וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישארות בליגה על פי גרנט

מנג'ר פורטסמות הפך עורו וביקש מהשחקנים לסיים במרחק של פחות מתשע נקודות מחוף מבטחים. הפרמיירליג עוקבת בעניין

יממה לאחר הפרסומים לפיהם מנג'ר פורטסמות אברהם גרנט החליט להעלות הרכבים משניים למשחקי הליגה הנותרים, הפך הישראלי עורו והגדיר מטרות חדשות לקבוצתו. גרנט אסף את שחקניו לאחר אימון יום שישי וביקש מהם לסיים את העונה במרחק של פחות מתשע נקודות מחוף מבטחים. כך, על פי גרנט, תוכיח פורטסמות לפרמיירליג כי הפחתת הנקודות הייתה משמעותית וגרמה ישירות לירידה הצפויה. פומפי רחוקה כיום 17 נקודות מחוף מבטחים לאחר שממאזנה הורדו תשע נקודות בעקבות מינוי המפרק. עד לסיום העונה תפגוש פורטסמות מספר קבוצות שנלחמות בתחתית וגרנט החליט כי הקבוצה תופיע מדי שבוע בהרכב החזק שיעמוד לרשותו.

כזכור, רק יום קודם לכן אמר גרנט: "אין לנו שום מחויבות לשאר קבוצות הליגה. ניסינו הכול בחודשים האחרונים כדי לשמור על רוח הספורט ורוח הכדורגל כמו שאני רואה אותן, אבל אני לא רואה כל מטרה להמשיך לעשות את זה כשאין לנו שום מטרה. היעד היחיד שנותר לנו הוא חצי גמר הגביע".

בפרמיירליג ודאי יאהבו לשמוע על ההצהרה החדשה של גרנט, אבל לישראלי הייתה סיבה טובה לחזור בו מלבד הרוח הספורטיבית. בחודש שעבר ספגה וולבס קנס על תנאי בסך 25 אלף ליש"ט לאחר שעלתה בהרכב משני במשחק החוץ מול מנצ'סטר יונייטד. הפרמיירליג שלחה אז אזהרה לקבוצות כי יספגו סנקציות קשות על זלזול מכוון. במצב הכלכלי הנוכחי של פורטסמות, המועדון פשוט לא יכול להרשות לעצמו קנסות מיותרים. גרנט יודע זאת טוב מכולם.

בינתיים, פומפי תארח הערב (שבת, 17:00) את האל סיטי לקרב תחתית. "ננסה לנצח את המשחק", הבטיח הקשר מייקל בראון. "עלינו להיות חיוביים ולתת הכל. חיכינו להפחתת הנקודות, אבל למרות שאנחנו מאוכזבים, אנחנו צריכים לנצח כמה משחקים שנוכל עד סוף העונה ולהמשיך הלאה. אנחנו משחקים בשביל המועדון והאוהדים שמשלמים כסף. כולם כאן עושים הכל כדי לשחק טוב בשביל העתיד שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully