וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת - מ.ס. אשדוד: יבואו על שכרם?

שחקני המארחת קיבלו משכורות, היו"ר חזר לקבוצה, וג'ון גרגורי מדבר על מאבק ההישרדות. טובול יחליף את גונזאלס (ש', 19:00)

לאחר שסוף כל סוף קיבלו את שכרם לחודשים ינואר ופברואר, וכשהיו"ר כיעד אבו עיאש חזר לקבוצה, ינסו ג'ון גרגורי ושחקני אחי נצרת להתאושש מהעשירייה שספגו בשבועיים האחרונים ולצאת לדרך חדשה במשחק נגד מ.ס אשדוד (שבת, 19:00). "הוכחתם שאתם לא מרימים ידיים גם כשקשה, ועכשיו הגיע הזמן לנצח ולהתחיל את מסע ההישרדות בליגה", הכריז המאמן הבריטי בפני שחקניו.

על אף ההפסדים המביכים, גרגורי לא מתכנן מהפכה בהרכב. מור דהאן צפוי לחזור להרכב על חשבון רמי דואני שהורחק בתבוסה לנתניה לצד מוחמד עומרייה ומארק גורמן. איסמעיל עמאר ומג'ד יונס ימשיכו באגפים. יניב לוזון צפוי לשוב להרכב הפותח ממנו נעדר עקב פציעתו בשבועות האחרונים במקומו של גיא דיין. לצידו ימשיכו מייקל טוקורה ולוהאב כיאל. ט'צם נטויה ותומר חמד ימישיכו לאייש את החוד.

הרכב משוער: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עמאר, מוחמד עומרייה, מארק גורמן, מור דהאן, מג'ד יונס, לוהאב כיאל, מייקל טוקורה, יניב לוזון, ט'צם נטויה, תומר חמד

ניר נחום או עידן שדה?

מ.ס אשדוד סיימה היום את הכנותיה לקראת משחק החוץ מחר נגד אחי נצרת באצטדיון בעילוט. באשדוד מודעים לחשיבות המשחק, בעיקר אחרי ההפסד בשבוע שעבר לבית"ר ירושלים בטדי, כאשר איבוד נקודות נוסף ומנגד נצחון של הפועל באר שבע במשחקה באורווה, יגרום לאיבוד המקום השישי בטבלה ואיתו גם הכרטיס לפלייאוף העליון.

בצוות המקצועי עשו בימים האחרונים מאמצים בכדי למנוע שאננות מהשחקנים בקרב מול הקבוצה שממוקמת בתחתית הטבלה. באשדוד ביקשו מהשחקנים להתעלם מהצרות הכלכליות של היריבה, כאשר בקבוצה חוששים שדווקא העובדה שהשבוע חולקו משכורות לשחקני נצרת, עשויה לתת ליריבה זריקת עידוד ומוטיבציה לפני המשחק מחר.

המאמן יוסי מזרחי יחסר מחר את העוגן הראשי במרכז ההגנה, יאלץ להסתדר ללא הבלם כריסטיאן גונזאלס שהורחק בשבוע שעבר בטדי. מי שצפוי להחליפו במרכז ההגנה הוא אדיר טובול, כאשר מזרחי מעדיף שלא לסכן את הבלם ישראל ראש שהתאושש רק לאחרונה מפציעה ארוכה.

מרקו פופוביץ' יפתח באגף ימין של ההגנה כאשר רחמים צ'וקול יפתח כמגן שמאלי. בקישור ההתלבטות היא בין ניר נחום ועידן שדה כאשר נראה שלשדה יש עדיפות לאחר שנחום היה זה שהוחלף כבר בשלהי המחצית הראשונה בהפסד בטדי בשבוע שעבר.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', מתן אוחיון, אדיר טובול, רחמים צ'וקול, ניר ביטון, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully