וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל רמת גן: זה בית זה?

המארחים מפנטזים על ניצחון ביתי ראשון העונה, האורחת לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולברוח מהתחתית (ש', 19:00)

אחרי העידוד הרב ששאבה מהניצחון על הפועל רעננה, הפועל עכו תנסה לעקוץ מחר (שבת, 19:00) גם את הפועל רמת גן באיצטדיון גרין בנצרת ושואפת להשיג ניצחון בכורה שם. ירון הוכנבוים ניסה להכין את שחקניו ליריבה, ואמר להם: "זה לא משנה באיזה הרכב רמת גן תשחק כי צפוי לנו משחק קשה".

מאמן הפועל עכו הדגיש כי "רמת גן תגיע בטוחה אחרי שני ניצחונות ואנחנו צריכים להיות מוכנים לכך. אני יודע שמדברים הרבה על העובדה שלא ניצחנו באצטדיון הביתי שלנו, ואתם יודעים שזה לא משנה לי אם זה משחק חוץ או בית. אני רוצה לנצח, אבל בואו נעשה ניצחון ראשון ונשתיק את כל הדיבורים מסביב".

הוכנבוים יחסר את עמנואל אמנגואה, שנפצע מול רעננה ועבר ביום חמישי ניתוח אורתוסקופיה בברכו. הקשר אמור להיעדר כחודש מהאימונים ובעכו מקווים כי יחלים במהרה ויחזור לעזור לקבוצה במאבקי הפלייאוף התחתון, למרות שהסיכויים אינם גבוהים וייתכן אפילו שהוא סיים את העונה. אדק מ'בה יחליף את הקשר הקמרוני הפצוע, כשפרט לכך לא צפוי הוכנבוים לערוך שינויים נוספים בהרכב. המשמעות היא ששחר סימנטוב יישאר שוב מחוץ להרכב הפותח.

הרכב משוער, הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, ליעד אלמליח, בן בנימין, אדק מ'בה, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקוצ'ה.

גולן חרמון חוזר להרכב רמת גן

הפועל רמת גן תגיע מחר לאצטדיון גרין בנצרת עילית כשהיא מודעת לעובדה שנצחון חוץ על הפועל עכו יסמן סופית את בריחתה מהתחתית ואף יעניק לה הזדמנות פז להילחם על מקום בפלייאוף האמצעי, דבר שנראה כמו חלום רחוק לפני מספר חודשים. הרמת גנים מגיעים למשחק עם מומנטום מצוין של שני נצחונות רצופים, נגד בני יהודה והפועל חיפה, ובקבוצה ישמחו לקבוע שיא חדש העונה בדמות נצחון ליגה שלישי ברציפות.

המאמן יובל נעים יחסר מחר את הקשר עומר בוקסנבוים שצבר חמישה כרטיסים צהובים וכן את החלוץ סרג' איילי שהספיק לכבוש צמד בנצחון על הפועל חיפה במחזור שעבר בטרם נפצע והוחלף. איילי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי והוא צפוי לחזור להתאמן רק במהלך השבוע הבא. מי שיחזור להרכב הוא הבלם גולן חרמון, שהחלים מפציעה בשריר התאומים ברגלו וערך השבוע אימונים מלאים עם הקבוצה. חרמון יחליף את אלי לוי במרכז ההגנה ויתופקד לצידו של קרלוס צ'קאנה, שעשה הסבה מוצלחת מאוד לעמדת הבלם בשבועיים האחרונים.

הבלם הצ'כי פאבל פרגל, שנזרק אמש מהאימון אחרי שתי כניסות פראיות ברגליהם של קובי מוסא ושי חדד, חזר היום להתאמן עם הקבוצה והוא צפוי להיות מחר בסגל למשחק.

הרכב משוער: רפי כהן; קובי מוסא, גולן חרמון, קרלוס צ'קאנה, תמיר בן עמי; בני חדד, אנדרה קאלדיירה, שי חדד, מור גולן, עמית אוחנה, ג'ורג' דאטורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully