וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי שיחק רק שבע דקות בהפסד הקינגס

הישראלי לא קלע והוריד 3 ריבאונדים בהפסד סקרמנטו 114:108 למילווקי לאחר שתי הארכות. אוואנס סובל מזעזוע מוח

עמרי כספי שיחק הלילה (בין שישי לשבת) שבע דקות בלבד, בהן זרק פעמיים והחטיא והוריד שלושה ריבאונדים, בהפסד סקרמנטו 114:108 למילווקי לאחר שתי הארכות. אחרי כמה משחקים בהם נראה מעט טוב יותר, הרוקי הישראלי שוב קיבל מנוחה ארוכה ממאמנו פול ווסטפאל וראה מהספסל רוקי אחר, ברנדון ג'נינגס, מנצח את המשחק בתצוגה מדהימה.

ג'נינגס סיים את המשחק עם 35 נקודות, שיא קריירה של שמונה שלשות והוסיף שמונה אסיסטים. מנגד, טייריק אוואנס, הרוקי המצטיין של הקינגס, נפצע לקראת סיום הרבע הרביעי ולא חזר להארכה. בלעדיו, סקרמנטו שוב נראתה כמו עדר ללא רועה וכהרגלה בקודש, איבדה משחק שכבר היה לה בידיים.

הקינגס נכנסו לרבע הרביעי ביתרון שבע והצליחו לאבד יתרון תשע, 2:26 דקות לסיום. שלשה של ארסן איליאסובה 6.4 שניות לסיום קבעה שוויון 95 ושלחה את המשחק להארכה ראשונה. כל קבוצה קלעה שש נקודות בלבד בחמש הדקות הבאות כשג'נינגס החמיץ הזדמנות לנצח את המשחק. בהארכה השניה ג'נינגס והבאקס כבר שלטו בדרך לניצחון שהעלה את מאזנם ל-30:37.

בנו אודריך הוביל את הקינגס (46:23) עם 26 ו-9 אסיסטים. ספנסר הוז וקארל לאנדרי הוסיפו 16 כל אחד. אצל המנצחים, ג'ון סלמונס (27) ומאנדרו בוגוט (21 ו-11 ריבאונדים) עזרו לג'נינגס.

זעזוע מול לאוואנס

בסיום המשחק התברר כי אוואנס סובל מזעזוע מוח ונזק לשיניים והלסת. כבר ברור כי הרוקי לא ייצא עם הקבוצה למשחק החוץ מול הקליפרס ביום ראשון, אך לא ידוע כמה זמן ייאלץ להיעדר. "הוא יעבור עוד בדיקות. אין לנו עדיין מושג כמה חמורה הפציעה שלו", אמר פול ווסטפאל בסיום.

המאמן היה מאוכזב מאוד מההפסד: "זה הפסד קשה לעיכול. שיחקנו מול הקבוצה השניה הכי חמה ב-NBA ועשינו הכל נכון כדי להרוויח את הניצחון חוץ מלקחת אותו בסיום. הכרחנו אותם לקחת את הזריקות שרצינו שהם ייקחו, אבל היום שם קליעות שאי אפשר להסביר. כנראה שזה היה הלילה שלהם. ההפסד קשה כי שיחקנו טוב נגד קבוצה טובה. זה היה בכיס לנו. נלמד מה שצריך ללמוד מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully