את האתגר האחרון שעוד נשאר להם העונה, מעניין כמה סבלנות תישאר לאוהדים כלפי מאמנם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מהלך המשחק

דקה 2: גול! כדור חופשי של בוזגלו מצד שמאל הסתובב לעבר המסגרת, נגיעה קלה של סבן גרמה לשינוי כיוון הכדור ולשער עצמי. 0:1 מוקדם למכבי תל אביב.

דקה 9: בוזגלו עבר ללא קושי את אנטבי וסובב בשמאל לידיו של זוגבו.

דקה 28: דגני ניסה את מזלו עם בעיטה מ-35 מטרים, שטראובר קלט.

דקה 54: מנשה שבר את מלכודת הנבדל של הצהובים, אבל במקום למסור כדור רוחב ניסה להקשית מעל שטראובר והשוער היה מוכן.

דקה 56: שוב עימות בין מנשה לשטראובר. הקשר נותר לבדו מול השוער הוותיק, שזינק לעברו והדף מצוין.

דקה 58: גול! מנשה הגביה כדור קרן לעבר הפינה הרחוקה, סבע עלה מעל שטראובר ונגח לקורה, כשאל הריבאונד הגיע אלמוג כהן ובעט פנימה. 1:1.

דקה 65: בוזגלו ממשיך להיות היחיד שמנסה אצל הצהובים. הפעם בעיטה שלו מחוץ לרחבה נעצרה בידיים של זוגבו.

דקה 90: גול! שוב הגנת מכבי תל אביב כושלת בתרגיל הנבדל, וסבע נותר לבד מול שטראובר ושלח לרשת אחרי בישול של מוגרבי. נתניה משלימה מהפך, 1:2.

דקה 90+1: גול! גם לצהובים יש מחליף. ישראלביץ' קיבל כדור על קצה הרחבה וסובב לעבר הקורה הרחוקה ופנימה. 2:2 דרמטי.

דקה 90+3: כדור קרן לצהובים, ייני נגח מקרוב לקורה.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונאלד ראלדס (אנדריי קומאץ, 82), ניסו קפילוטו, רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, תמיר כחלון (גיז'רמו ישראלביץ', 59), יוסי שבחון (יובל אבידור, 64), מאור בוזגלו, איליה יברויאן.

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, יגאל אנטבי (אחמד סבע, 46), אלמוג כהן, טל מעבי, דלה ימפולסקי, שלו מנשה (פבריסיו קבראל, 68), פיראס מוגרבי, דייויד גומז (ליאוניד קרופניק, 90).

אוהדי מכבי תל אביב. יותם רונן
סיימו עוד יום במילואים. הצבא של נמני/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully